Гавриш, Н. Модернізація освіти - прогрес, а не імітація руху [Текст] / Наталія Гавриш, Катерина Крутій> // Дошкільне виховання. - 2015. - № 7. - С. 6-10 . - ISSN 0321-1401 РУБ CUKK-VDPU Рубрики: Дошкільна освіта--організаційні питання фывфывфыв: реформування дошкільної освіти -- вихователь і діти -- вплив ІКТ на дитину -- вихователь Аннотация: В статті обговорюється питання модернізації дошкільної освіти. Подано об'єктивну оцінку і висновки щодо причин, які ускладнюють реформаційні процеси в сучасній дошкільній освіті. Доп.точки доступа: Крутій, Н. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Гавриш, Наталія Сталий розвиток: стосується кожного! [Текст] / Наталія Гавриш, Олена Пометун> // Дошкільне виховання. - 2018. - № 3. - С. 2-5 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--організаційні питання фывфывфыв: якість освіти -- інтегрована освіта -- освіта для сталого розвитку Аннотация: Українське дошкілля прриєдналося до міжнародного руху за сталий розвиток суспільства. Освіта для сталого розвитку передбачає, насамперед, формування в дітей ціннісного ставлення до довкілля - природного й соціального, відповідної громадянської позиції, вміння жити в гармонії зі світом. Цій темі присвячений даний випуск "ДВ". Доп.точки доступа: Пометун, Олена Нет сведений об экземплярах |
Г 12 Гавриш, Н. Середовищна модель – панацея? Ламаємо стереотипи / Наталія Гавриш> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 5. - С. 4–1. - Зміст: Як змінилася дошкільна освіта ; Чому середовищна модель ; Чи послаблюється позиція вихователя в середовищній моделі ; Які нові акценти освітньої роботи в умовах розвивального середовища
фывфывфыв: організація дошкільної освіти -- середовищна модель -- розвивальне середовище -- педагогічна діяльність -- самостійна діяльність -- навчання за зразком -- планування -- форми роботи -- освітня робота Аннотация: У статті описано середовищну модель організації життєдіяльності дошкільників. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |