М 34 Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції "Професійна підготовка майбутнього вчителя" (31 березня - 3 квітня 2003 року) [Текст] / ред кол.: М. Д. Ярмаченко, В. П. Яковець, М. Г. В'ялий та ін.; упоряд., заг. ред. Ж. М. Володченко ; Міністерство освіти і науки України, Національна Всеукраїнська музична спілка, Асоціація музичної освіти та виховання, Національна академія мистецтв України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя, Музичний факультет, Кафедра вокально-хорової майстерності, Служба у справах сім’ї та молоді Ніжинського міськвиконкому. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 2003. - 124 с. - (Другий Всеукраїнський юніорський конкурс вокальної та диригентської майстерності. Ніжин - 2003). - Літ. в кінці статей. - 3.90 грн. Содержание: Тітов, С. І. Підготовка майбутнього вчителя до естетичного виховання молодших школярів / С. І. Тітов. - С .3-5 Котлінська, Л. Г. Визначення критеріїв поняття "музичності" живопису як засіб інтерпретації художніх знань майбутніх учителів музики / Л. Г. Котлінська. - С .6-8 Голуб, Н. В. Ансамблеве музикування - ефективний засіб творчого розвитку майбуиніх вчителів у класі бандури / Н. В. Голуб. - С .9-12 Пащенко, Л. І. Професійне становлення майбутніх вчителів музики у процесі вивчення творів Й. С. Баха / Л. І. Пащенко. - С .13-17 Люлюк, Л. Я. Психолого-педагогічні основи професійної підготовки вчителя музики / Л.Я. Люлюк, О. В. Люлюк. - С .18-20 Мірошниченко, Н. А. Сценічна підготовка майбутніх вчителів музики / Н. А. Мірошниченко. - С .21-27 Курсон, В. М. Особливості вивчення народнопісенної музичної творчості при підготовці майбутніх вчителів музики / В. М. Курсон. - С .28-32 Афанасенко, А. М. Психолого-педагогічна та методична підготовка майбутнього вчителя музики / А. М. Афанасенко. - С .33-35 Неретін, В. О. Підготовка майбутнього вчителя в умовах індивідуалізації навчально-виховного процесу / В. О. Неретін. - С .36-38 Галішевська, Н. А. Особливості вокально-хорової педагогіки Глухівської співацької школи / Н. А. Галішевська. - С .39-41 Даллада, Т. Г. До питання організації та проведення виробничо-виконавської практики студентів музичного факультету в класі основного інструменту / Т. Г. Даллада. - С .42-47 Розен, В. А. Структура музично-слухових уявлень студентів-піаністів музичних факультетів / В. А. Розен. - С .48-51 Петренко, М. Б. Інтерпретація камерної вокальної лірики С. В. Рахманінова в концертмейстерському класі / М. Б. Петренко. - С .52-58 Коробка, В. І. Удосконалення майстерності виконання камерної музики у вокальному класі музичних факультетів педагогічних вузів / В. І. Коробка. - С .59-64 Касьянова, В. О. Формування творчих здібностей студентів у навчально-виховному процесі / В. О. Касьянова. - С .65-71 Гроздовська, О. Г. Духовне спілкування у становленні та розвитку творчого потенціалу студента як особистості (з досвіду роботи клубу "Ліра") / О. Г. Гроздовська. - С .72-74 Біла, Н. Л. Специфіка формування навичок гри на додатковому інструменті (студентів-піаністів на баяні) / Н. Л. Біла, М. О. Шумський. - С .75-81 Коваль, О. В. Методика цілісного формування музичних здібностей першокурсників на уроках музики / О. В. Коваль. - С .82-85 Хоменко, А. Б. До проблеми розвитку самостійності студентів та виховання їх виконавської майстерності в класі постановки голосу на музичному факультеті / А. Б. Хоменко. - С .86-91 Зуєва, Л. В. До питання удосконалення музичного інструментарію / Л. В. Зуєва, П. К. Зуєв. - С .92-95 Кравченко, О. І. Використання пісенно-обрядового фольклору у процесі підготовки вчителя музики як педагогічна проблема / О. І. Кравченко. - С .96-98 Колос, М. Г. Українська народна пісня - основа формування національної свідомості школяра на уроках музики / М. Г. Колос. - С .99-103 Петлій, Ю. В. Внесок українських композиторів-класиків у становлення та розвиток сучасної музичної педагогіки / Ю. В. Петлій. - С .104-106 Мішедченко, В. В. Глухівська співацька школа - колиска музичної культури / В. В. Мішедченко. - С .107-111 Матвієнко, С. І. Наукова та педагогічна спадщина викладача Ніжинської вищої школи професора І. М. Забарного / С. І. Матвієнко. - С .112-116 Розгон, В. Г. Пізнавальне та виховне значення хорової музики та роль хорового співу у професійній підготоці майбутнього вчителя музики / В. Г. Розгон. - С .117-121
РУБ 78(07) Рубрики: Вчитель музики--майстерність Аннотация: В книгу ввійшли матеріали конференції ІІ Всеукраїнського юніорського конкурсу вокальної та диригентської майстерності (м. Ніжин, 2003 р.) Доп.точки доступа: Ярмаченко, М. Д. (радник Президії АПН України, дійсний член АПН України, доктор пед. наук, проф.); Яковець, Василь Павлович (ректор НДПУ ім. М. Гоголя, д. ф.-м. наук, проф., заслужений працівник освіти України); В’ялий, М. Г. (проректор з наукової роботи та міжнародних зв'язків, канд. ф.-м. наук, доцент); Ростовський, О. Я. (декан муз. мак-ту, доктор пед. наук, проф.); Юцевич, Ю. Є. (ст. наук. співробітник, канд. пед. наук інституту проблем виховання АПН України); Яковець, Наталія Іванівна (зав. кафедри пед. майстерності, канд. пед. наук, доцент); Володченко, Ж. М.; Забарний, Іван Михайлович (проф. ; 1892 - ?) \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Національна Всеукраїнська музична спілка; Асоціація музичної освіти та виховання; Національна академія мистецтв України; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя; Музичний факультет; Кафедра вокально-хорової майстерності; Служба у справах сім’ї та молоді Ніжинського міськвиконкому Экземпляры всего: 19 Ч.З.№2 (10), аб (5), ІБв (1), ав (1), фб (2) Свободны: Ч.З.№2 (10), аб (5), ІБв (1), ав (1), фб (2) |
Рева, В. Фахові конкурси на шляху самовдосконалення вчителя музичного мистецтва [Текст] / В. Рева, Н. Гуральник> // Мистецтво та освіта : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 1. - С.11-15 Рубрики: Вчитель музики--майстерність фывфывфыв: фахові конкурси -- учитель музичного мистецтва -- самовдосконалення -- музична освіта Аннотация: Науково-практична сутність поняття "конкурс" має спільні позиції в педагогічному й музично-виконавському компонентах діяльності вчителя музичного мистецтва, що сприяє вирішенню деяких соціальних і фахових суперечностей. Організація конкурсів на звання кращого вчителя мистецької освіти визначається педагогічною доречністю і є перспективною умовою підвищення компетентності вчителя музичного мистецтва на шляху самовдосконалення. Доп.точки доступа: Гуральник, Н. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
Н 34 Вергунова, Валерія Сергіївна. Досвід ціннісного ставлення до музичного мистецтва як сутнісна якість особистості вчителя музики [Текст] / В. С. Вергунова> // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2016. - № 3. - С. 7-10 РУБ 15 Рубрики: Вчитель музики--майстерність Доп.точки доступа: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя Имеются экземпляры в отделах: всего 5 : фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) |
Н 34 Гао Іюань Зміст та структура інноваційного потенціалу педагогів-музикантів [Текст] / Гао Іюань> // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2016. - № 3. - С. 11-15 РУБ 15 Рубрики: Вчитель музики--майстерність Доп.точки доступа: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя Имеются экземпляры в отделах: всего 5 : фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) |