Н 53 Неперервна професійна освіта: Теорія і практика [Текст] : зб. наук. праць. Ч. 1 / Міністерство освіти і науки України, Академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки і психології професійної освіти ; за ред.: І. А. Зязюна, Н. Г. Ничкало. - К. : [б. и.], 2001. - 392 с. - ISBN 966-593-235-7 : 28.50 грн. Содержание: Кремень, В. Г. Освіта в Україні: Стан і перспективи розвитку / В. Г. Кремень. - С .5-14 Зязюн, І. А. Неперервна освіта як основа соціального поступу / І. А. Зязюн. - С .15-22 Зіньковський, Ю. Ф. Перспективи та можливості неперервної технічної освіти / Ю. Ф. Зіньковський. - С .23-26 Ничкало, Н. Г. Теоретико-методологічні проблеми і перспективи розвитку досліджень з неперервної професійної освіти / Н. Г. Ничкало. - С .35-42 КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ НЕПЕРЕРВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ . - С .43-240 Сисоєва, С. О. Творчий розвиток особистості в процесі неперервної професійної освіти / С. О. Сисоєва. - С .45-52 Лутай, В. С. Синенергетична парадигма як меторлогічна основа неперервної освіти / В. С. Лутай. - С .53-57 Голобородько, Є. П. Неперервна освіта і особистість учителя / Є. П. Голобородько. - С .58-60 Корсак, К. В. Стандарти і освіта ХХІ століття / К. В. Корсак. - С .61-65 Лещенко, М. П. Теоретико-методологічні засади діагностики педагогічної майстерності вчителя в умовах особистісно орієнтованої системи навчання / М. П. Лещенко. - С .71-74 Пєхота, О. М. Особистісно орієнтовані технології в підготовці вчителя / О. М. Пєхота. - С .81-88 Астахова, В. І. Неперервна освіта: Підсумки першого десятиріччя / В. І. Астахова. - С .94-98 Олійник, М. М. Мотивація навчання і розвиток особистості в системі професійної освіти / М. М. Олійник, Ю. А. Романенко, І. В. Катанова. - С .99-103 Козаков, В. А. Педагогізація суспільства як передумова неперервної освіти: шляхи, досвід / В. А. Козаков, Д. І. Дзвінчук. - С .104-110 Предборська, І. М. Теоретико-методологічні проблеми трансформації української освіти / І. М. Предборська. - С .116-119 Гуревич, Р. С. Принцип наступності у навчанні в контексті неперервної професійної освіти / Р. С. Гуревич, С. Д. Цвілик. - С .124-129 Дубасенюк, О. А. Методологічні основи теорії професійної виховної діяльності педагога / О. А. Дубасенюк. - С .130-133 Побірченко, Н. А. Профорієнтаційний супровід підготовки сучасного фахівця до навчання впродовж життя / Н. А. Побірченко. - С .134-136 Пономарьов, О. С. Управлінська культура як важлива складова системи професійної освіти / О. С. Пономарьов. - С .137-141 Радул, В. В. Явище соціально-педагогічної зрілості / В. В. Радул. - С .142-146 Астахова, К. В. Кадровий потенціал вищої школи в умовах переходу до неперервної освіти / К. В. Астахова. - С .147-153 Шевченко, В. І. Проблема глобального зла і статус педагога / В. І. Шевченко. - С .154-157 Кузнецов, Г. В. Середня школа - вищий навчальний заклад: Проблеми неперервної професійної підготовки / Г. В. Кузнецов, О. М. Долгов, А. С. Головченко. - С .158-160 Цехмістер, Я. В. Допрофесійна підготовка учнівської молоді: Теоретичний аспект / Я. В. Цехмістер. - С .161-165 Отич, О. М. Зміст і структура підготовки вчителя початкових класів до виховної роботи в школі на матеріалі пісенного фольклору / О. М. Отич. - С .173-177 Солдатенко, М. М. Самостійна навчально-пізнавальна діяльність як засіб забезпечення неперервності совіти / М. М. Солдатенко. - С .186-189 Крюкова, Д. Ф. Методологічні особливості побудови розвивального навчання / Д. Ф. Крюкова. - С .190-193 Антонова, О. Є. Загальнопедагогічна підготовка майбутнього вчителя як умова неперервної освіти / О. Є. Антонова. - С .199-201 Довбня, В. М. Засади неперервної освіти в українській філософсько-педагогічній думці першої половини ХХ століття / В. М. Довбня. - С .202-206 Смікал, В. О. Використання взаємодії мистецтв у процесі формування світоглядної культури особистості / В. О. Смікал. - С .211-214 Грищенко, Ю. В. Розвиток вокальної освіти в музичних закладах освіти України (друга половина ХІХ-початок ХХ століття) / Ю. В. Грищенко. - С .220-223 Яковлев, А. А. Вплив типу культури на характер освіти / А. А. Яковлев. - С .224-227 Рабош, І. Т. До проблеми гуманітаризації освіти / І. Т. Рабош. - С .228-233 Єгорова, Є. В. Деякі напрями та перспективи психологічного забезпечення підготовки молоді до професійного самовизначення / Є. В. Єгорова. - С .234-237 РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ В СИСТЕМІ НЕПЕРЕРВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ . - С .241-385 Кульчицька, О. І. Проблеми обдарованості в сучасній психології / О. І. Кульчицька. - С .263-267 Гуревич, Р. С. Формування інформаційної кльтури педагога в контесті неперервної освіти / Р. С. Гуревич, А. М. Коломієць, Д. І. Коломієць. - С .276-280 Пилипчук, В. В. Розвиток творчості вчителя професійної школи в умовах адаптованого колективного навчання / В. В. Пилипчук. - С .305-309 Гаріна, М. Г. До проблем морального виховання студентської молоді / М. Г. Гаріна, І. В. Мухмутова, Л. В. Твердоступ. - С .320-322 Слоневська, І. Б. До проблеми формування ціннісних орієнтацій засобами зарубіжної літератури / І. Б. Слоневська. - С .323-326 Горбунь, Е. Л. Вузівський етап формування відповідальності майбутнього вчителя в системі неперервної професійної освіти / Е. Л. Горбунь. - С .327-332 Лихвар, В. Д. Розвиток художньо-творчих здібностей людини / В. Д. Лихвар. - С .333-337 Антрощенко, Т. О. Формування культури міжнаціонального спілкування майбутніх учителів у вивченні психолого-педагогічних дисциплін / Т. О. Антрощенко. - С .338-340 Фалько, М. І. Формування дослідницьких умінь вчителя музики в системі неперервної освіти / М. І. Фалько. - С .349-352 Онацький, В. М. Взаємодія практичного психолога і вчителя у роботі з обдарованими дітьми / В. М. Онацький. - С .358-366 Гончарук, Т. О. Особливості формування установок толерантної свідомості в учнівської молоді / Т. О. Гончарук. - С .367-370 Грищенко, О. А. Вплив інноваційних технологій на розвиток творчої особистості вчителя / О. А. Грищенко. - С .382-385
РУБ 37(09)(4УКР) Рубрики: освіта--неперервна професійна Особистість--розвиток особистості--культура Освіта в Україні Синенергетика Вчитель Педагогічна майстерність Навчання Освіта--наступність в освіті Середня школа Педагог--статус--культура Допрофесійна підготовка Учитель початкових класів--підготовка Самостійна робота Розвивальне навчання Філософсько-педагогічна думка, І пол. ХХ ст. Вчителі--підготовка Майбутні вчителі Освіта--вокальна Культура--вплив на освіту Молодь--допрофесійна підготовка Обдарованість Здібності--розвиток Інформаційна культура Викладачі вищих навчальних закладів--підвищення кваліфікації Вчитель--творчість Моральне виховання студентів Викладання зарубіжної літератури Вчитель музики Практичні психологи--взаємодія з вчителем Технології--інноваційні Толерантність фывфывфыв: наступність в освіті Доп.точки доступа: Зязюн, І. А. (д-р філос. наук, проф., дійсний член АПН України) \ред.\; Ничкало, Н. Г. (Док. пед. наук, проф., дійсний член АПН України) \ред.\; Міністерство освіти і науки України; Академія педагогічних наук УкраїниІнститут педагогіки і психології професійної освіти Экземпляры всего: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
Ільків, Оксана Степанівна. Формування інформаційної культури студентів аграрних закладів освіти І-ІІ рівнів акредитації [Текст] : Автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.04 - теорія і методика професійної освіти / О.С. Ільків ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - Київ : НПУ ім. М.Драгоманова , 2003. - 20 с. -
Рубрики: Інформаційна культура Студенти автореферати дисертацій--педагогіка Доп.точки доступа: Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ) Экземпляры всего: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
З76 Значенко, Олена Павлівна. Формування інформаційної культури майбутніх учителів гуманітарних дисциплін [Текст] : Автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.04 - теорія і методика професійної освіти / О. П. Значенко ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - : НПУ ім. М.Драгоманова(Київ), 2005. - 20 с. -
Рубрики: Професійна освіта Інформаційна культура Підготовка майбутніх вчителів Доп.точки доступа: Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ) Экземпляры всего: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
П42 Повідайчик, Оксана Степанівна. Формування інформаційної культури майбутнього соціального працівника в процесі професійної підготовки [Текст] : Автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.04 - теорія і методика професійної освіти / О. С. Повідайчик ; Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка (Тернопіль). - Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2007. - 20 с. -
Рубрики: Підготовка майбутніх соціальних працівників Інформаційна культура професійна підготовка автореферати дисертацій--професійна освіта фывфывфыв: комунікаційні технології -- інформаційні технології Доп.точки доступа: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка (Тернопіль) Экземпляры всего: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
Б69 Близнюк, Микола Миколайович. Формування основ інформаційної культури у студентів вищих навчальних закладів прикладного та декоративного мистецтва [Текст] : Автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.02 - теорія та методика навчання інформатики / М. М. Близнюк ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - Київ : НПУ ім. М.Драгоманова, 2001. - 20 с. -
Рубрики: Інформаційна культура студенти ВНЗ автореферати дисертацій--педагогіка Доп.точки доступа: Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ) Экземпляры всего: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
Я80 Ясінський, Андрій Миколайович. Формування основ інформаційної культури школярів засобами інтегрованих завдань з інформатики [Текст] : Автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.02 - теорія та методика навчання інформатики / А. М. Ясінський ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - Київ : НПУ ім. М.Драгоманова, 2000. - 20 с. -
РУБ 74 Рубрики: методика навчання інформатики Інформаційна культура Автореферати дисертацій--педагогічні науки--теорія та методика навчання інформатики Доп.точки доступа: Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ) Экземпляры всего: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
Л84 Лук’янченко, Ірина Олегівна. Формування інформаційної культури майбутніх учителів англійської мови [Текст] : Автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.02 - теорія та методика навчання (германські мови) / І. О. Лук’янченко ; Південноукраїнський державний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського (Одесса). - Одеса : ПДПУ ім. К. Д. Ушинського, 2009. - 22 с. -
РУБ 74 Рубрики: Інформаційна культура Майбутній вчитель англ. мови автореферати дисертацій--іноземні мови Доп.точки доступа: Південноукраїнський державний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського (Одесса) Экземпляры всего: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
К 49 Клименко, Анатолій Олегович. Формування інформаційної культури майбутніх педагогів у навчальній діяльності [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня канд.пед.наук. Спец.13.00.04-теорія і методика професійної освіти. / А. О. Клименко ; Тернопільський державний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка (Тернопіль). - Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2010. - 20 с. -
РУБ 74 Рубрики: Майбутні вчителі Інформаційна культура Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності автореферати дисертацій--професійна освіта Доп.точки доступа: Тернопільський державний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка (Тернопіль) Экземпляры всего: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
К 70 Корчажкина, О. М. Учитель-предметник в потоке информатизации [Текст] / О. М. Корчажкина> // Народное образование : Российский общественно-педагогический журнал. - 2010. - N 6. - С. 240-246. Рубрики: методична допомога вчителям Ніжина вчитель-предметник Інформаційна культура Інформаційні технології в освіті вчитель--інформаційно-комп’ютерна компетентність фывфывфыв: інформаційно-комп’ютерна компетентність Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
К 30 Кацай, И. Сколько ИКТ нужно школе? [Текст] / И. Кацай> // Народное образование : Российский общественно-педагогический журнал. - 2009. - N 7. - С. 136-142. Рубрики: методична допомога вчителям Ніжина Управління школою тьютор в освіті Інформаційна культура інформаційні ресурси школи Навчальний процес Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
И 74 Информационное пространство в организации, движении социального мира и развитии человека : Спецвыпуск [Текст]> // Мир психологии : Научно-методический журнал. - 2010. - N 3. - 283 с. - Содержание: Особенности виртуального общения современного подростка : предикторы выбора / Е. И. Изотова. Информационная безопасность и развитие информационной культуры личности / А. М. Прихожан. Рубрики: Інформаційна політика Кафедра психології Інформаційна безпека інформаційний простір Інформаційні технології Інформаційне середовище Інформаційна культура фывфывфыв: віртуальні світи ХХ ст. -- банк знань Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
П 91 Пушкарьова, Т. О. Електронний контент: особливості застосування і нові можливості пізнання світу [Текст] / Т. О. Пушкарьова> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 4. - С. 7-10 Рубрики: Електронні засоби навчання Інформаційна культура Інформаційні технології навчання Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності фывфывфыв: електронний навчальний контент -- навчальна інформація -- інтерактивність -- електронні освітні ресурси -- навчальні модулі Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Г 79 Гребенникова, О. В. Проблема информационной социализации педагогов: социальные представления и информационные предпочтения / О. В. Гребенникова> // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2011. - № 2. - С. 207-213. - Библиогр.: 5 назв. . - ISSN 2073-8528 Рубрики: Соціалізація інформаційний простір Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Інформаційна культура фывфывфыв: інформаційна соціалізація -- інформаційні вподобання -- соціальні уявлення Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Ч-62 Чимшир, В. І. Модель функціонування навчальному просторі [Текст] / В. І. Чимшир> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 7. - С. 26-27. Рубрики: Інформаційна культура комп’ютерні технології навчання фывфывфыв: педагогічна комунікація -- інформаційний простір Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Г 15 Галета, Ярослав. Інформаційна культура в професійній підготовці майбутнього педагога / Я. Галета> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 11. - С. 24-27. - Бібліогр.: 9 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Професійна освіта Підготовка майбутніх вчителів Інформаційна культура Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності фывфывфыв: інформаційна культура -- виховання інформаційної культури -- інформаційне суспільство -- інформаційна діяльність -- комп’ютери -- комп’ютерна техніка -- підготовка педагогів -- підготовка майбутніх педагогів Аннотация: У статті аналізуються поняття "інформаційна культура" та підходи до її формування. Особливу увагу приділено проблемі формування інформаційної культури особистості майбутнього фахівця в процесі навчання у ВНЗ, зокрема майбутнього педагога. Наголошено, на важливій ролі підготовки педагогічних кадрів, здатних на високому професійному рівні викладати дисципліни, пов'язані з вихованням інформаційної культури майбутнього фахівця. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
П 75 Привалова, Н. С. Индикаторы информационной культуры и компетентности педагога-музыканта [Текст] / Н. С. Привалова> // Научные и технические библиотеки : ежемесячный научно-практический журнал для специалистов библиотечно-информационной и смежных отраслей. - 2011. - N 9. - С. 86-93. Рубрики: Інформаційна культура Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
В 55 Вища освіта України [Текстььь] : теоретичний та науково-методичний часопис / Національна академія педагогічних наук України, Інститут вищої освіти. - К. : Педагогічна преса, 2001 - . № 3/2011. Додаток 1. Тематичний випуск : Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології, Т. 1 / відп. ред. вип.: М. М. Левшин, Д. С. Мазоха. - 2011. - 636 с. - ). - 30.00 грн. Содержание: ПЕДАГОГІКА ВИЩОЇ ШКОЛИ: РЕФЛЕКСІЇ СЬОГОДЕННЯ Андрущенко, Віктор Петрович. Завдання підготовки нового вчителя для об’єднаної Європи XXI століття / Віктор Петрович Андрущенко. - С .5-8 Коцур, Віктор Петрович. Інноваційні засади підготовки педагогічних кадрів у XXI ст. / В. П. Коцур. - С .16-23 Глузман, Олександр Володимирович. Сучасний стан і перспективи розвитку педагогічних технологій в університетській педагогічній освіті / О. В. Глузман, Ю. Ю. Городецька. - С .40-46 Сидоренко, В. К. Європейський вимір неперервної освіти в Україні / В. К. Сидоренко, Д. Е. Кільдеров. - С .64-72 Дем’яненко, Наталія Миколаївна. Самостійна робота магістрантів в умовах модульного навчання: організація і управління / Н. М. Дем’яненко. - С .81-86 ФІЛОСОФІЯ ОСВІТИ - ДУХОВНА ПАРАДИГМА МОДЕРНІЗАЦІЇ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ УКРАЇНИ Бульвінська, Оксана Іванівна. Соціалізація студентської молоді України в процесі становлення інформаційного суспільства / О. І. Бульвінська. - С .128-134 Голуб, Л. І. Становлення і розвиток полікультурної освіти в Австралії / Л. І. Голуб. - С .135-142 НАЦІОНАЛЬНА САМОІДЕНТИФІКАЦІЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЯК ЧИННИК НЕЗАЛЕЖНОСТІ УКРАЇНИ Баранівський, В. Ф. Вища школа в системі національно-патріотичного виховання молоді / В. Ф. Баранівський. - С .227-236 Кузьменко, Н. М. З історії Чернігівського учительського інституту (1916-1919 рр.) / Н. М. Кузьменко. - С .254-261 Марушкевич, Алла Адамівна. Особистість студента в межах сучасного освітнього простору / А. А. Марушкевич. - С .276-282 ПЕДАГОГІКА ВИЩОЇ ШКОЛИ ЯК НАУКА, ПРАКТИКА, НАВЧАЛЬНА ДИСЦИПЛІНА Аннєнкова, І. П. Моніторинг задоволеності освітніми послугами у ВНЗ / І. П. Аннєнкова. - С .297-304 Грибок, О. П. Педагогічна творчість як складова професійної діяльності та майстерності сучасного педагога-інноватора / О. П. Грибок. - С .316-319 Мазоха, Дмитро Степанович. Професіоналізм педагогічної діяльності соціального педагога / Д. С. Мазоха. - С .344-350 Невмержицький, О. А. Виховний потенціал сучасного вищого навчального закладу / О. А. Невмержицький. - С .351-357 Остапенко, Г. І. Застосування інноваційних методів навчання для самостійної роботи студентів вузу / Г. І. Остапенко. - С .371-376 Свіжевська, С. А. Акредитація: дамоклів меч чи modus vivendi? / С. А. Свіжевська. - С .408-414 Сергійчук, О. М. Концептуальні проблеми підготовки майьутнього педагога у вищих навчальних закладах України / О. М. Сергійчук. - С .415-422 Токарук, Л. С. Розвиток інклюзивної освіти: особлива система навчання в Україні / Л. С. Токарук. - С .439-444 Янц, Н. Д. Теоретичні аспекти використання проблемного навчання у вищій школі / Н. Д. Янц. - С .484-491 АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ РОЗВИТКУ АКСІОПЕДАГОГІКИ У МЕЖАХ ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ УКРАЇНИ Кравченко, Т. В. Професійне самовизначення студентів у контексті становлення їх мотиваційно-ціннісної сфери / Т. В. Кравченко, Л. В. Яценко. - С .492-498 Миленкова, Римма Володимирівна. Аксіопедагогічні умови формування особистості фахівця у вищих навчальних закладах / Р. В. Миленкова. - С .499-505 Пелех, Людмила Романівна. Аксіологічний досвід польської філософії та педагогіки / Л. Р. Пелех. - С .513-520 Тракоша, Ю. Ю. Формування педагогічної культури майбутніх учителів української мови та літератури / Ю. Ю. Тракоша. - С .572-575 Зварич, І. М. Результативність оцінювання педагогічної компетентності викладачів США / І. М. Зварич. - С .600-607 Мойсеєнко, Л. А. Історично-педагогічні передумови формування моделі педагога / Л. А. Мойсеєнко. - С .615-620 РУБ 378(4Укр) Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Вища освіта в Україні Педагогіка вищої школи Філософія освіти Вища освіта--педагогічна освіта Підготовка вчителів Педагогічні технології--вища освіта Інноваційні технології навчання Інформаційна культура Зміст освіти Гуманітарна освіта Особистість студента Викладачі вищих навчальних закладів Освітня послуга--якість моделювання (педагогіка) Акредитація Інклюзивна освіта Проблемне навчання Аксіологія Педагогічна майстерність --вчителі Педагогічна культура Австралія--освіта Чернігівщина--освіта вища США--освіта фывфывфыв: аксіопедагогіка Доп.точки доступа: Левшин, М. М. \ред.\; Мазоха, Д. С. \ред.\; Національна академія педагогічних наук України; Інститут вищої освіти Экземпляры всего: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
В 55 Вища освіта України [Текстььь] : теоретичний та науково-методичний часопис / Національна академія педагогічних наук України, Інститут вищої освіти. - К. : Педагогічна преса, 2001 - . № 3/2011. Додаток 1. Тематичний випуск : Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології, Т. 2 / відп. ред. вип.: М. М. Левшин, Д. С. Мазоха. - 2011. - 532 с. - ). - 30.00 грн. Содержание: ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ПІДХІД У ВИЩІЙ ОСВІТІ (ПРОЕКТУВАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ВИКЛАДАННЯ) Автомонов, Петро Павлович. Від співробітництва до співтворчості - етапи реалізації гуманістичної моделі спілкування вчителя та учня / П. П. Автомонов. - С .5-12 Бобрицька, В. І. Інноваційні педагогічні технології: досвід і перспективи впровадження у вищих навчальних закладах України / В. І. Бобрицька. - С .19-26 Драченко, В. В. Особливості мотиваційної сфери підлітків / В. В. Драченко. - С .55-57 Кільдерова, Л. В. Психолого-педагогічні умови розвитку творчих здібностей учнів старшої школи / Л. В. Кільдерова. - С .85-90 Пюра, О. С. Дитячий оздоровчий табір як осередок формування вмінь і навичок соціальної комунікації майбутніх педагогів: теоретичний аспект / О. С. Пюра. - С .163-169 Ярошенко, Алла Олександрівна. Інформатизація та технологізація освіти як елемент її гуманізації / А. О. Ярошенко. - С .225-232 ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ РЕАЛІЗАЦІЇ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ В УМОВАХ КРЕДИТНОГО ТРАНСФЕРНО-НАКОПИЧУВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ Шапран, О. І. Формування професійної компетентності майбутніх педагогів засобами інтерактивних технологій / О. І. Шапран. - С .326-330 Шапран, Ю. П. Впровадження компетентнісного підходу у процес професійної підготовки майбутніх учителів / Ю. П. Шапран. - С .331-334 Шпиталевська, Г. Р. Проблема підготовки майбутніх учителів початкових класів до формування загальнокультурної компетентності молодших школярів / Г. Р. Шпиталевська. - С .335-338 ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД УПРОВАДЖЕННЯ КОНТЕКСТНО-ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦЯ Ващенко, І. В. Зарубіжний досвід становлення та розвитку вищої освіти / І. В. Ващенко, Д. С. Мілохов. - С .347-360 Коваленко, О. М. Упровадження болонської системи у вищій освіті Польщі: приклад для України / О. М. Коваленко. - С .375-380 Самойленко, Наталія Борисівна. Особливості реалізації міжнародних освітніх програм в університетах України / Н. Б. Самойленко. - С .399-404 Тадеєв, П. О. Науково-педагогічний внесок американських вчених Елліса ПолаТорренса та Кельвіна Тейлора у розвиток теорії і практики навчання обдарованих школярів / П. О. Тадеєв. - С .417-429 ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ВИЩІЙ ШКОЛІ Бердник, М. Я. Роль інформаційно-комунікаційних технологій для підготовки педагогів в системі освіти дорослих / М. Я. Бердник. - С .438-443 Гейко, Ю. В. Система дистанційного навчання: термінологічний дискурс / Ю. В. Гейко. - С .444-450 Григорчук, Т. В. Змішане навчання як засіб поєднання переваг традиційної та дистанційної форм навчання / Т. В. Григорчук. - С .451-457 Калюжна, Т. М. Освіта і нові комп’ютерні технології / Т. М. Калюжна. - С .464-467 Лапінський, В. В. Електронні засоби навчального призначення - світовий досвід і українська освіта / В. В. Лапінський. - С .487-494 Мельник, І. Ю. Стратегія інформатизації в університетській освіті / І. Ю. Мельник. - С .495-500 Франчук, В. М. WEB- орієнтовані навчальні комп’ютерні системи. Засоби діагностики освітніх результатів / В. М. Франчук. - С .522-528 РУБ 378(4Укр) Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Вища освіта в Україні Педагогіка вищої школи Філософія освіти Вища освіта--педагогічна освіта Підготовка вчителів Педагогічні технології--вища освіта Інноваційні технології навчання Інтерактивні технології навчання Інформаційна культура Інформаційні технології в освіті Зміст освіти Гуманітарна освіта Особистість студента Викладачі вищих навчальних закладів Освітня послуга--якість моделювання (педагогіка) Акредитація Інклюзивна освіта Проблемне навчання Аксіологія Педагогічна майстерність --вчителі Педагогічна культура Вища освіта в зарубіжних країнах Польща--освіта Франція--освіта Іран--освіта Корея--освіта Канада--освіта Туреччина--освіта США--освіта фывфывфыв: аксіопедагогіка Доп.точки доступа: Левшин, М. М. \ред.\; Мазоха, Д. С. \ред.\; Торренс, Елліс Пол (американ. педагог) \о нем\; Тейлор, Кельвін (американ. педагог) \о нем\; Національна академія педагогічних наук України; Інститут вищої освіти Экземпляры всего: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
В 55 Вища освіта України [Текстььь] : теоретичний та науково-методичний часопис / Національна академія педагогічних наук України, Інститут вищої освіти. - К. : Педагогічна преса, 2001 - . № 3(46)/2012. Додаток 1. Тематичний випуск : Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології, Т. 1 / відп.ред. вип. : М. М. Левшин, Гр. В. Луценко. - 2012. - 642 с. - ). - 35.00 грн. Содержание: ПЕДАГОГІКА ВИЩОЇ ШКОЛИ: РЕФЛЕКСІЇ СЬОГОДЕННЯ Андрущенко, Віктор Петрович. Потреба, можливість і реальність конституційного процесу у галузі освіти / В. П. Андрущенко. - С .7-15 Кузьмінський, Анатолій Іванович. Моделювання освітньо-професійної підготовки майбутнього фахівця в контексті компетентнісного підходу / А. І. Кузьмінський. - С .29-42 Зязюн, Іван Андрійович. Майстерність вчителя як система сукупних компетенцій і компетентностей у структурі його педагогічної діяльності й дії / І. А. Зязюн. - С .43-55 Бех, Іван Дмитрович. Виховний простір у розвитку особистості / І. Д. Бех. - С .56-66 Степко, Михайло Филимонович. Механізми реалізації завдань розвитку ідей побудови єдиного європейського освітнього простору в умовах сьогодення / М. Ф. Степко. - С .67-76 Глузман, Олександр Володимирович. Освітні ресурси вищої освіти в Україні: методологічні основи / О. В. Глузман, Ю. П. Дудник, В. І. Фадєєв. - С .77-85 Вернидуб, Роман Михайлович. Управління інноваційним розвитком університету: досягнення стратегічних переваг / Р. М. Вернидуб. - С .149-152 Покась, Віталій Петрович. Підготовка та використання педагогічних кадрів інтернатних закладів освіти як державна проблема / В. П. Покась. - С .153-159 Працьовитий, Микола Вікторович. Сучасна математика і математична освіта у педагогічному університеті / М. В. Працьовитий, Я. В. Гончаренко. - С .160-164 Уваркіна, Олена Василівна. Основні особливості української освіти як системи / О. В. Уваркіна. - С .177-184 Дем’яненко, Наталія Миколаївна. Європейський вектор проектування підготовки національних педагогічних кадрів / Н. М. Дем’яненко. - С .185-196 Ягупов, Василь Васильович. Компетентнісний підхід у професійній освіті / В. В. Ягупов. - С .197-204 ФІЛОСОФІЯ ОСВІТИ - ДУХОВНА ПАРАДИГМА МОДЕРНІЗАЦІЇ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ УКРАЇНИ Джура, Олександр Дмитрович. Життєвий потенціал особистості: формування та реалізація у трансформаційному суспільстві / О. Д. Джура. - С .227-234 Корсак, Костянтин Віталійович. Ноотехнологічні виклики і скерування болонського та лісабонського процесів на інтеграцію вищої освіти й науки / К. В. Корсак, Ю. К. Корсак. - С .235-242 Панченко, Леся Миколаївна. Потенціал освіти та виклики сьогодення / Л. М. Панченко. - С .258-264 Сингаївська, Алла Михайлівна. Трансформації вищої освіти:контекст стійкого розвитку, засади соціальної відповідальності, ноосферний аспект / А. М. Сингаївська. - С .273-282 Ярошенко, Алла Олександрівна. Якість освіти в Україні як індикатор входження у європейський освітній простір / А. О. Ярошенко. - С .288-293 ПЕДАГОГІКА ВИЩОЇ ШКОЛИ ЯК НАУКА, ПРАКТИКА, НАВЧАЛЬНА ДИСЦИПЛІНА Авхутська, Світлана Олександрівна. Особливості організації процесу формування полікультурної компетентності майбутніх учителів історії / С. О. Авхутська. - С .318-324 Багрій, Тетяна Володимирівна. Проблеми морального виховання у духовній спадщині Сильвестра Лебединського / Т. В. Багрій. - С .325-331 Біда, Антоніна Петрівна. Структура і проблеми обдарованості / А. П. Біда. - С .332-334 Борисенко, Лариса Леонідівна. Активізація науково-пізнавальної діяльності студентів засобами інноваційних технологій навчання / Л. Л. Борисенко. - С .335-342 Гуревич, Роман Семенович. Мобільне навчання - інноваційна освітня технологія / Р. С. Гуревич, М. Ю. Кадемія. - С .370-376 Двіжона, Оксана Володимирівна. До питання про інтерактивні технології навчання у підготовці фахівців дошкільної освіти / О. В. Двіжона, М. І. Олійник. - С .384-391 Коберник, Галина Іванівна. Формування особистості майбутніх педагогів в умовах гуманістично орієнтованої навчальної взаємодії / Г. І. Коберник. - С .426-431 Кравцов, Віталій Олександрович. Формування методологічної культури як умова підвищення якості підготовки майбутнього вчителя / В. О. Кравцов. - С .439-445 Серман, Леся Ігорівна. Сучасні підходи до формування професійного іміджу вчителя / Л. І. Серман. - С .494-501 Сінельникова, Наталія Оленівна. Педагогічна культура майбутнього вчителя / Н. О. Сінельникова. - С .502-506 Фарбак, Тетяна Миколаївна. М. О. Лавровський: невідомі сторінки життя та діяльності / Т. М. Фарбак. - С .527-533 Шишова, Інна Олексіївна. Підготовка студентів педагогічного університету до діалогічного спілкування в умовах інклюзивної освіти / І. О. Шишова. - С .565-573 Мамедова, Надія Олександрівна. Наукове обгрунтування та характеристика педагогічних умов формування толерантності студентської молоді / Н. О. Мамедова. - С .611-615 РУБ 378(4Укр) Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Вища освіта в Україні Педагогіка вищої школи Філософія освіти Вища освіта--педагогічна освіта Підготовка вчителів Педагогічні технології--вища освіта Інноваційні технології навчання Інформаційна культура Зміст освіти Гуманітарна освіта Особистість студента Викладачі вищих навчальних закладів Освітня послуга--якість моделювання (педагогіка) Акредитація Інклюзивна освіта Проблемне навчання Аксіологія Педагогічна майстерність --вчителі Педагогічна культура фывфывфыв: аксіопедагогіка Доп.точки доступа: Левшин, М. М. \ред.\; Луценко, Гр. В. \ред.\; Лебединський, Сильвестр (письменник, філософ, богослов) \о нем\; Лавровський, Микола Олексійович (вчений, професор російської словесності і педагогіки ; 1825-1899) \о нем\; Національна академія педагогічних наук України; Інститут вищої освіти Экземпляры всего: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
В 55 Вища освіта України [Текстььь] : теоретичний та науково-методичний часопис / Національна академія педагогічних наук України, Інститут вищої освіти. - К. : Педагогічна преса, 2001 - . № 3(46)/2012. Додаток 1. Тематичний випуск : Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології, Т. 2 / відп. ред. вип.: М. М. Левшин, Гр. В. Луценко, К. В. Касярум. - 2012. - 568 с. - ). - 35.00 грн. Содержание: ШЛЯХИ І ЗАСОБИ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ В СУЧАСНИХ УМОВАХ ФУНКЦІОНУВАННЯ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ Афанасьєва, Ольга Сергіївна. Аналіз змісту літературної компетентності вчителя зарубіжної літератури / О. С. Афанасьєва. - С .14-21 Благодир, Людмила Андріївна. Формування умінь і навичок превентивної діяльності майбутнього вчителя математики / Л. А. Благодир, В. О. Швець. - С .38-45 Григорчук, Тарас Васильович. Мобільне навчання як етап еволюції дистанційного навчання / Т. В. Григорчук. - С .90-95 Грицай, Наталія Богданівна. Сучасне навчально-методичне забезпечення з методики навчання біології як основа якісної підготовки майбутніх учителів біології / Н. Б. Грицай. - С .96-105 Кільдеров, Дмитро Едуардович. Інтеграційні процеси як соціально-педагогічна проблема підвищення якості освіти / Д. Е. Кільдеров. - С .144-150 Крижко, Василь Васильович. Основи безпекової стратегії вищої освіти України / В. В. Крижко, О. М. Старокожко, О. С. Грицайова. - С .161-169 Лов’янова, Ірина Василівна. Професійна спрямованість навчання старшокласників / І. В. Лов’янова. - С .170-179 Марченко, Наталія Вікторівна. Концептуальні засади демократизації та реформування освіти в Україні / Н. В. Марченко. - С .207-212 Мельник, Алла Іванівна. Методичні рекомендації щодо формування професійно-пізнавальної спрямованості студентів у процесі навчання іноземних мов / А. І. Мельник. - С .213-222 Набок, Микола Васильович. Методологічні основи управління якістю загальної середньої освіти регіону в сучасних умовах / М. В. Набок. - С .229-240 Олійник, Марія Іванівна. Формування лояльності як фактор підвищення конкурентноздатності вищого навчального закладу / М. І. Олійник, О. А. Брухальська. - С .250-257 Прохор, Ірина Петрівна. Приватний сектор вищої освіти: особливості розвитку в сучасних умовах / І. П. Прохор. - С .318-326 Салан, Наталія Миколаївна. Формування компетентності професійної самоорганізації майбутнього вчителя музики як антропологічна проблема / Н. М. Салан. - С .327-332 Сергійчук, Олена Миколаївна. Формування професійної компетентності майбутнього вчителя в умовах ВНЗ / О. М. Сергійчук. - С .343-354 Слюсар, Тетяна Антонівна. Педагогічна етика і такт, як основа професійної діяльності майбутнього вчителя початкової школи / Т. А. Слюсар. - С .362-368 Субіна, Оксана Олександрівна. Професійна майстерність та особисті якості викладача в сучасній системі освіти України / О. О. Субіна. - С .378-385 Тарасенкова, Ніна Анатоліївна. Шляхи підвищення якості підготовки майбутніх учителів математики / Н. А. Тарасенкова, І. М. Богатирьова. - С .386-389 Терентьєва, Наталія Олександрівна. Тенденції розвитку університетської освіти в Україні II половини XX - початку XXI століття: концепція дослідження / Н. О. Терентьєва. - С .390-398 Шестопралюк, Олександр Васильович. Модернізація структури університету / О. В. Шестопралюк. - С .399-407 КОНЦЕПТУАЛЬНО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПРОЕКТУВАННЯ МЕТОДІВ І ЗАСОБІВ ДІАГНОСТУВАННЯ (ОЦІНЮВАННЯ) ОСВІТНІХ РЕЗУЛЬТАТІВ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ Воробйова, Оксана Петрівна. Оцінювання діяльності вищих навчальних закладів освіти: міжнародний досвід / О. П. Воробйова. - С .427-432 Кулінка, Юлія Сергіївна. Діагностика готовності студентів педуніверситету до запобігання девіантній поведінці підлітків / Ю. С. Кулінка. - С .455-463 Шимова, Ольга Василівна. Критеріальний апарат професійної культури майбутнього вчителя музики / О. В. Шимова. - С .486-493 АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ РОЗВИТКУ АКСІОПЕДАГОГІКИ У МЕЖАХ ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ УКРАЇНИ Акуленко, Ірина Анатоліївна. До проблеми визначення ціннісних орієнтацій студентів - майбутніх учителів математики / І. А. Акуленко. - С .504-520 Пелех, Юрій Володимирович. Естетичні цінності та їх роль у формуванні особистості / Ю. В. Пелех, Т. І. Пагута. - С .528-537 АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ УПРАВЛІННЯ ВИЩИМ НАВЧАЛЬНИМ ЗАКЛАДОМ Кірдан, Олена Леонідівна. Зміст та організація управлінської діяльності попечителя Київського учбового округу / О. Л. Кірдан. - С .547-556 РУБ 378(4Укр) Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Вища освіта в Україні Педагогіка вищої школи Філософія освіти Вища освіта--педагогічна освіта Підготовка вчителів Педагогічні технології--вища освіта Інноваційні технології навчання Інформаційна культура Зміст освіти Гуманітарна освіта Особистість студента Викладачі вищих навчальних закладів Освітня послуга--якість Приватна освіта--розвиток--Україна Акредитація Інклюзивна освіта Проблемне навчання Аксіологія Педагогічна майстерність --вчителі Педагогічна культура фывфывфыв: аксіопедагогіка Доп.точки доступа: Левшин, М. М. \ред.\; Луценко, Гр. В. \ред.\; Касярум, К. В. \ред.\; Національна академія педагогічних наук України; Інститут вищої освіти Экземпляры всего: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |