Щ 61 Щербаков, Р. Н. Взаимосвязь логического и исторического в учебно-познавательной деятельности / Р. Н. Щербаков> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 3. - С. 44-50. - Библиогр.: 7 назв. . - ISSN 0869-561X Рубрики: Освіта--філософія освіти Викладання історії в школі--зміст навчання Педагогіка--методологія Навчання--зміст навчання Росія--освіта фывфывфыв: методологія педагогіки -- філософія освіти -- синергетика освіти -- методика викладання історії -- викладання історії в школі -- історизм -- логіка -- зміст навчання -- логіка у навчанні -- логіка навчальних предметів -- взаємозв’язок логічного та історичного -- історизм у навчанні Аннотация: Про взаємозв'язок логічного та історичного у вивченні історії в школі. Синергетичний підхід у навчанні. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
У 45 Україна. М-во освіти і науки. Про організацію навчально-виховного процесу у 5-х класах загальноосвітніх навчальних закладів і вивчення базових дисциплін в основній школі [Текст] : лист...від 24. 05. 13 № 1/9-368 (витяг)> // Історія України . - 2013. - N 16. - С. 4-11 Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--навчально-виховний процес--нормативно-правова база Середня школа--базові дисципліни Викладання історії в школі--законодавчі і директивні матеріали Викладання історії в школі--зміст навчання Уроки історії в 5 класі фывфывфыв: лист МОН України -- середня школа -- загальноосвітні школи -- методика викладання історії -- 5 клас Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |