Берулава, М. Н. Какой должна быть современная система образования и почему нужны единые учебники / М. Н. Берулава> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 7. - С. 26-30 . - ISSN 0869-561X Рубрики: Педагогіка--методологія Педагогіка--зміст освіти Дитяча психологія--шкільний вік Росія--освіта, 21 ст. фывфывфыв: методологія педагогіки -- дидактика -- зміст освіти -- теорія мережевої освіти -- мережеві парадигми -- дитяча психологія школярів -- розвиток особистості -- поведінковий підхід -- стереотипи психічної активності -- російська система освіти Аннотация: У статті аналізується нова методологічна платформа розвитку особистості - теорія мережевої освіти, в основі якої формування не тільки цілеспрямованої діяльності, а й продуктивної поведінки людини. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Жарковская, Т. Г. Наглядность в духовно-нравственном образовании / Т. Г. Жарковская> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 7. - С. 67-73. - Библиогр.: 8 назв. . - ISSN 0869-561X Рубрики: Педагогіка--педагогіка та інші науки Навчання--процес навчання--засоби наочності Флософія--етика Дитяча психологія--шкільний вік Педагогічна психологія--навчання Росія--освіта фывфывфыв: методологія педагогіки -- педагогіка та інші науки -- процес навчання -- наочність -- засоби наочності -- засоби навчання -- етика -- духовно-моральне виховання -- психологія школярів -- емоційні сфери -- мистецтво -- література Аннотация: У статті розглядається проблема становлення та розширення емоційної сфери учнів за допомогою різних засобів наочності. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |