З-30 Запівайло, В. В.. Check yourself / В. В. Запівайло> // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2011. - № 7. - С. 21-25.
фывфывфыв: англійська мова -- самоперевірка -- завдання -- вправи -- прийменники -- вимова -- загальні питання -- навчання -- переклад -- антоніми Имеются экземпляры в отделах: нмк іноз. мов Экз. 1 (свободен) |
Мороз, І. М. Форми організації самостійної роботи учнів на уроках англійської мови [Текст] / І. М. Мороз> // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2013. - № 5. - С. 9-15. - Бібліогр.: 5 назв. Рубрики: Англійська мова--методика викладання--самостійна робота фывфывфыв: самостійна робота -- уроки -- робота в парах -- робота в групах -- читання -- аудіювання -- самоосвіта -- особистісно зорієнтоване навчання Аннотация: У статті розповідається про упровадження особистісно зорієнтованого навчання , мета якого не тільки навчити й виховувати учня, а й формувати в ньому особистість. Такий підхід до навчального процесу передбачає індивідуалізацію, а отже, й диференціацію навчання, ефективним засобом якої за певної умови організації є самостійна робота. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : НМК іноз. мов (1) Свободны: НМК іноз. мов (1) |
Панченко, А. Г. Мета, місце, форми і методи самостійної роботи з англійської мови : 33-36. / А. Г. Панченко> // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2013. - № 26 Рубрики: Англійська мова--методика викладання--самостійна робота Викладання англійської мови в школі фывфывфыв: самостійна робота -- класифікація самостійних робіт -- завдання -- самостійна діяльність Аннотация: В умовах класно-урочної системи навчання англійської мови самостійна діяльність учня - це його навчально-комунікативна мовна діяльність, засобом організації якої є самостійна робота. Имеются экземпляры в отделах: НМК іноз. мов Экз. 1 (свободен) |