74.58(4Укр)
Д 11


    Дівінська, Наталія Олександрівна.
    Інтерактивні технології навчання у формуванні іншомовної компетентності студентів мистецьких ВНЗ / Наталія Дівінська // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 2. - С. 62-67. - Бібліогр.: 13 назв.
ББК 74.58(4Укр)
Рубрики: Іноземна мова--методика викладання--вища школа--інтерактивні технології
   Вища освіта в Україні--іншомовна підготовка

   Вища освіта в Україні--інтерактивні технології навчання

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

фывфывфыв:
іншомовна комунікативна компетентність -- інтерактивні технології навчання -- медіаосвіта -- навчання іноземної мови -- мистецький ВНЗ
Аннотация: У статті розглядаються поняття "інтерактивні технології навчання", "іншомовна комунікативна компетентність", "медіаосвіта", показано ефективність використання певних методів інтерактивного навчання у формуванні іншомовної комунікативної компетентності студентів мистецьких вищих навчальних закладів.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


74.03(4УКР)
О-58


    Онкович, Ганна.
    Наукова конференція як інтерактивна медіаосвітня технологія / Ганна Онкович // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2014. - № 4. - С. 85-93. - Бібліогр.: 12 назв.
ББК 74.03(4УКР)
Рубрики: Вища освіта в Україні--інтерактивні технології навчання
   Медіаосвіта--міжнародна співпраця--світ

фывфывфыв:
інтерактивні методи навчання -- медіаосвітні технології -- медіаосвітня інтерактивна технологія -- наукова конференція -- конференція як жанр -- конференція як медіапродукт -- інформаційна грамотність -- медіаінформаційна грамотність
Аннотация: Основна характеристика "інтерактиву" - це спеціальна форма пізнавальної діяльності, коли процес пізнання організовано у такий спосіб, що практично всі присутні заохочені до нього, можуть брати участь, розуміти й рефлектувати з приводу того, що вони знають і думають. Це - спосіб багатосторонньої комунікації в освітньому процесі, під час якої відбувається колективне занурення в обговорювану проблему. Розвиток інноваційних підходів організації навчання, інтерактивність навчального процесу нині відбувається з використанням засобів масової комунікації - медіа. Медіаосвітні технології передбачають включення в систему освіти різних медіапродуктів, розробляння нових методичних і технологічних форм навчання. У статті розглядаються різні жанри наукових конференцій. Об'єднує їх парасольковий термін "інтерактивна медіаосвітня технологія". Здійснено огляд міжнародних форумів, у центрі яких перебували проблеми медіа- та інформаційної грамотності.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)