Багров, Н. В. Новая предметно-объективная сущность географии в информационном обществе [Текстььь] / Н.В. Багров> // Український географічний журнал : Науково-теоретичний журнал. - 2008. - N1. - С. 14-18 . - ISSN 1561-4980 Рубрики: Географія фывфывфыв: інформаційна географія -- інформаційне суспільство Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Розенфельд, Н. Вектори розвитку інформаційного суспільства та їхнє правове забезпечення [Текстььь] / Н. Розенфельд> // Віче : Теоретичний і громадсько-політичний журнал. - 2008. - N24. - С. 13-14 Рубрики: інформація, інформаційний простір фывфывфыв: інформаційне суспільство Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Антонова, Л. Г. Классические законы коммуникации и современное информативное пространство [Текстььь] / Л. Г. Антонова> // Русский язык в школе : Научно-методический журнал. - 2009. - N4. - С. 22-25 . - ISSN 0131-6141 Рубрики: ЗМІ інформація, інформаційний простір комунікативістика мова ЗМІ фывфывфыв: ІНФОРМАЦІЙНЕ СУСПІЛЬСТВО Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
Бершадский, М. Информационная компетентность [Текстььь] / М. Бершадский> // Народное образование : Российский общественно-педагогический журнал. - 2009. - N4. - С. 139-149 Рубрики: компетентність інформаційна фывфывфыв: ІНФОРМАЦІЙНЕ СУСПІЛЬСТВО -- ЗДІБНОСТІ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Т68 Триус , Юрій Васильович. Комп’ютерно-орієнтовані методичні системи навчання математичних дисциплін у вищих навчальних закладах [Текст] : Автореферат диссертации на соискание ученой степени д-ра пед. наук : 13.00.02 - теорія і методика навчання інформатики / Ю. В. Триус ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - : НПУ ім. М.Драгоманова(Київ), 2005. - 48 с. -
Рубрики: викладання математики у ВНЗ Навчання студентів--методи Кафедра вищої математики автореферати дисертацій--педагогіка фывфывфыв: інформаційне суспільство -- модульно-рейтингова система -- інноваційні методи навчання -- засоби навчання -- інструментально-контролюючі програми -- електронні підручники -- математичні дисципліни -- автореферати з інформатики -- вивчення математики у внз Доп.точки доступа: Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ) Экземпляры всего: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
П32 Пиголенко, Ігор Вікторович. Інтернет-технології як засіб формування ціннісних орієнтацій студенства на шляху до інформаційного суспільства ( на прикладі НТУУ " КПІ") [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. философ. наук : 09.00.10-філософія освіти / І. В. Пиголенко ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - Київ : НПУ ім. М.Драгоманова, 2007. - 20 с. -
Рубрики: філософія освіти автореферати дисертацій--педагогіка фывфывфыв: інформаційне суспільство -- інформаційні технології -- інтернет -- вища освіта Доп.точки доступа: Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ) Экземпляры всего: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
Дуняшенко, Наталя. Вчимося жити в інформаційному суспільстві... : тренінг для старшокласників на тему: "Використання інформаційно-комунікаційних (ІК) та телекомунікаційних технологій (ТКТ) під час навчально-виховного процесу в загальноосвітніх закладах нового типу" / Н. Дуняшенко> // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах : наук.-метод. та літ.-мистец. журн. . - 2011. - № 4. - С. 6-12. - Бібліогр.: 3 назв. Рубрики: освітні технології--тренінги фывфывфыв: освітні технології -- тренінги для старшокласників -- інформаційне суспільство -- інформаційний простір -- ролі в групах Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№3 Экз. 1 (свободен) |
Кузь, В. Г. Нова освітня парадигма - нові освітні технології / В. Г. Кузь> // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2011. - № 2. - С. 28-35. - Бібліогр.: 12 назв. Рубрики: Освіта--інновації нові педагогічні технології Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності фывфывфыв: освітня парадигма -- суспільство знань -- інформаційне суспільство -- випускники шкіл ХХІ ст. -- інноваційна діяльність -- інновації в освіті Аннотация: Сучасна освітня концепція спирається на такі новітні ідеї: 1) учитель - це не джерело знання, а посередник між учнем і знанням, тому теж потребує постійного навчання; 2) взаємний інформаційний обмін між учителями і учнями має відбуватися в процесі спільної освітньої, дослідницької та практичної діяльності на основі новітніх інформаційних комунікаційних технологій; 3) розроблення принципово нових технологій, що грунтуються на єдності освіти, науки та інноваційної діяльності. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
К 88 Кудрявцева, С. П. Міжнародна інформація [Текст] : навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів / С. П.Кудрявцева, В. В.Колос. - К. : Слово, 2005. - 395 с. - Бібліогр. в кінці кожної теми. - ISBN 966-8407-47-4 : 35.00 грн Содержание: Міжнародна інформаційна діяльність Інформаційне законодавство України: Конституційний та цивільно-правові аспекти фывфыв: право на інформацію Сучасні інформаційні і комунікаційні технології Новітні технології обміну інформацією в інтернеті Інформаційні і комунікаційні технології в освіті Електронні бібліотеки Електронна комерція Віртуальні структури Авторське право і мережеві технології Інформаційне суспільство Інформаційна конфігурація сучасного світу РУБ 001.8 Рубрики: Інформаційні технології--підручники та посібники для ВНЗ Інформація--міжнародна інформація--підручники та посібники для ВНЗ Інформаційні технології в освіті Комунікаційні технології в освіті Комунікаційні технології Дистанційне навчання Інформаційне суспільство Кафедра права та методики викладання історико-правознавчих дисциплін фывфывфыв: інформаційна діяльність -- електронна бібліотека -- електронна пошта -- інформаційний ринок -- захист права на інформацію -- защита прав на информацию -- чат (інформ.) -- відеоконференції -- віртуальна реальність -- віртуальне підприємство -- інтернет-комерція -- віртуальні університети -- интернет -- интранет -- коммуникационные услуги -- комунікаційні послуги -- информационные услуги -- інформаційні послуги -- мобильный интернет -- веб-технологии -- юзабилити инженеринг -- электронная почта -- електронні бібліотеки -- электронные библиотеки -- электронная коммерция -- вертуальные системы -- авторское право -- информационное общество -- інформаційне суспільство -- программа ЮНЕСКО -- инфрмационные ресурсы -- інформаційні ресурси -- міжнародна інформація -- підручники для ВНЗ Аннотация: Дисципліна 'Міжнародна інформація" є складовою підготовки за фахом 'Міжнародне право" і рекомендується для магістрів та бакалаврів вищих навчальних закладів юридичного та економічного профілів. Вона є сучасною загальноосвітньою дисципліною і в ній викладаються концептуальні і методичні засади використання сучасних інформаційних і комунікаційних технологій для збору, аналізу і використання інформації в міжнародних інформаційних потоках в умовах інформаційного суспільства. Доп.точки доступа: Колос, В. В. Экземпляры всего: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
Б 91 Буртовий, С. В. Створення і подальша підтримка регіональних освітніх блогосфер за допомогою системи керування блог-контенту [Текст] / С. В. Буртовий> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 5. - С. 17-21 Рубрики: вчитель--інформаційно-комп’ютерна компетентність фывфывфыв: інформаційне суспільство -- віртуальна система неперервної підтримки вчителя -- регіональна освітня блогосфера -- система керування контентом Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Ц 94 Цымбаленко, С. Б. Коммуникативный механизм самоорганизации / С. Б. Цымбаленко> // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2011. - № 2. - С. 92-96. - Библиогр.: 15 назв. . - ISSN 2073-8528 Рубрики: самоорганізація Соціологія Комунікація Кафедра психології фывфывфыв: комунікації -- інформація -- самоорганізація -- взаємодія -- синергетика -- інформаційне суспільство Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Т 38 Технології хмарних обчислень - провідні інформаційні технології подальшого розвитку інформатизації системи освіти в Україні [Текст]> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 6. - С. 3-11 Рубрики: Інформатизація освіти Інформаційні технології в освіті Інтернет Кафедра прикладної математики та інформатики фывфывфыв: інформаційне суспільство -- хмарні обчислення -- комп’ютерні засоби навчання Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Костирєв, Андрій Геннадійович. Формування критичного мислення у студентів за допомогою застосування методів медіаосвіти в курсах суспільно-політичних дисциплін / Андрій Костирєв> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2011. - № 3. - С. 99-105. - Бібліогр.: 14 назв. Рубрики: Викладання суспільно-політичних дисциплін в ВНЗ--формування критичного мислення Навчання студентів--методи медіаосвіти фывфывфыв: інформаційне суспільство -- засоби масової інформації -- медіапедагогіка -- формування критичного мислення -- критична автономія особистості -- методи медіаосвіти -- медіаосвіта студентів Аннотация: Автор обґрунтовує необхідність застосування методів медіаосвіти в курсах суспільно-політичних дисциплін у вищих навчальних закладах для <виховання критичного мислення> та <формування критичної автономії особистості> як обов'язкових передумов розвитку демократії в умовах інформаційного суспільства. У статті розкриваються мета, завдання, етапи та конкретні способи використання методів медіаосвіти в курсах суспільно-політичних дисциплін. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Г 15 Галета, Ярослав. Інформаційна культура в професійній підготовці майбутнього педагога / Я. Галета> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 11. - С. 24-27. - Бібліогр.: 9 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Професійна освіта Підготовка майбутніх вчителів Інформаційна культура Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності фывфывфыв: інформаційна культура -- виховання інформаційної культури -- інформаційне суспільство -- інформаційна діяльність -- комп’ютери -- комп’ютерна техніка -- підготовка педагогів -- підготовка майбутніх педагогів Аннотация: У статті аналізуються поняття "інформаційна культура" та підходи до її формування. Особливу увагу приділено проблемі формування інформаційної культури особистості майбутнього фахівця в процесі навчання у ВНЗ, зокрема майбутнього педагога. Наголошено, на важливій ролі підготовки педагогічних кадрів, здатних на високому професійному рівні викладати дисципліни, пов'язані з вихованням інформаційної культури майбутнього фахівця. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Ж 12 Жабін, С. О. Еволюція концепцій та технологічної бази інформаційного суспільства [Текст] / С. О. Жабін> // Наука та наукознавство : Міжнародний науковий журнал. - 2011. - N 3. - С. 92-105 . - ISSN 0374-3896 Рубрики: методологія науки соціологія науки фывфывфыв: інформаційне суспільство Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Л 59 Линовицька, О. В. Основні функції освіти [Текст] / О. В. Линовицька> // Мультиверсум. Філософський альманах. - 2011. - N 8. - С. 222-235 . - ISSN 2078-8142 Рубрики: Філософія освіти фывфывфыв: функції освіти -- інформаційне суспільство -- технології навчання Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Г 12 Гавриленко, Іван. Мережеве суспільство як поняття, образ та історична перспектива / І. Гавриленко> // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : наук.-теорет. часоп. - 2012. - № 1. - С. 62-81. - Бібліогр.: с. 80-81 . - ISSN 1563-3713 Рубрики: Суспільство--мережеве--соціологія Соціологія--мережеве суспільство фывфывфыв: інформаційна мережа -- інформаційне суспільство -- інституціональні зміни Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Т 36 Тестов, В. А. Информационное общество: переход к новой парадигме образования / В. А. Тестов> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 4. - С. 3-10. - Библиогр.: 8 назв. . - ISSN 0869-561X Рубрики: Педагогіка--методологія Росія--педагогіка фывфывфыв: методологія педагогічної науки -- педагогіка і науково-технічний прогрес -- інформаційне суспільство -- інновації в педагогіці -- науково-інформаційна діяльність -- ІКТ -- мережева освіта -- проектна діяльність -- інтернет-проекти -- філософія освіти -- парадигма освіти Аннотация: У статті розглядаються труднощі які виникають у традиційній (індустріальної) парадигмі освіти при використанні сучасних інформаційних технологій Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Вінічук, Ірина. Інформаційно-комунікативні технології як засіб удосконалення бібліотечної системи України в умовах становлення інформаційного суспільства / І. Вінічук> // Бібл. вісн. : наук.-теорет. та практ. журн. - 2012. - № 3. - С. 8-15. - Бібліогр.: 12 назв. . - ISSN 1029-7200 Рубрики: Бібліотеки--Інформаційні послуги--менеджмент фывфывфыв: інформаційне суспільство -- суспільство знань -- достовірність інформації -- аудіокниги -- послуги інформаційні -- менеджмент бібліотечний -- електронні публікації -- авторське право -- реферативна інформація Аннотация: Розглядаються трансформаційні процеси у бібліотеках в умовах переходу від індустріального суспільства до суспільства знань. Аналізується сектор інформаційних послуг. Обгрунтовується доцільність використання у бібліотечно-інформаційній діяльності елементів ринкових відносин. Имеются экземпляры в отделах: ІБв Экз. 1 (свободен) |
Хащина, Христина. Проблеми інформатизації архівних ресурсів в органах державної влади (на прикладі Харківщини) / Х. Хащина> // Вісн. Кн. палати : наук.-практ. журн. - 2012. - № 6. - С. 29-31. - Бібліогр.: 12 назв. . - ISSN 2076-9326 Рубрики: Органи державної влади--архівні ресурси--інформатизація--Харківська область Харківська обл. фывфывфыв: архівні ресурси -- інформація -- інформаційне суспільство -- органи державної влади Аннотация: Проведено аналіз проблем інформатизації архівних ресурсів у сфері державного управління, зокрема на прикладі Харкова та Харківської області; визначено шляхи та способи їхнього вирішення. Имеются экземпляры в отделах: ІБв Экз. 1 (1 экз.) Издания есть только в отделениях/филиалах |