Н 53 Неперервна професійна освіта: Теорія і практика [Текст] : зб. наук. праць. Ч. 1 / Міністерство освіти і науки України, Академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки і психології професійної освіти ; за ред.: І. А. Зязюна, Н. Г. Ничкало. - К. : [б. и.], 2001. - 392 с. - ISBN 966-593-235-7 : 28.50 грн. Содержание: Кремень, В. Г. Освіта в Україні: Стан і перспективи розвитку / В. Г. Кремень. - С .5-14 Зязюн, І. А. Неперервна освіта як основа соціального поступу / І. А. Зязюн. - С .15-22 Зіньковський, Ю. Ф. Перспективи та можливості неперервної технічної освіти / Ю. Ф. Зіньковський. - С .23-26 Ничкало, Н. Г. Теоретико-методологічні проблеми і перспективи розвитку досліджень з неперервної професійної освіти / Н. Г. Ничкало. - С .35-42 КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ НЕПЕРЕРВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ . - С .43-240 Сисоєва, С. О. Творчий розвиток особистості в процесі неперервної професійної освіти / С. О. Сисоєва. - С .45-52 Лутай, В. С. Синенергетична парадигма як меторлогічна основа неперервної освіти / В. С. Лутай. - С .53-57 Голобородько, Є. П. Неперервна освіта і особистість учителя / Є. П. Голобородько. - С .58-60 Корсак, К. В. Стандарти і освіта ХХІ століття / К. В. Корсак. - С .61-65 Лещенко, М. П. Теоретико-методологічні засади діагностики педагогічної майстерності вчителя в умовах особистісно орієнтованої системи навчання / М. П. Лещенко. - С .71-74 Пєхота, О. М. Особистісно орієнтовані технології в підготовці вчителя / О. М. Пєхота. - С .81-88 Астахова, В. І. Неперервна освіта: Підсумки першого десятиріччя / В. І. Астахова. - С .94-98 Олійник, М. М. Мотивація навчання і розвиток особистості в системі професійної освіти / М. М. Олійник, Ю. А. Романенко, І. В. Катанова. - С .99-103 Козаков, В. А. Педагогізація суспільства як передумова неперервної освіти: шляхи, досвід / В. А. Козаков, Д. І. Дзвінчук. - С .104-110 Предборська, І. М. Теоретико-методологічні проблеми трансформації української освіти / І. М. Предборська. - С .116-119 Гуревич, Р. С. Принцип наступності у навчанні в контексті неперервної професійної освіти / Р. С. Гуревич, С. Д. Цвілик. - С .124-129 Дубасенюк, О. А. Методологічні основи теорії професійної виховної діяльності педагога / О. А. Дубасенюк. - С .130-133 Побірченко, Н. А. Профорієнтаційний супровід підготовки сучасного фахівця до навчання впродовж життя / Н. А. Побірченко. - С .134-136 Пономарьов, О. С. Управлінська культура як важлива складова системи професійної освіти / О. С. Пономарьов. - С .137-141 Радул, В. В. Явище соціально-педагогічної зрілості / В. В. Радул. - С .142-146 Астахова, К. В. Кадровий потенціал вищої школи в умовах переходу до неперервної освіти / К. В. Астахова. - С .147-153 Шевченко, В. І. Проблема глобального зла і статус педагога / В. І. Шевченко. - С .154-157 Кузнецов, Г. В. Середня школа - вищий навчальний заклад: Проблеми неперервної професійної підготовки / Г. В. Кузнецов, О. М. Долгов, А. С. Головченко. - С .158-160 Цехмістер, Я. В. Допрофесійна підготовка учнівської молоді: Теоретичний аспект / Я. В. Цехмістер. - С .161-165 Отич, О. М. Зміст і структура підготовки вчителя початкових класів до виховної роботи в школі на матеріалі пісенного фольклору / О. М. Отич. - С .173-177 Солдатенко, М. М. Самостійна навчально-пізнавальна діяльність як засіб забезпечення неперервності совіти / М. М. Солдатенко. - С .186-189 Крюкова, Д. Ф. Методологічні особливості побудови розвивального навчання / Д. Ф. Крюкова. - С .190-193 Антонова, О. Є. Загальнопедагогічна підготовка майбутнього вчителя як умова неперервної освіти / О. Є. Антонова. - С .199-201 Довбня, В. М. Засади неперервної освіти в українській філософсько-педагогічній думці першої половини ХХ століття / В. М. Довбня. - С .202-206 Смікал, В. О. Використання взаємодії мистецтв у процесі формування світоглядної культури особистості / В. О. Смікал. - С .211-214 Грищенко, Ю. В. Розвиток вокальної освіти в музичних закладах освіти України (друга половина ХІХ-початок ХХ століття) / Ю. В. Грищенко. - С .220-223 Яковлев, А. А. Вплив типу культури на характер освіти / А. А. Яковлев. - С .224-227 Рабош, І. Т. До проблеми гуманітаризації освіти / І. Т. Рабош. - С .228-233 Єгорова, Є. В. Деякі напрями та перспективи психологічного забезпечення підготовки молоді до професійного самовизначення / Є. В. Єгорова. - С .234-237 РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ В СИСТЕМІ НЕПЕРЕРВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ . - С .241-385 Кульчицька, О. І. Проблеми обдарованості в сучасній психології / О. І. Кульчицька. - С .263-267 Гуревич, Р. С. Формування інформаційної кльтури педагога в контесті неперервної освіти / Р. С. Гуревич, А. М. Коломієць, Д. І. Коломієць. - С .276-280 Пилипчук, В. В. Розвиток творчості вчителя професійної школи в умовах адаптованого колективного навчання / В. В. Пилипчук. - С .305-309 Гаріна, М. Г. До проблем морального виховання студентської молоді / М. Г. Гаріна, І. В. Мухмутова, Л. В. Твердоступ. - С .320-322 Слоневська, І. Б. До проблеми формування ціннісних орієнтацій засобами зарубіжної літератури / І. Б. Слоневська. - С .323-326 Горбунь, Е. Л. Вузівський етап формування відповідальності майбутнього вчителя в системі неперервної професійної освіти / Е. Л. Горбунь. - С .327-332 Лихвар, В. Д. Розвиток художньо-творчих здібностей людини / В. Д. Лихвар. - С .333-337 Антрощенко, Т. О. Формування культури міжнаціонального спілкування майбутніх учителів у вивченні психолого-педагогічних дисциплін / Т. О. Антрощенко. - С .338-340 Фалько, М. І. Формування дослідницьких умінь вчителя музики в системі неперервної освіти / М. І. Фалько. - С .349-352 Онацький, В. М. Взаємодія практичного психолога і вчителя у роботі з обдарованими дітьми / В. М. Онацький. - С .358-366 Гончарук, Т. О. Особливості формування установок толерантної свідомості в учнівської молоді / Т. О. Гончарук. - С .367-370 Грищенко, О. А. Вплив інноваційних технологій на розвиток творчої особистості вчителя / О. А. Грищенко. - С .382-385
РУБ 37(09)(4УКР) Рубрики: освіта--неперервна професійна Особистість--розвиток особистості--культура Освіта в Україні Синенергетика Вчитель Педагогічна майстерність Навчання Освіта--наступність в освіті Середня школа Педагог--статус--культура Допрофесійна підготовка Учитель початкових класів--підготовка Самостійна робота Розвивальне навчання Філософсько-педагогічна думка, І пол. ХХ ст. Вчителі--підготовка Майбутні вчителі Освіта--вокальна Культура--вплив на освіту Молодь--допрофесійна підготовка Обдарованість Здібності--розвиток Інформаційна культура Викладачі вищих навчальних закладів--підвищення кваліфікації Вчитель--творчість Моральне виховання студентів Викладання зарубіжної літератури Вчитель музики Практичні психологи--взаємодія з вчителем Технології--інноваційні Толерантність фывфывфыв: наступність в освіті Доп.точки доступа: Зязюн, І. А. (д-р філос. наук, проф., дійсний член АПН України) \ред.\; Ничкало, Н. Г. (Док. пед. наук, проф., дійсний член АПН України) \ред.\; Міністерство освіти і науки України; Академія педагогічних наук УкраїниІнститут педагогіки і психології професійної освіти Экземпляры всего: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
Карташев, В. А. Актуальные проблемы практической работы педагогов-музыкантов [Текстььь] / В. А. Карташев> // Искусство и образование : Журнал методики, теории и практики художественного образования и эстетического воспитания. - 2007. - N1. - С. 24-30 Рубрики: вчитель музики Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
Андрианова, О. В. Исполнительские качества и их роль в профессиональной деятельности учителя музыки [Текстььь] / О.В. Андрианова> // Искусство и образование : Журнал методики, теории и практики художественного образования и эстетического воспитания. - 2007. - N3. - С. 102-106 Рубрики: вчитель музики Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
Гайдамака, О. Всеукраїнський конкурс "Вчитель року - 2009" (номінація "музика") [Текстььь] / О. Гайдамака> // Мистецтво та освіта : Науково-методичний журнал. - 2009. - N3. - С. 59-60 Рубрики: вчитель музики Вчитель року- конкурс фывфывфыв: Вчитель року -- конкурс "Вчитель року" Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
Х20 Харченко, Поліна Вагифівна. Формування готовності до професійного саморозвитку у майбутнього педагога-музиканта [Текст] : Автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.04- теорія та методика професійної освіти / П. В. Харченко ; Інститут педагогіки і психології професійної освіти Академії педагогічних наук України (Київ). - К. : ІПіППО АПН України, 2004. - 21 с. -
Рубрики: Професійна освіта вчитель музики Підготовка майбутніх вчителів професійний саморозвиток автореферати дисертацій--професійна освіта Доп.точки доступа: Інститут педагогіки і психології професійної освіти Академії педагогічних наук України (Київ) Экземпляры всего: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
Ш 62 Шинтяпіна , І. В. Формування художньо-творчих умінь майбутніх учителів музики у процесі диригентсько-хорової підготовки [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.02-теорія та методика навчання музики і музичного виховання / І. В. Шинтяпіна ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - : НПУ ім. М.Драгоманова(Київ), 2005. - 20 с. -
Рубрики: вчитель музики автореферати дисертацій--музичне мистецтво--музичне виховання фывфывфыв: творча особистість -- створення музики -- імпровізація -- інтерпретація Доп.точки доступа: Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ) Экземпляры всего: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
Р78 Ростовська, Юлія Олександрівна. Формування педагогічних переконань майбутніх учителів музики і хореографії у процесі методичної підготовки [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.02 - теорія та методика навчання музики і музичного виховання / Ю. О. Ростовська ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - : НПУ ім. М.Драгоманова(Київ), 2005. - 20 с. -
Рубрики: Професійна освіта Підготовка майбутніх вчителів вчитель музики вчитель хореографії автореферати дисертацій--музичне мистецтво--музичне виховання фывфывфыв: педагогічні переконання Доп.точки доступа: Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ) Экземпляры всего: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
Ф33 Федоришин, Василь Ілліч. Формування виконавської майстерності студентів музично-педагогічних факультетів у процесі колективного музикування [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.02 - теорія та методика навчання музики і музичного виховання / В. І. Федоришин ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - : НПУ ім. М.Драгоманова(Київ), 2006. - 18 с. -
Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів вчитель музики професійна підготовка вища мистецька освіта автореферати дисертацій--музичне мистецтво--музичне виховання фывфывфыв: виконавська майстерність -- творча взаємодія Доп.точки доступа: Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ) Экземпляры всего: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
Б75 Боднарук, Ірина Миколаївна. Педагогічні умови оптимізації методичної підготовки майбутніх вчителів музики в процесі педагогічної практики [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.02 - теорія та методика навчання музики і музичного виховання / І. М. Боднарук ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - : НПУ ім. М.Драгоманова(Київ), 2006. - 19 с. -
Рубрики: педагогічна практика вчитель музики Підготовка майбутніх вчителів автореферати дисертацій--музичне мистецтво--музичне виховання Доп.точки доступа: Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ) Экземпляры всего: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
В19 Васильковська, Катерина Миколаївна. Формування художнього світогляду майбутнього вчителя музики в процесі вивчення музично-історичних дисциплін [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.02 - теорія та методика навчання музики і музичного виховання / К. М. Васильковська ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - : НПУ ім. М.Драгоманова(Київ), 2006. - 20 с. -
Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів вчитель музики автореферати дисертацій--музичне мистецтво--музичне виховання фывфывфыв: культурологічний підхід Доп.точки доступа: Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ) Экземпляры всего: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
П53 Полубоярина, Ірина Іванівна. Формування професійної компетентності майбутніх учителів музики в педагогічному коледжі [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.04 - теорія і методика професійної освіти / І.І. Полубоярина ; Житомирський державний університет імені Івана Франка (Житомир). - Житомир : ЖДУ ім. І. Франка, 2008. - 20 с. -
РУБ 74 Рубрики: вчитель музики професійна підготовка вчителів автореферати дисертацій--професійна освіта Доп.точки доступа: Житомирський державний університет імені Івана Франка (Житомир) Экземпляры всего: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
М74 Мозгальова, Наталія Георгіївна. Формування музичного мислення майбутнього вчителя музики в процесі інструментальної підготовки [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.02 - теорія та методика навчання музики і музичного виховання / Н. Г. Мозгальова ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - Київ : НПУ ім. М.Драгоманова, 2002. - 18 с. -
Рубрики: вчитель музики автореферати дисертацій--музичне мистецтво--музичне виховання Доп.точки доступа: Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ) Экземпляры всего: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
Г 95 Гуральник, Н. Сьогодення та перспективи фахових конкурсів учителів музичного мистецтва [Текст] / Н. Гуральник> // Мистецтво та освіта : Науково-методичний журнал. - 2009. - N 4. - С. 6-9 Рубрики: Кафедра музичної педагогіки та хореографії Вчитель музики освіта музична фывфывфыв: конкурсна справа Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
Z99 [Творчі доробки вчителів музичного мистецтва] [Текст]> // Все для вчителя : Інформаційно-практичний бюлетень. - 2010. - N 22. - С. 7-28 Рубрики: Вчитель музики викладання музики в школі Кафедра музичної педагогіки та хореографії фывфывфыв: творчі доробки Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
П 82 Просіна, О. Дистанційні форми підготовки вчителів до інтегрованого навчання предметів мистецького циклу [Текст] / О. Просіна> // Мистецтво та освіта : Науково-методичний журнал. - 2010. - N 3. - С. 30-37. Рубрики: Кафедра музичної педагогіки та хореографії післядипломна педагогічна освіта Вчитель музики Дистанційне навчання Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
Ш 37 Шевкун, Тетяна. Система вокально-хорової роботи в молодших класах [Текст] / Т. Шевкун> // Мистецтво та освіта : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 3. - С. 25-28 Рубрики: викладання музики в школі Вчитель музики Кафедра музичної педагогіки та хореографії фывфывфыв: вокально-хорова робота Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
Н 34 Науменко, Наталія. Вокальна компетенція - невід’ємна складова професійності майбутнього вчителя музики [Текст] / Н. Науменко> // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 1. - С. 51-52 . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Вчитель музики Підготовка майбутніх вчителів музики фывфывфыв: майбутні вчителі музики -- вокальна компетенція Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Н 17 Надолінська, Тетяна. Ігрові педагогічні технології в професійній діяльності педагога-музиканта [Текст] / Т. Надолінська> // Мистецтво та освіта : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 1. - С. 8-12 Рубрики: Вчитель музики Вчитель--професійна компетентність фывфывфыв: професійна діяльність вчителя музики -- педагогічна технологія -- ігрові педагогічні технології -- ігрове моделювання -- педагог-музикант Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
Л 13 Лавринець, Анастасія Павлівна. Розвиток творчого потенціалу вчителя музичного мистецтва в умовах післядипломної педагогічної освіти [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня канд.пед.наук. спец.13.00.04-теорія і методика професійної освіти(011-освітні. педагогічні науки) / А. П. Лавринець ; Національна академія педагогічних наук України, Державний вищий навчальний заклад "Університет менеджменту освіти". - : ДВНЗ"УМО", 2019. - 21 с. -
Вчителі--творчий потенціал післядипломна освіта Кафедра музичної педагогіки та хореографії автореферати дисертацій--музичне мистецтво--музичне виховання фывфывфыв: творчий потенціал вчителя Доп.точки доступа: Національна академія педагогічних наук України; Державний вищий навчальний заклад "Університет менеджменту освіти" Экземпляры всего: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |