> Шифр: КШС-2/2016/7 Журнал 2016г. N 7 Корчевський, Дмитро Олександрович. Методологічні засади інтеграції змісту підготовки фахівців з інформаційних технологій і шляхи їх реалізації на практиці / Д. О. Корчевський. - С.3-7. - Бібліогр.: 8 назв. Стрижак, Олександр Євгенійович. Онтологічний підручник - парадигма формування інтерактивної системи знань у навчальному процесі / О. Є. Стрижак. - С.7-16. - Бібліогр.: 20 назв. Комарова, Олена Володимирівна. Моделювання генетичних та еволюційних процесів у популяціях засобами комп’ютерних технологій / О. В. Комарова. - С.17-20. Сокол, Ірина Миколаївна. Використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій у викладанні англійської мови / І. М. Сокол, О. М. Сопіна. - С.21-24. - Бібліогр.: 6 назв. Підгорна, Тетяна Володимирівна. Формування практичних умінь учнів щодо пошуку хімічних відомостей у мережі Інтернет / Т. В. Підгорна. - С.25-27. Собакар, Олена Олександрівна. Використання сервісів Веб 2.0 та хмарних технологій на уроках інформатики / О. О. Собакар. - С.28-31. - Бібліогр.: 5 назв. Васенко, Олександр Васильович. Реалізація можливостей інтегрованого середовища розробки Lazarus у вивченні інформатики в школі / О. В. Васенко. - С.32-35. - 6 назв. Саражинська, Наталія Анатоліївна. Оновлена програма з інформатики в початкових класах та її реалізація / Н. А. Саражинська, Н. І. Рибак. - С.36-40. Скрипка, Ганна Володимирівна. Забезпечення диференціації в інклюзивних класах з використанням мобільних пристроїв / Г. В. Скрипка. - С.41-44. - Бібліогр.: 10 назв. Захар, Ольга Германівна. Шляхи формування інформаційно-комунікаційної компетентності вчителів інформатики Миколаївської області / О. Г. Захар. - С.45-51. - Бібліогр.: 11 назв. Олексюк, Василь Петрович. Досвід розгортання хмарних платформ Google Appa та Microsoft Office 365 у загальноосвітніх навчальних закладах / В. П. Олексюк. - С.52-56. - Бібліогр.: 8 назв. Інституту педагогіки Національної Академії педагогічних наук України - 90 років : [фото-звіт]. - С.2-га обкладинки. : фот. цв. Круглий стіл "Інтернет в освіті: стан, проблеми, перспективи” : [фото-звіт]. - С.3-я обкладинки. : фот. цв. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : інф. (1) Свободны: інф. (1) |
В 19 Васенко, Олександр Васильович. Реалізація можливостей інтегрованого середовища розробки Lazarus у вивченні інформатики в школі [Текст] / О. В. Васенко> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 7. - С. 32-35. - 6 назв. Рубрики: Викладання інформатики в школі--комп’ютерні технології--інтегроване середовище програмування Кафедра прикладної математики, інформатики та освітніх вимірювань фывфывфыв: уроки інформатики -- об’єктно-орієнтоване програмування -- кросплатформна система -- інтерфейс Аннотация: Метою статті є узагальнення відомостей та аналіз характерних можливостей середовища програмування Lazarus як перспективної платформи для застосування у вивченні курсу інформатики в сучасній загальноосвітній школі. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : інф. (1) Свободны: інф. (1) |
> Шифр: КШС-2/2017/1 Журнал 2017г. N 1 Зубченко, Т. М. ІКТ для дослідження динаміки когнітивних можливостей учнів під дією зовнішніх і внутрішніх факторів / Т. М. Зубченко, Ю. А. Науменко, О. Ю. Буров. - С.3-8. Бондар, Я. С. Новий підхід до постановки завдань та пояснення їх розв’язків у середовищі візуального програмування Lazarus / Я. С. Бондар. - С.8-15. Ганжела, С. І. Розвиток інформатичних компетентностей учнів старших класів у процесі навчання інформатики / С. І. Ганжела. - С.15-19. Головня, О. С. Аналіз зарубіжного досвіду навчання операційних систем у вищій школі / О. С. Головня. - С.19-24. Альоша, О. О. Формування моральності дітей і молоді шляхом захисту їх від шкідливої інформації / О. О. Альоша. - С.24-29. Назаренко, Т. Г. Методика застосування педагогічних програмних засобів у навчально-виховному процесі географії / Т. Г. Назаренко. - С.29-35. Підгорна, Т. В. Навчання учнів структурного пошуку хімічних відомостей у мережі Інтернет / Т. В. Підгорна. - С.35-38. Яременко-Гасюк, О. О. Застосування інформаційно-комунікаційних технологій для активізації науково-технічної лексики в аспірантських групах / О. О. Яременко-Гасюк, Ю. В. Простакова. - С.38-48. II тур (міський) Всеукраїнського конкурсу "Учитель року - 2017” в номінації "Інформатика”. - С.48. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : інф. (1) Свободны: інф. (1) |
Б 81 Бондар, Я. С. Новий підхід до постановки завдань та пояснення їх розв’язків у середовищі візуального програмування Lazarus [Текст] / Я. С. Бондар> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2017. - N 1. - С. 8-15. Рубрики: Викладання інформатики в школі--програмування фывфывфыв: візуальне програмування -- об’єктивно-орієнтоване програмування Аннотация: У статті запропоновано новий спосіб постановки завдань та пояснення їх розв‘язків у середовищі візуального програмування. Практика показує, що використання такого наочного подання умови задачі й пояснення її розв‘язку сприяє кращому усвідомленню учнями суті завдання і глибшому розумінню логіки майбутнього проекту. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : інф. (1) Свободны: інф. (1) |
М 14 Майборода, Олена Олексіївна. Застосування відеофрагментів у процесі вивчення алгоритмічних конструкцій у середовищі візуального програмування [Текст] / О. О. Майборода> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2018. - N 6. - С. 38-43.
фывфывфыв: навчальне відео -- навчальний проет -- циклічний алгоритм -- обчислення суми -- інтерфейс проекту -- ефективність уроку -- візуальне програмування -- Lazarus -- CamStudio Аннотация: У статті розглядаються особливості втілення базових алгоритмічних конструкцій у середовищі Lazarus при вивченні розділу "Основи алгоритмізації та програмування" учнями 8-11 класів. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : інф. (1) Свободны: інф. (1) |