К 59 Козеллек, Райнгарт. Минуле майбутнє: Про семантику історичного часу [Текст] / Р. Козеллек; пер. з нім. В. Швед. - К. : Дух і Літера, 2005. - 380 с. - ISBN 966-7888-94-0 : 4.90 грн.
РУБ 901 фывфывфыв: Історична семантологія -- Історичний час -- Історичний досвід Доп.точки доступа: Швед, Володимир \пер.\ Экземпляры всего: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
К 90 Кульчицький, С. В. Як орієнтуватися в плині історичного часу? [Текст] / С. В. Кульчицький> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2017. - N 15. - С. 2-6.
фывфывфыв: історичний час -- періодизація історичного часу -- механізм руху в історичному процесі -- виміри історичного процесу -- цивілізаційні кризи -- минуле -- тоталітаризм Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ДзОп-1/2018/7 Журнал 2018г. N 7 Хмарук, Д. Ф. Формування історико-просторових та історико-часових уявлень в учнів корекційної школи : метод. рек. для вчителів історії / Д. Ф. Хмарук. - С.2–6 : мал. фывфыв: історичний час, літочислення, хронологічні таблиці Павленко, Л. В. Космічна подорож : інтегр. заняття для ст. дошкільників із вадами зору / Л. В. Павленко. - С.7–11 : фот. фывфыв: діти дошкільного віку, діти з вадами зору, інтегровані заняття Маляренко, О. А. Подорож на казкову планету : комплекс. заняття з фізкультури для дітей ст. групи з порушеннями опорно-рухового апарату / О. А. Маляренко. - С.12–14 : фот. фывфыв: діти старшого дошкільного віку, фізичне виховання, порушення опорно-рухового апарату Жилка, О. І. Основні правила етичного спілкування з людьми з особливими потребами : година спілкування з елементами тренінгу для учнів 4-го класу / О. І. Жилка. - С.15–18 : фот. фывфыв: толерантність, етика спілкування Шевченко, О. В. Плоскі і геометричні фігури. Створення з кольорового паперу аплікації геометричної форми : інтегр. урок з математики та труд. навчання для учнів 7-го кл. з легкою розумовою відсталістю / О. В. Шевченко. - С.19–21. фывфыв: інтегровані уроки, діти з легкою розумовою відсталістю, корекційна робота Гайтина, Л. Г. Суффикс : урок рус. яз. в 6-м кл. для учащихся с легкой умственной отсталостью / Л. Г. Гайтина. - С.22–24. - Библиогр.: 5 назв. фывфыв: діти з легкою розумовою відсталістю, уроки російської мови, суфікси Топчій, Л. Г. Корекційна програма "Розвиток емоційно-вольової сфери учнів з особливими потребами" / Л. Г. Топчій. - С.25–31. фывфыв: діти з особливими освітніми потребами, корекційна діяльність, емоції Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Хмарук, Д. Ф. Формування історико-просторових та історико-часових уявлень в учнів корекційної школи [Текст] : метод. рек. для вчителів історії / Д. Ф. Хмарук> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2018. - N 7. - С. 2–6 : мал. фывфывфыв: історичний час -- літочислення -- хронологічні таблиці Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Г 85 Гриценко, А. П. Уроки пропедевтичного курсу "Вступ до історії". 5 клас [Текст] / А. П. Гриценко, В. М. Рубленко> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 19/21. - С. 37-42.
фывфывфыв: пропедевтичний курс "Вступ до історії" -- історичний час -- історична карта -- історичні джерела -- практична робота з історії -- тематичне оцінювання Аннотация: Пропонується увазі читачів декілька уроків із посібника А. П. Гриценко, В. М. Рубленко "Пропедевтичний курс "Вступ до історії". 5 клас" який підготовлено у популярній серії "Мій конспект" ВГ "Основа". Доп.точки доступа: Рубленко, В. М. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |