Булах, Тетяна.
    Роль соціальної реклами в підвищенні збуту видавничої продукції / Т. Булах // Вісн. Кн. палати : наук.-практ. журн. - 2012. - № 11. - С. 6-8. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 2076-9326
ББК 76.17(4Укр)
Рубрики: Видавнича справа в Україні--реклама
фывфывфыв:
соціальна реклама -- видавнича продукція -- читання -- реклама видавничої продукції
Аннотация: Розглядаються сутнісні характеристики соціальної реклами видавничої продукції та її роль у розвитку книготорговельного бізнесу.


Имеются экземпляры в отделах:
ІБв Экз. 1 (свободен)


76.1(4Укр)
П 51


    Полковенко, Тарас.
    Реклама книжкових і газетно-журнальних видань у контексті розвитку новостворених видавництв / Т. Полковенко // Вісн. Кн. палати : наук.-практ. журн. - 2013. - № 9. - С. 9-11. - Бібліогр.: 10 назв. . - ISSN 2076-9326
ББК 76.1(4Укр)
Рубрики: Видавнича справа в Україні--реклама
фывфывфыв:
книжкові видання -- газетно-журнальні видання -- видавнича продукція -- реклама -- цільова аудиторія -- видавнича справа -- видавничий бізнес
Аннотация: У статті йдеться про методи реклами, покликані забезпечити стимулювання інтересу читачів до новітніх українських книжкових і газетно-журнальних видань, а також про принципи просування друкованої продукції до цільової аудиторії.


Имеются экземпляры в отделах:
ІБв Экз. 1 (свободен)