Булах, Тетяна. Роль соціальної реклами в підвищенні збуту видавничої продукції / Т. Булах> // Вісн. Кн. палати : наук.-практ. журн. - 2012. - № 11. - С. 6-8. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 2076-9326 Рубрики: Видавнича справа в Україні--реклама фывфывфыв: соціальна реклама -- видавнича продукція -- читання -- реклама видавничої продукції Аннотация: Розглядаються сутнісні характеристики соціальної реклами видавничої продукції та її роль у розвитку книготорговельного бізнесу. Имеются экземпляры в отделах: ІБв Экз. 1 (свободен) |
П 51 Полковенко, Тарас. Реклама книжкових і газетно-журнальних видань у контексті розвитку новостворених видавництв / Т. Полковенко> // Вісн. Кн. палати : наук.-практ. журн. - 2013. - № 9. - С. 9-11. - Бібліогр.: 10 назв. . - ISSN 2076-9326 Рубрики: Видавнича справа в Україні--реклама фывфывфыв: книжкові видання -- газетно-журнальні видання -- видавнича продукція -- реклама -- цільова аудиторія -- видавнича справа -- видавничий бізнес Аннотация: У статті йдеться про методи реклами, покликані забезпечити стимулювання інтересу читачів до новітніх українських книжкових і газетно-журнальних видань, а також про принципи просування друкованої продукції до цільової аудиторії. Имеются экземпляры в отделах: ІБв Экз. 1 (свободен) |