В 53 Вісник студентського наукового товариства [Текст] : Збірник наукових праць. Вип. 6. Ч. І / Відп. ред. О. В. Мельничук ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2010. - 252 с. - Літ. в кінці кожної статті. - 21.00 грн. Содержание: Ніжинець, Ю. Кургани "Олегового поля" - втрачені атрактичні об’єкти Чернігова / Ю. Ніжинець. - С .3-4 Євлах, А. Сутність та особливості національного виховання дітей / А. Євлах. - С .4-6 Єжела, Ю. До сутності поняття "Творча активність" особистості / Ю. Єжела. - С .7-9 Єсипенко, Н. Типи реагування на хворобу та психічні порушення у пацієнтів з онкопатологією / Н. Єсипенко. - С .9-10 Ісаєнко, Алла. Особливості фінансово-економічної кризи в Україні / А. Ісаєнко. - С .11-14 Андріїв, Н. Проблема інтегрованого навчання у сучасній школі / Н. Андріїв. - С .15-16 Армашевська, Т. Ойконіми Чернігівщини / Т. Армашевська. - С .17-18 Аушева, О. Проблеми професійної самоактуалізації особистості вчителя / О. Аушева. - С .19-21 Білан, Ю. Екстремальність температурного режиму в Ніжині в світлі змін глобального потепління / Ю. Білан. - С .22-23 Безверха, Ю. Працересурсний потенціал як важлива складова АРП регіону (на прикладі Сумської області) / Ю. Безверха. - С .24-25 Борисова, К. Авторська програма як засіб формування умінь дошкільників у галузі живопису / К. Борисова. - С .25-27 Бутко, Т. Психологічні особливості переживання фізичного болю соматично хворими (ВІЛ-інфіковані) / Т. Бутко. - С .28-29 Войтенко, Т. Агрокліматичні умови Чернігівщини та їх сучасні особливості / Т. Войтенко. - С .30-32 Єремеєва, Я. Виникнення конфлікту / Я. Єремеєва, О. Бабич, К. Передерій. - С .33-36 Іванішина, Д. Зміст морального ідеалу в контексті сучасних педагогічних досліджень / Д. Іванішина. - С .37-39 Ігнатенко, М. Фразеологічні одиниці з компонентом "Зір" та "слух" у сучасній німецькій мові / М. Ігнатенко. - С .40-41 Андрук, Л. Проблема розробки навчально-методичного комплексу у контексті сучасної модернізації шкільної історичної освіти / Л. Андрук. - С .42-44 Билим, В. Гувернерство як соціально-педагогічна проблема / В. Билим. - С .45-46 Балашова, А. Міжособистісні стосунки агресивних підлітків / А. Балашова. - С .46-47 Баранов, Д. Особливості функціонування системи особистісних смислів в умовах ризику / Д. Баранов. - С .48-50 Барбаш, А. Шляхи ліквідації типових помилок на вживання англійського артикля студентами ІІІ курсу факультету іноземних мов / А. Барбаш. - С .51-53 Бобир, Ю. До проблеми навчання послідовності часів в англійській мові / Ю. Бобир. - С .54-55 Бригінець, М. Етимологія та структурно-семантичні особливості крилатих виразів німецької мови / М. Бригінець. - С .56-57 Вірста, М. Позашкільний заклад як інститут соціалізації підростаючого покоління / М. Вірста. - С .58-59 Василевський, Є. Психологічні фактори атракції в міжособистісних стосунках / Є. Василевський. - С .60-65 Василенко, Є. Нормативне забезпечення соціально-правового захисту обдарованих дітей в Україні / Є. Василенко. - С .66-68 Власова, В. Особливості розв’язання міжособистісних конфліктів особистостями з різними рівнем рефлексивності / В. Власова. - С .69-70 Войтенко, М. Формування та розвиток моральних цінностей старшокласників у процесі вивчення історії / М. Войтенко. - С .71-73 Герасименко, Н. Особливості соціально-педагогічного захисту "дітей вулиці" в Україні / Н. Герасименко. - С .74-76 Глущенко, А. Голодомор 1932-1933 рр. на Ніжинщині (на основі архівних матеріалів) / А. Глущенко. - С .77-80 Гненик, І. Формування громадянської позиції на уроках історії / І. Гненик. - С .81-83 Голінко, Є. До проблеми особливостей самооцінки соматично хворих дорослих / Є. Голінко. - С .84-85 Грабовський, В. Роль социальных стереотипов / В. Грабовський. - С .86-87 Гратій, І. Висвітлення проблеми організації колективної праці у психолого-педагогічній літературі / І. Гратій. - С .88-89 Гурський, М. Основні мотиви діяльності студентів-спортсменів / М. Гурський. - С .90-91 Давиденко, К. Особливості мотивації навчання сучасних студентів-психологів / К. Давиденко. - С .91-92 Двойнос, Т. М. Психологічні причини сором’язливості / Т. М. Двойнос. - С .93-94 Дема, М. Особливості активізації критичного мислення при розгляді соціально-економічних питань та уроках історії України / М. Дема. - С .95-96 Дорошенко, В. Політична соціалізація учнів старших класів у процесі вивчення історії / В. Дорошенко. - С .97-99 Дорошенко, Л. Джерела поповнення регістру молодіжної лексики сучасної німецької мови / Л. Дорошенко. - С .100-101 Дудка, Є. Робота соціального педагога з сім’ями дітей з особливими потребами засобами Інтернет / Є. Дудка. - С .102-103 Желєзко, Р. Військово-політичний розвиток Ніжинщини в кінці XVII століття / Р. Желєзко. - С .107-108 Жигимонт, Ю. Змістовні особливості Я-концепції дітей старшого дошкільного віку / Ю. Жигимонт. - С .107-198 Захарченко, О. Використання виховного потенціалу регіональної культури у роботі з дітьми дошкільного віку / О. Захарченко. - С .109=110 Кабриль, К. Ціннісна компетентність майбутнього вчителя музики: проблема визначення / К. Кабриль. - С .111-113 Капуста, О. Особливості гендерного дискурсу в ЗМІ та їх виховний вплив на старшокласників / О. Капуста. - С .114-115 Карпенко, Т. До проблеми шляхів інтенсифікації процесу навчання / Т. Карпенко. - С .116-117 Кацалап, Ю. Школа як осередок здійснення гендерного виховання молодшого школяра / Ю. Кацалап. - С .118-120 Кириченко, Ю. Правове виховання в системі всебічного розвитку особистості / Ю. Кириченко. - С .121-122 Кобижська, С. Дослідження ефективності застосування елементів збагаченого навчання в роботі з обрарованими дітьми на уроках англійської мови / С. Кобижська. - С .123-126 Ковальська, О. Смисложиттєві орієнтації студентської молоді / О. Ковальська. - С .127-128 Ковтун, Г. Вивчення інтраіндивідуальної специфіки організації індивідуальності студента як суттєвий аспект психологічного забезпечення його фахової підготовки / Г. Ковтун. - С .129-131 Колоша, С. Особливості формування соціального інтелекту обдарованої особистості / С. Колоша. - С .132-136 Компанець, О. Гемблінг як фактор віктимізації неповнолітніх / О. Компанець. - С .137-138 Кондріяненко, О. Соціально-психологічні передумови розвитку іпохондрії у дорослих людей / О. Кондріяненко. - С .139-141 Копилова, Є. До питання про сутність поняття "інтегрований урок" (на прикладі курсу історії в школі) / Є. Копилова. - С .142-143 Коротя, К. Зародження та поширення американської доктрини "відкритих дверей" на Далекому Сході і в Азії / К. Коротя. - С .144-146 Костенко, М. Різноманітність завдань і форм роботи з контурною картою / М. Костенко. - С .147-148 Крапивний, Я. Особливості житлобудування сіверян / Я. Крапивний. - С .149-150 Кришталь, М. Особливості розміщення неправославних громад і храмів Полтавської області / М. Кришталь. - С .150-152 Кубрак, Р. Розвиток педагогічних ідей Марії Монтессорі в Україні та за кордоном / Р. Кубрак. - С .153-154 Куриленко, Т. Культура рідного краю у змісті програм виховання і розвитку дітей дошкільного віку / Т. Куриленко. - С .155-157 Кушенко, О. Музично-виконавська підготовка в історії становлення та розвитку / О. Кушенко. - С .158-160 Лавренюк, Н. Роль феруму в природних водах / Н. Лавренюк. - С .161-162 Лисюк, О. Тест як один із засобів контролю навчальних досягнень учнів / О. Лисюк. - С .163-164 Логвиненко, Л. Особливості переживання самотності у похилому віці / Л. Логвиненко. - С .165-166 Ляжко, О. Соціально-педагогічна робота з формування здорового способу життя молоді / О. Ляжко. - С .166-167 Мільченко, А. Чинники становлення психологічного благополуччя особистості періоду юнацтва та молодості / А. Мільченко. - С .168-172 Мірошник, О. Проблема формування музично-естетичних здібностей школярів / О. Мірошник. - С .173-175 Міщенко, Л. Трансгенераційні проблеми дисфункціональної сім’ї / Л. Міщенко. - С .176-177 Максименко, Н. Телефонне консультування як різновид дистантного психологічного консультування / Н. Максименко. - С .178-179 Максименко, С. Особливості особистісних переживанб підлітків із дистантних сімей / С. Максименко. - С .179-180 Малайок, Т. Аудирование как вид речевой деятельности / Т. Малайок. - С .181-183 Мальцева, А. Сюжетно-рольова гра у навчально-виховній роботі з дітьми дошкільного віку / А. Мальцева. - С .184-186 Марченко, А. Прийоми навчання граматики англійської мови / А. Марченко. - С .187-188 Мельник, В. Інтенсивність зв’язків між параметрами темпераметру та характеру у студентів з різним рівнем розвитку совісності та в групах, що різняться за типом міжкулевої асиметрії / В. Мельник. - С .189-190 Мельник, С. Переживання любові як психологічна умова самоактуалізації / С. Мельник. - С .191-192 Москаленко, О. The peculiarities of the usage of the terminology and the lexical units / О. Москаленко. - С .192-193 Москаленко, О. The usade of the notial and functional parts of speech in scientific texts (based on the research articles about the snternet and physics) / О. Москаленко. - С .194-196 Москаленко, О. Формування соціокультурної компетенції під час навчання писемного мовлення у молоодшій школі / О. Москаленко. - С .196-198 Москаленко, О. Зміст та напрями діяльності психологічної служби в освітніх закладах / О. Москаленко. - С .199-202 Мільченко, А. Чинники становлення психологічного благополуччя особистості періоду юнацтва та молодості / А. Мільченко. - С .203-206 Міщенко, Л. Трансгенераційні проблеми дисфункціональної сім’ї / Л. Міщенко. - С .207-208 Нагорна, А. Роль заголовку як "сильної позиції" художнього тексту / А. Нагорна. - С .209-210 Нестеренко, П. Інтелектуальне управління як психологічна проблема / П. Нестеренко. - С .211-212 Нестеренко, П. Демонстративна акцентуалізація характеру у підлітків / П. Нестеренко. - С .213-214 Ніжинець, Ю. Кургани "Олегового поля" - втрачені атрактивні об’єкти Чернігова / Ю. Ніжинець. - С .215-216 Онищенко, О. Майстерність вчителя у використанні індивідуальної педагогічної бесіди / О. Онищенко. - С .216-217 Осипенко, А. Альтернативне паливо: структура, класифікація та перспективи використання в Україні / А. Осипенко. - С .218-220 Остапенко, О. Особливості педагогічного іміджу сучасного вчителя / О. Остапенко. - С .221-222 Откидач, І. Психолого-педагогічні девіації підліткового віку / І. Откидач. - С .223-226 Охотницька, А. Педагогічна діяльність Г. Нейгауза / А. Охотницька. - С .227-228 Павленко, І. Соціальна реабілітація молоді з обмеженими фізичними можливостями з досвіду роботи Житомирського вищого професійного училища-інтернату / І. Павленко. - С .229-230 Падун, В. Лінгвостилістичні засоби стоврення літературно-художнього портрету персонажа (на базі роману Д. Ноля "Die abenteuer des werner holt") / В. Падун. - С .231-232 Петренко, О. Мовні засоби для вираження поняття "запах" у романі П. Зюскінда "Парфумер" / О. Петренко. - С .233-234 Писаренко, О. Teaching the present continuous through grammar / О. Писаренко. - С .235-237 Повизша, М. Психологічні особливості переживання зради партнера юнаками та дівчатами: до постановки проблеми / М. Повизша. - С .238-239 Полторацька, Т. Психологічні особливості особистісних переживань дітей-сиріт / Т. Полторацька. - С .240-242 Поприткіна, Д. Використання мультимедійних програм на уроках біології у сучасній школі / Д. Поприткіна. - С .243-244 Потильчак, Ю. Психологічні особливості взаємодії лідерів груп між собою / Ю. Потильчак. - С .245-249
РУБ 378.4 Рубрики: Викладання німецької мови Викладання біології в школі Вчителі--імідж Здоровий спосіб життя--молодь Вчителі--майстерність вчителя Викладання англійської мови в школі Історія України--Голодомор, 1932-1933 рр. Ніжинщина--історія, 1932-1933 рр. фывфывфыв: альтернативне паливо -- сленг молоді -- художній текст -- імідж вчителя -- майстерність вчителя Доп.точки доступа: Мельничук, Олександр Володимирович; Зюскінд, Патрік \о нем\; Нейгауз, Генрих Густавович \о нем\; Монтессорі, Марія (італійський педагог, лікар ; 1870-1952) \о ней\; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Экземпляры всего: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
Д 36 Дербеньова, А. Г. Ефективний урок. Поради досвідченого вчителя [Текст] / А. Г. Дербеньова> // Вивчаємо українську мову та літературу : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 8. - вкладка "Педагогічна академія Пані Софії". Рубрики: Уроки--методика проведення уроки--дисципліна учнів Педагогічне спілкування Вчителі--авторитет Вчителі--імідж вчитель--професійна компетентність фывфывфыв: типи учнів -- стилі спілкування Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
П 24 Педагогічна академія пані Софії : міні журнал [Текст]> // Фізика в школах України : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 6. - вкладка. - Содержание: Ефективний урок. Поради досвідченого вчителя Рубрики: вчитель--молодий спеціаліст уроки--дисципліна учнів Уроки--методика проведення Вчителі--авторитет Вчителі--імідж Педагогічні ситуації Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Ч-81 Чуб, Н. В. Іміджмейкер для учителя [Текст] / Н. В. Чуб> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2018. - N 28/29. - С. 61-63.
фывфывфыв: імідж вчителя -- стиль одягу вчителя -- манера говорити -- міміка вчителя -- макіяж вчителя Аннотация: В статті йде мова про те, як створити імідж вчителя, як його змінити, якщо у цьому є потреба і бажання, та як правильно ним скористатися. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |