> Шифр: ВШ-3/2012/11 Журнал 2012г. N 11 Прес-служба МОНМС України інформує. - С.3-6 фывфыв: Кримський інженерно-педагогічний університет, конференція, співпраця систем вищої освіти Сухарніков, Ю. Суть поняття learning outcomes у вищій освіті України / Ю. Сухарніков. - С.7-24 : табл. фывфыв: учіння, результати учіння, навчання Пендзей, І. Організація навчального процесу з курсу "Новітня історія країн Західної Європи і Америки (1918-1945)" відповідно до вимог Болонської системи навчання / І. Пендзей. - С.25-35 : табл. фывфыв: Болонський процес, кредитно-модульна схема організації навчального процесу, 100-бальна шкала оцінювання знань Якубов, Ф. Трансформація парадигми підготовки сучасного інженера - імператив інноваційної економіки / Ф. Якубов [и др.]. - С.36-43 Другие авторы: Абдулгазіс У., Большаков А., Марковська О. фывфыв: вища технічна освіта, технічна творчість, винахідництво Артюх, С. Один зі шляхів суттєвого підвищення ефективності системи вищої освіти України / С. Артюх, О. Лазуренко, К. Махотіло. - С.44-48 фывфыв: вища освіта, якість освіти, зміст освіти Башнянин, Г. Соціопсихологічні аспекти контролю і діагностики інтенсивних методів навчання та перспективи їх впровадження у навчальний процес ВНЗ / Г. Башнянин, П. Мисловський. - С.49-63 : табл. фывфыв: інформаційний поступ, інтелектуальна еліта, інтенсивні методи Чернігівська, Н. Проблема готовності майбутніх учителів іноземної мови до самоосвітньої діяльності: визначення критеріїв, показників та рівнів / Н. Чернігівська. - С.64-70 : табл. фывфыв: критеріальна база готовності, показник, самоосвітня діяльність Галиця, О. Безмашинний програмований метод і його застосування у навчальному процесі ВНЗ / О. Галиця. - С.71-76 фывфыв: контроль знань студентів, безмашинний програмований метод, тестові системи Іванова, О. Методи та прийоми активізації пізнавальної діяльності студентів як один із чинників підвищення мотивації навчання / О. Іванова. - С.77-82 фывфыв: пізнавальна діяльність, активне навчання, безперервна освіта Шрайберг, Я. Інтеграція бібліотек в інформаційне суспільство, яке розвивається: що нас чекає попереду? / Я. Шрайберг. - С.83-119 : il. фывфыв: інформаційне суспільство, публічні бібліотеки, вузівські бібліотеки Удод, О. А. Перелік книг, яким надано гриф МОНМС України / О. А. Удод. - С.120-127 фывфыв: книги, підручники, гриф МОНМС України Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
П 25 Пендзей, І. Організація навчального процесу з курсу "Новітня історія країн Західної Європи і Америки (1918-1945)" відповідно до вимог Болонської системи навчання [Текст] / І. Пендзей> // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2012. - N 11. - С. 25-35 : табл. . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Викладання всесвітньої історії в ВНЗ--Болонська система навчання фывфывфыв: Болонський процес -- кредитно-модульне навчання -- 100-бальна шкала оцінювання знань -- змістовий модуль -- модульна контрольна робота -- курсова робота -- новітня історія країн Західної Європи і Америки Аннотация: Розкриваються особливості кредитно-модульної системи організації навчального процесу, зокрема 100-бальної шкали оцінювання знань. Надані методичні рекомендації для виконання модульних контрольних робіт, індивідуальних навчально-дослідних завдань і критерії їх оцінювання. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |