А 86 Артемова, Екатерина Ильинична. Духовно-нравственное воспитание дошкольников [Текст] / Е. И. Артемова> // Дошкольная педагогика : Петербургский научно-практический журнал. - 2012. - N 7. - С. 28-29 . - ISSN 1726-0973 Рубрики: Дошкільне виховання--духовно-моральне виховання Дошкільна освіта--заняття--ручна праця Росія--дошкільна освіта фывфывфыв: духовно-моральне виховання дошкільників -- соціально-особистісний розвиток дошкільників -- розвиток духовності дитини -- лялька з ниток Аннотация: У статті розповідається, як на засадах російської культурної традиції здійснюється духовно-моральне виховання дошкільників. Подається майстер-клас "Народна лялька" (виготовлення ляльки з ниток). Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Туженкова, Юлія. Духовно-моральне виховання дошкільників / Ю. Туженкова> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 9. - С. 31-36 : фотогр. Рубрики: Дошкільне виховання--духовно-моральне виховання фывфывфыв: духовно-моральне виховання -- моральні цінності -- духовні цінності -- діагностика -- фахове вдосконалення педагогів -- форми методичної роботи -- співпраця з родиною -- професійна релаксація Аннотация: Стаття присвячена проблемі духовно-морального виховання дітей раннього та дошкільного віку. Виокремлено компоненти духовно-морального виховання дошкільників.Розглянуто програму духовно-морального виховання, робота за якою сприяє підвищенню психолого-педагогічної компетентності педагогів, а також об'єднанню зусиль педагогів і батьків на шляху до засвоєння моральних та духовних цінностей. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Михайліченко, Тетяна. Народознавство як засіб духовно-морального виховання, або Дерево мого родоводу / Т. Михайліченко, Е. Кладієва, О. Шапаліна> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 9. - С. 37-45 : фотогр. Рубрики: Дошкільне виховання--духовно-моральне виховання Дошкільне виховання--народознавство фывфывфыв: духовно-моральне виховання -- народознавство -- народна творчість -- традиції народної етики -- народознавча робота -- засоби виховання -- предметно-ігрове середовище -- етнографічний куточок -- народнознавча ігротека -- зона театральної діяльності -- тематична бібліотека -- куточок зображувальної творчості -- освітній проект -- родинна педагогіка Аннотация: Стаття присвячена проблемі духовно-морального виховання дітей дошкільного віку. Автори діляться власним досвідом роботи з цьго питання - розглядання духовно-морального розвитку дошкільників крізь призму інтеграційних процесів у вихованні дітей, де народознавча робота є засобом. Висвітлено особливості предметно-ігрового розвивального середовища народознавчого спрямування. Розглянуто перебіг та результативність освітнього проекту "Дерево мого роду", спрямованого на ознайомлення дошкільників із традиціями народної педагогіки, виховання в них ціннісного ставлення до родини та сприяння усвідомленню взаємозв'язку поколінь. Подано поетапний план реалізації проекту. Доп.точки доступа: Кладієва, Ельвіра; Шапаліна, Олена Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
П 64 Потаповская, О. М. О методологических подходах к духовно-нравственному воспитанию детей дошкольного возраста / О. М. Потаповская> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 6. - С. 72-82. - Библиогр.: 11 назв. . - ISSN 0869-561X Рубрики: Дошкільне виховання--духовно-моральне виховання Росія--дошкільна освіта фывфывфыв: дошкільна педагогіка -- моральне виховання -- духовно-моральне виховання -- методологічний підхід Аннотация: У статті представлена характеристика методологічних підстав дослідження процесу духовно-морального виховання дітей дошкільного віку в логіці антропологічного, аксіологічного, культурологічного, антропологічного та соціокультурного підходів. В статье представлена характеристика методологических оснований исследования процесса духовно-нравственного воспитания детей дошкольного возраста в логике антропологического, аксиологического, культурологического, антропологического и социокультурного подходов. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
К 56 Коваленко, Алла Хто справжній друг? : Заняття для дітей середньої групи [Текст] / Алла Коваленко> // Дошкільне виховання. - 2016. - № 10. - С. 26-27 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільне виховання--духовно-моральне виховання Дошкільна освіта--заняття фывфывфыв: моральне виховання засобами казки -- зв’язне мовлення Аннотация: Подано розробку заняття для дітей середньої групи, мета якого - формувати у дітей здатність розуміти мораль прослуханого твору, його ідею; вчити висловлювати оцінно-етичні судження (аналізувати та оцінювати вчинки персонажів); розвивати зв'язне мовлення, чуття краси художнього твору; виховувати ціннісне ставлення до дружби, чуйність та прагнення підтримувати інших у різних ситуаціях. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
А 66 Андрющенко, Тетяна Позитивне ставлення до себе та інших - запорука здоров’я [Текст] / Тетяна Андрющенко> // Дошкільне виховання. - 2017. - № 4. - С. 6-7 . - ISSN 0321-1401
Дошкільне виховання--духовно-моральне виховання фывфывфыв: моральне виховання -- психічне здоров’я дошкільників -- духовне здоров’я дитини -- соціальна компетентність -- здоров’я дошкільників Аннотация: Проблема збереження і зміцнення здоров’я дітей потребує комплексного підходу, що передбачає турботу не лише про фізичне, а й про інтелектуально-емоційне, духовне і соціальне благополуччя кожного вихованця, оскільки все це - нерозривні компоненти здоров’я людини. З поданої статті можна дізнатися про головні аспекти забезпечення психічного і духовного здоров’я малят, а також про те, як ефективно організовувати відповідну роботу в дитсадку. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
А 66 Андрющенко, Тетяна Шануймо себе й усіх довкола : проектна діяльність з дітьми старшої групи протягом тижня [Текст] / Тетяна Андрющенко; Тетяна Андрущено > // Дошкільне виховання. - 2017. - № 4. - С. 6-9 . - ISSN 0321-1401
Дошкільне виховання--духовно-моральне виховання Аннотация: Подано приклад проектної діяльності з дітьми старшої групи, яка проводиться протягом тижня. Мета її - розкрити дітям необхідність позитивного ставлення до себе, інших людей, життєвих перспектив; учити бачити у власній поведінці та діях однолітків позитивні моменти; спонукати до розмірковування над тим, як прихильне ставлення до себе та інших людей впливає на стосунки з оточенням. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
К 11 Кіндрат, І. Мотивація до самоосвіти як умова професійного розвитку педагогів / Інна Кіндрат> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 11. - С. 4–11. - Зміст: Сучасні аспекти професійного розвитку ; Місце самоосвіти в системі методичної роботи ; Мотивація до самоосвіти: методи, прийоми ; Перетворення самоосвіти з пасивної форми на активну ; Додаток 1 : Шляхи професійного розвитку : анкета для педагогів ; Додаток 2 : Педагогічні читання "Духовно-патріотичне виховання дітей крізь призму педагогічної спадщини минулого" : алгоритм підгот. та проведення за методом "ажурної пилки" ; Додаток 3 : Педагогічні читання "Педагогічна симфонія Януша Корчака" : алгоритм підгот. й проведення за методом створення інтелектуальних карт.
Дошкільне виховання--духовно-моральне виховання фывфывфыв: дошкільні навчальні заклади -- методична робота -- педагоги -- вихователі -- самоосвіта -- самоосвітня діяльність -- педагогічні читання -- професійний розвиток -- анкетування педагогів -- духовно-патріотичне виховання -- ажурна пилка, метод -- алгоритм -- підготовки -- створення інтелектуальних карт, метод Аннотация: У статті йдеться про: місце самоосвіти у системі методичної роботи дошкільних навчальних закладів; мотивацію педагогів до самоосвіти; перетворення самоосвіти з пасивної на активну форму роботи. Вміщено алгоритми підготовки й проведення педагогічних читань. Доп.точки доступа: Корчак, Януш (польський лікар, педагог, гуманіст ; 1878(1879)-1942) \о нем\ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |