Поляк, Ольга. Вища освіта ХХІ століття: між науковим плануванням і маркетингом освітніх послуг / Ольга Поляк> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 2. - С. 89-94. - Бібліогр.: 11 назв. Рубрики: Вища освіта--перспективи розвитку, 21 ст. Вища освіта--реформування освіти фывфывфыв: реформування освіти -- планування освіти -- моделі планування -- форсайт -- маркетинг освітніх послуг -- освітні послуги -- інноваційний розвиток Аннотация: Доведено необхідність нового ставлення до освітньо-наукового комплексу як до єдиного засобу інноваційного розвитку сучасних держав. Проаналізовано еволюцію планування у ХХ ст., вказано на труднощі реформування вищої освіти в Україні, що мають не тільки економічний, а й адміністративний характер. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
К 69 Корсак, Костянтин. Глобальне майбутнє людства в контексті розвитку вищої освіти / Костянтин Корсак, Юрій Корсак> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 3. - С. 35-41 : рис. - Бібліогр.: 9 назв. Рубрики: Людство--глобальне майбутнє Вища освіта--перспективи розвитку, 21 ст. Вища освіта--філософія освіти Філософія--соціальна філософія--людство Філософія, 21 ст. фывфывфыв: філософія -- ноофілософія -- глобалізація -- виживання людства -- форсайт -- ноотехнології -- ноосуспільство -- вища освіта 21 століття -- соціальна філософія Аннотация: Розглянуто глобальну сучасність і майбутнє на основі найновіших наукових досягнень з урахуванням того, що може бути відкритим і використаним у перспективі. Цей підхід ми вважаємо результативнішим від усіх інших, оскільки він має ознаки справжнього форсайту і дає підстави запропонувати створення ноофілософії XXI століття як засобу формування для людства можливості стати мудрішим без втрат від глобальних катаклізмів, а також визначити особливості вищої освіти XXI ст. Доп.точки доступа: Корсак, Юрій Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
П 64 Похресник, Анатолій. Наука и вища освіта учора, сьогодні і завтра [Текст] / А. Похресник> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2016. - № 2. - С. 31-43. - Бібліогр. в кінці ст. 8 назв. Рубрики: Вища освіта в зарубіжних країнах--історія, 20 ст. Вища освіта--перспективи розвитку, 21 ст. Наука--визначальні особливості розвитку, 21 ст. Кафедра фізики Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукова частина фывфывфыв: вища освіта -- наука -- сонячна енергетика -- 3D-принтери -- наукові дослідження -- визначальні особливості розвитку -- енергетичні зміни Аннотация: Досліджено історію появи і розвитку цілісних освітньо-наукових комплексів як засобів утілення в життя гасла "Знання - це сила". Указано на позитивні і негативні риси такого комплексу в Радянському Союзі. Викладено причини швидкого занепаду лідерства точних наук і на пострадянських теренах, і в більшості розвинених держав. Розглянуто науково-дослідну діяльність у 25 державах світу і наоснові абсолютного її обсягу складений рейтинг якості (відносної інтенсивності). Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Дударенко, Людмила. Нові підходи до прогнозування майбутнього систем освіти [Текст] / Л. Дударенко> // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2018. - N 2. - С. 63-70. Рубрики: Вища освіта--перспективи розвитку, 21 ст. фывфывфыв: майбутнє системи освіти -- наукові відкриття -- технологічні передбачення -- форсайт -- довгострокове планування Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |