Дитина у надійних руках : концептуальні засади життєдіяльності групи> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 1. - С. 65. Рубрики: Дошкільне виховання--виховання особистості фывфывфыв: особистість -- дошкільники -- індивідуальний підхід -- пізнання Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Г 12 Гавриш, Наталія Лідерство - риса активних, або Як і навіщо плекати лідерів змалку [Текст] / Наталія Гавриш> // Дошкільне виховання. - 2017. - № 3. - С. 2-6 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільне виховання--виховання особистості фывфывфыв: соціальна компетентність -- моральне виховання -- особистість дитини -- виховання лідера -- методика розвитку рис лідера -- лідерський потенціал Аннотация: Проблема лідерства сьогодні в усіх на вустах. Однак що саме слід вкладати у це поняття? І які риси виховувати? Автор статті переконана: маємо допомогти кожній дитині стати господарем власного життя, навчитися управляти своїми думками, почуттям та вчинками, швидко орієнтуватися в будь-якій ситуації, брати на себе відповідальність, робити добро та організовувати інших для добрих справ. Саме такі лідерські якості й варто плекати у дошкільнят. В статті розкривається суть понять "лідер" і "лідерство", представлена методика розвитку лідерських рис характеру. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
К 64 Кононко, Олена Культивуємо спілкування без тиску [Текст] / Олена Кононко> // Дошкільне виховання. - 2017. - № 5. - С. 2-6 . - ISSN 0321-1401
Дошкільне виховання--виховання безконфліктного спілкування фывфывфыв: ненасильницьке спілкування -- особистість дитини -- тиск на дитину -- проблемне спілкування -- емоції -- рефлексія -- саморозвиток -- самоаналіз -- самоспостереження -- самоконтроль -- моральне виховання -- поведінка -- поради батькам дошкільників Аннотация: В статті йдеться про виховання дитини без застосування тиску. Автор описує види тиску, позитивні й негативні його аспекти, визначає типові помилки дорослих, що продуктують проблемне спілкування та дає поради як налагодити спілкування без насилля. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Литвиненко, Ірина Сучасна дитина у світі почуттів. Особливості розвитку емоційного інтелекту дошкільнят [Текст] / Ірина Литвиненко> // Дошкільне виховання. - 2019. - № 3. - С. 3-6 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільне виховання--виховання особистості Дитяча психологія--емоції фывфывфыв: психологічний клімат -- осистість дитини -- емоційний інтелект -- емпатія -- емоції Аннотация: "Здатність людини справлятися зі своїми емоціями напряму визначає якість її життя. У сучасному світі, сповненому стресогенних ситуацій, успіху досягають ті, хто знає і розуміє свій внутрішній світ, адекватно реагує на події, здатен до емпатії та конструктивної взаємодії з іншими людьми. Як виховувати успішних особистостей з розвиненим емоційним інтелектом, розповідає фахівець." Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Карабаева, Ірина. Що таке справедливість і як її сформувати в дошкільників [Текст] / І. Карабаева> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2020. - N 5. - С. 21-23. Рубрики: Дошкільне виховання--виховання особистості фывфывфыв: виховання дошкільників -- педагогічний вплив -- гра по справедливості Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Н 34 Мойсєєнко, Ю. В. Передумови формування світосприйняття у дітей 5 - 6 років [Текст] / Ю. В. Мойсєєнко> // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2019. - № 2. - С. 77-83
Світосприймання--дошкільники фывфывфыв: світогляд -- самосвідомість -- образ світу -- світосприйняття Доп.точки доступа: Турчин, Тамара Миколаївна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя Имеются экземпляры в отделах: всего 5 : фб (3), Ч.З.№2 (2) Свободны: фб (3), Ч.З.№2 (2) |
Бех, Іван. Як формувати особистісну зрілість дошкільника [Текст] / І. Бех> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2020. - N 10. - С. 4-5. Рубрики: Дошкільне виховання--виховання особистості фывфывфыв: успішна особистість -- особистісна зрілість дошкільника Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Ананко, Тетяна. Школа емоцій клоуна Костя [Текст] / Т. Ананко> // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2024. - N 6. - С. 11-13. . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільне виховання--виховання особистості фывфывфыв: школа емоцій Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |