Ш15 Шаграева, Ольга Аркадьевна. Детская психология: Теоретический и практический курс [Текст] : учеб. пособие для студ. вузов / О. А. Шаграева. - М. : ВЛАДОС, 2001. - (Учебное пособие для вузов). - Библиогр. в конце глав. - ISBN 5-691-00611-8 : 17.40 грн. Содержание: Основные направления зарубежной детской психологии . - С .97-157 фывфыв: интеллект, бихевиоризм, социальное научение Проблемы детского развития в отечественной психологии . - С .158-197 Характеристика психического развития ребенка на разных возрастных этапах . - С .198-309 фывфыв: общение, игра, изобразительная деятельность, сказка, труд Методология и методика преподавания психологических дисциплин в педагогическом колледже и вузе . - С .310-344 ПРИЛОЖЕНИЯ Семья в представлениях народной психологии (Семьи И. Б. Чарковского, Б. П. Никитина, А. Ц. Гармаева, православные семьи) . - С .345-361 Фрагменты художественных произведений, использованных в тексте . - С .362-365 Основные этапы информационного поиска . - С .366-367
РУБ 158.9(075.3) Рубрики: Дошкільники--психологія Ребенок--развитие Игры Исследования--психологические Обучение--дошкольник Ребенок--деятельность Общение --трудности--дошкольник Роды в воде Семья--нравственность викладання психології Доп.точки доступа: Чарковский, И. Б. \о нем\; Никитин, Берис Павлович \о нем\; Гармаев, А. Ц. \о нем\ Экземпляры всего: 10 фб (1), пед. (1), Ч.З.№2 (7), ав (1) Свободны: фб (1), пед. (1), Ч.З.№2 (7), ав (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 5 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2005. - 182 с. - (Ніжинській вищій школі - 200 років). - 11.00 грн. Содержание: Лубинець, К. М. Міжнародні проекти і Болонський процес у забезпеченні конкурентоспроможності України в галузі освітніх послуг / К. М. Лубинець. - С .6-10 Солдатенко, М. М. Самостійна пізнавальна діяльність в умовах інформаційного суспільства / М. М. Солдатенко. - С .11-14 Мацей, Танась. Виховання і медії / Танась Мацей. - С .15-19 Татаурова, Г. П. Мотиваційний фактор як структурний компонент відповідального ставлення студентів до вивчення іноземної мови / Г. П. Татаурова. - С .20-22 Безносюк, О. О. Впровадження кредитно-модульної системи у ВІКНУ / О. О. Безносюк. - С .23-25 Побірченко, Н. А. Інноваційний стиль навчання психології майбутніх вчителів / Н. А. Побірченко. - С .26-28 Щербина, А. П. Проблеми формування духовності студентів вищих навчальних закладів / А. П. Щербина. - С .29-32 Синявський, В. В. Психотехнологія бесіди як одного з основних методів профконсультації особистості / В. В. Синявський. - С .33-39 Сватенков, О. В. До проблеми визначення сутності соціальних рекламних технологій у соціально-педагогічній діяльності / О. В. Сватенков. - С .40-42 Авксентьєва, О. І. Мистецькі технології навчання французької мови / О. І. Авксентьєва. - С .43-46 Глєбова, Ю. А. Методика використання наочності на етапі перевірки теоретико-літературних знань учнів на заняттях із зарубіжної літератури / Ю. А. Глєбова. - С .47-49 Светенок, Л. Актуальні аспекти проблеми визначення рівнів читацької компетенції / Л. Светенок. - С .50-52 Нагорна, А. Особливості вивчення художніх творів із філософською проблематикою (на матеріалі драми Бертольда Брехта "Матінка Кураж та її діти") / А. Нагорна. - С .53-56 Лук’янова, Л. Б. Організація самостійної пізнавальної діяльності у змісті екологічної освіти: результати експерименту / Л. Б. Лук’янова. - С .57-61 Михнюк, М. І. Вимоги до розробки дидактичного забезпечення модулів підвищення кваліфікації з професій будівельного профілю / М. І. Михнюк. - С .62-64 Литвинова, Н. І. Психологічні чинники розвитку в майбутніх педагогів мотивації до творчості / Н. І. Литвинова. - С .65-69 Базелюк, В. Г. Аналіз як вид дослідницької діяльності / В. Г. Базелюк. - С .70-73 Чемерис, І. М. Теоретичні основи вживання поняття "Компетентність" у контексті нових освітніх систем / І. М. Чемерис. - С .74-76 Дубич, К. Поняття індивідуальності і її прояви в життєдіяльності людини / К. Дубич. - С .77-80 Булавенко, С. Д. Застосування інтерактивних технологій при формуванні економічних знань і вмінь старшокласників в умовах довузівської підготовки / С. Д. Булавенко. - С .81-82 Алексюк, Л. Р. Психолого-педагогічні умови удосконалення навчально-виховного процесу в кооперативних вищих навчальних закладах І рівня акредитації / Л. Р. Алексюк. - С .83-86 Новгородська, Ю. Г. Інноваційні підходи до створення навчальної літератури / Ю. Г. Новгородська. - С .87-89 Комарова, О. В. Змістова лінія "Методи наукового пізнання" у шкільному курсі біології / О. В. Комарова. - С .90-93 Семеног, О. М. Електронні навчальні засоби у професійній підготовці студентів-філологів / О. М. Семеног. - С .94-98 Чередник, Т. Формування професійної свідомості як фактор професійного становлення майбутнього вчителя літератури / Т. Чередник. - С .99-101 Омельченко, Г. Л. Взаимодействие мастера производственногоь обучения и преподавателя специальных дисциплин в профессиональном развитии будущих квалифицированных рабочих швейного профиля / Г. Л. Омельченко. - С .102-105 Тезікова, С. В. Галузевий стандарт як модель професійної компетенції вчителя / С. В. Тезікова. - С .106-108 Грищенко, О. А. Особливості підготовки керівників освітніх установ до інноваційної діяльності / О. А. Грищенко. - С .109-111 Пилипчук, В. В. Особливості підготовки майбутніх викладачів професійно-технічного навчального закладу / В. В. Пилипчук. - С .112-115 Огієнко, О. І. Андрагогічна модель навчання у професійному розвитку особистості в умовах трансформації освіти / О. І. Огієнко. - С .116-119 Піддячий, М. Орієнтація старшокласників на педагогічні професії в умовах профільного навчання / М. Піддячий. - С .120-124 Тимошко, Г. М. Підготовка магістрантів до управління якістю освіти загальноосвітньої школи / Г. М. Тимошко. - С .125-129 Лавриш, Ю. Е. Вимоги до викладання сестринської справи у вищих медичних навчальних закладах Канади у зв’язку з переходом на соціальну модель професійної діяльності медсестер / Ю. Е. Лавриш. - С .130-132 Тандир, Л. В. Формування професійної економічної культури студентів економічних спеціальностей / Л. В. Тандир. - С .133-137 Солова, В. М. Підготовка майбутніх педагогів до впровадження особистісно зорієнтованих технологій виховання / В. М. Солова. - С .138-140 Черепанова, Г. Л. Підготовка педагогів - слухачів курсів підвищення кваліфікації до роботи з важковиховуваними дітьми / Г. Л. Черепанова. - С .141-143 Стрельнікова, Н. М. Особливості формування у майбутніх учителів комунікативних здібностей / Н. М. Стрельнікова. - С .144-146 Абашкіна, Н. В. Відродження ідей трудової етики у професійній підготовці фахівців: із німецького досвіду / Н. Абашкіна. - С .147-150 Авшенюк, Н. М. Стандарт як інструмент реформування професійної підготовки педагогічного персоналу у Великій Британії / Н. М. Авшенюк. - С .151-155 Постригачь, Н. О. Підготовка майбутніх учителів дошкільних закладів та початкової школи Греції / Н. О. Постригачь. - С .156-157 Гушлевська, І. В. Вчительство як соціально-професійна група: професійний образ сучасного вчителя в США і Канаді / І. В. Гушлевська; Н. Олійник. - С .158-160 Олійник, Н. Школи для дорослих, організовані земствами Чернігівської губернії / Н. Олійник; Н. Стукало. - С .161-164 Стукало, Н. Діяльність Київського фізико-математичного товариства з реформування шкільної математичної освіти в кінці ХІХ - на початку ХХ ст. / Н. Стукало; Н. М. Баленко. - С .165-169 Лисенко, І. В. Вищі початкові училища на Чернігівщині в системі освіти кінця ХІХ - початку ХХ століття / І. В. Лисенко. - С .170-173 Баленко, Н. М. Мова як інструмент формування національної самовідомості в теоретичній спадщині вітчизняних педагогів, мовознаввців та літературознавців другої половини ХІХ - початку ХХ століття / Н. М. Баленко. - С .174-181
РУБ 15 Рубрики: Болонський процес Кредитно-модульна система Викладання іноземної мови в школі викладання психології Викладання зарубіжної літератури в школі Викладання біології в школі Профорієнтація Екологічна освіта Мотивація творчості Підручникотворення Професійна підготовка Майбутні вчителі літератури Інноваційна діяльність економічна культура Підготовка викладачів Доп.точки доступа: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Брехт, Бертольд \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Экземпляры всего: 2 фб (1), Ч.З.№2 (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1) |
Д 23 Двіжона, Оксана Володимирівна. Методика викладання психології [Текст] : навчальний посібник / О. В. Двіжона, І. С. Руснак ; Міністерство освіти і науки України, Чернівецький національний університет ім. Ю. Федьковича. - Чернівці : Рута, 2006. - 232 с. : іл. - Бібліогр.: с. 226-229. - ISBN 966-568-827-8 : 5.50 грн. Содержание: Організація навчального процесу у вищому навчальному закладі . - С .17-29 Психологія навчальної діяльності студента . - С .30-39 Активні методи навчання . - С .40-67 Форми навчальних занять і методика їхнього проведення . - С .68-92 Методичні особливості викладання теоретичної психології . - С .93-103 Методичні особливості викладання прикладної психології . - С .104-115 Керівництво самостійною роботою студентів . - С .116-153 Особливості самостійної роботи з психологічною літературою при заочному навчанні . - С .154-159 Особистісно орієнтоване навчання . - С .160-172 Контроль і корекція навчальною діяльністю студентів . - С .173-209 Особливості написання курсових, кваліфікаційних і дипломних робіт з психології та практика . - С .210-225
РУБ 15(07)(075.3) Рубрики: викладання психології Самостійна робота студентів Курсові роботи--психологія Доп.точки доступа: Руснак, Іван Степанович; Міністерство освіти і науки УкраїниЧернівецький національний університет ім. Ю. Федьковича Экземпляры всего: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
М54 Методика преподавания психологии [Текст] : Конспект лекций / О. Ю. Тарская, В. И. Валовик, Е. В. Бушуева и др. - М. : Высшее образование, 2007. - 207 с. - (Хочу всё сдать!). - Лит.: с. 206-207. - ISBN 978-5-9692-0124-8 : 19.80 грн. Содержание: Психология учения Учебная деятельность Содержание образования Формы учебных занятий и мтеодика их проведения Преподавание психологии Контроль и коррекция учебной деятельности Активные методы обучения Управление самостоятельносй работой студентов Преподаватель в педагогическом процессе Педагогическое общение в структуре учебного процесса
РУБ 15(07) Рубрики: викладання психології Аннотация: Книга предназначена для подготовки к экзамену или зачету, когда студент уже ничего не изучает (для этого просто нет времени): он лишь вспоминает и систематизирует изученное. Доп.точки доступа: Тарская, О. Ю.; Валовик, В. И.; Бушуева, Е. В.; Семикова, Н. И.; Сытник, С. А. Экземпляры всего: 24 фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (4), НМК ф-т ПСР (2), аб (16) Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (4), НМК ф-т ПСР (2), аб (16) |
Уроки з психології [Текстььь]> // Психолог.Бібліотека. - 2002. - N5. - С. 1-111
Рубрики: викладання психології уроки психології Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Локалова, Н. Уроки психологічного розвитку [Текстььь] / Н. Локалова> // Психолог.Бібліотека. - 2002. - N5
Рубрики: вікова психологія психологія дошкільника викладання психології фывфывфыв: психологічний розвиток дитини Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Локалова, Н. Уроки з психології розвитку. Уроки 16-60 [Текстььь] / Н. Локалова> // Психолог. - 2003. - N1. - С. 6-26
Рубрики: викладання психології уроки психології фывфывфыв: Методика психології Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Рождественський, А. Тілесність у психологічному просторі життя: Матеріали до уроків із психології для старшокласників [Текстььь] / А. Рождественський> // Психолог. - 2003. - N4 (січень). - Вставка
Рубрики: психологія особистості викладання психології здоров’я в психології фывфывфыв: психологія особистості -- здоров’я у психології Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Локалова, Н. Уроки психологічного розвитку учнів у 4 класі [Текстььь] / Н. Локалова> // Психолог. - 2003. - N17 (травень). - С. 2-12
Рубрики: викладання психології дитяча психологія уроки психології Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Дружиніна, І. Основи психології (для учнів 9-11 класів) [Текстььь] / І. Дружиніна> // Психолог. - 2003. - N39 (жовтень). - С. 13-17
Рубрики: викладання психології Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Русинка, І. Принципи і методи формування системи психологічних знань: Методика психології [Текстььь] / І. Русинка> // Психологія і суспільство : Науково-економічний та соціально-психологічний часопис. - 2003. - N2. - С. 133- . - ISSN 966-654-0
Рубрики: викладання психології Здібності мотивація формування особистості фывфывфыв: пізнавальні здібності, вміння і навички -- саморозвиток -- індивідуальний стиль діяльності Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (2) Свободны: Ч.З.№2 (2) |
Козубенко, Т. Життя - це нескінченне пізнання: Уроки психології (Курс "Психологія самопізнання") [Текстььь] / Т. Козубенко> // Психолог. - 2004. - N7(лютий). - С. 21-24.
Рубрики: викладання психології уроки психології фывфывфыв: психодіагностика -- психологія виховання Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Бережна, С. "Скрутні ситуації можуть навчити мене..." : Заняття для учнів 5-х класів з психології [Текстььь] / С. Бережна> // Психолог. - 2004. - N8(лютий). - С. 17-18.
Рубрики: уроки психології викладання психології фывфывфыв: уроки психології Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Батищева, Г. Програма навчального курсу "Пізнай себе" для учнів 8-10-х класів [Текстььь] / Г. Батищева> // Психолог. - 2004. - N8(лютий). - С. 19-25.
Рубрики: викладання психології уроки психології фывфывфыв: уроки психології Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Демченко, О. Психологічний КВК [Текстььь] / О. Демченко> // Психолог. - 2004. - N12 (березень). - С. 31-32
Рубрики: викладання психології Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Николаева, Е. И. Психология в школе: перспективы введения нового курса [Текстььь] / Е.И. Николаева> // Психология и школа : Ежеквартальный научно-практический журнал. - 2003. - N4. - С. 114-121
Рубрики: викладання психології Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Сысоева, И. В. "Практическая психолоия" как школьный предмет и средство организации взаимодействия семьи и школы в юношеском возрасте [Текстььь] / И.В. Сысоева> // Психология и школа : Ежеквартальный научно-практический журнал. - 2003. - N4. - С. 122-125
Рубрики: Практична психологія Сім’я і школа викладання психології Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Фролова, Т. В. Психология как школьный предмет : знания, дающие школьнику познать самого себя [Текстььь] / Т. В. Фролова> // Директор школи. Україна : Науково-методичний журнал. - 2004. - N2. - С. 1-2-106.
Рубрики: викладання психології Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Недбаева, С. В. Студенческая олимпиада по психологии в педагогическом вузе [Текстььь] / С.В. Недбаева, Е. В. Стрюкова> // Психология и школа : Ежеквартальный научно-практический журнал. - 2004. - N2. - С. 66-70.
Рубрики: Олімпіади з психології психологія вищої школи викладання психології Доп.точки доступа: Стрюкова, Е. В. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Гобова, Л. Ю. Курс "Основи психологічної готовності до життя": Конспекти уроків циклу "В тобі самому джерело сил" для учнів других класів [Текстььь] / Л.Ю. Гобова> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2004. - N7. - С. 15-21
Рубрики: викладання психології Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (2) Свободны: Ч.З.№2 (2) |