Ф 76 Фомина, Л. И. Развитие у младших дошкольников восприятия цвета [Текст] / Л. И. Фомина> // Дошкольная педагогика : Петербургский научно-практический журнал. - 2012. - N 2. - С. 18-22. . - ISSN 1726-0973 Рубрики: Дошкільне виховання--сенсорне виховання Дошкільне виховання--виховання засобами образотворчого мистецтва фывфывфыв: знайомство з кольорами -- сприйняття кольорів -- конспект занять -- слухове сприйняття -- спостережливість -- розвиток креативних здібностей Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
П 11 Піроженко, Тамара. Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі: поради до освітньої лінії [Текст] / Т. Піроженко, М. Машовець> // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2012. - N 9. - С. 32-36. . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільне виховання--психологічне виховання Дошкільне виховання--сенсорне виховання фывфывфыв: компетентність дошкільника -- дошкільна зрілість -- сенсорне виховання Доп.точки доступа: Машовець, Марина Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
П 31 Петрушина, С. А. Сенсорная комната как средство сохранения и укрепления здоровья дошкольников [Текст] / С. А. Петрушина> // Дошкольная педагогика : Петербургский научно-практический журнал. - 2012. - N 8. - С. 4-7. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1726-0973 Рубрики: Дошкільне виховання--сенсорне виховання Дошкільна освіта--здоров’я дітей фывфывфыв: релаксація -- активація -- сенсорна кімната -- верхнє дихання -- середнє дихання -- нижнє дихання Аннотация: В статті розповідається про такий засіб зміцнення здоров’я дошкільнят як сенсорна кімната. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Сенсорне виховання дітей у дошкільному навчальному закладі> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 2. - С. 39. Рубрики: Дошкільне виховання--сенсорне виховання Кафедра дошкільної освіти фывфывфыв: сенсорний розвиток -- методика сенсорного виховання -- сенсорна культура -- дошкільні заклади Аннотация: Тест для самодіагностики. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Инв./УК 1 (1 экз.) - свободны 1 |
Руль, М. Л. Использование элементов развивающей среды Монтессори в сенсорном воспитании детей 4 - 7 лет. Конспекты комплексных занятий [Текст] / М. Л. Руль, Т. В. Гарацкявичене> // Дошкольная педагогика : Петербургский научно-практический журнал. - 2013. - N 2. - С. 4-10. . - ISSN 1726-0973 Рубрики: Дошкільне виховання--сенсорне виховання Заклади дошкільної освіти--розвивальне середовище фывфывфыв: сенсорне виховання -- школа Монтесорі -- розвиваючі заняття -- дошкільний вік Аннотация: В статті подано розробку та обосновано методику підвищення ефективності сенсорного виховання дітей дошкільного віку в різновіковій групі. Доп.точки доступа: Гарацкявичене, Т. В. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Лук’янова, Світлана. Портфель емоцій майбутнього школяра : дидактично-розвивальний посібник для старших дошкільнят [Текст] / С. Лук’янова> // Дошкільне виховання. - 2013. - № 5. - С. 25. . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--навчальна література для дітей Дошкільне виховання--сенсорне виховання фывфывфыв: дидактичні посібники -- емоції -- міміка Аннотация: Подано опис дидактично-розвивльного посібника, мета якого - розвивати інтерес дитини до свого внутрішнього світу, формувати вміння розуміти власні почуття; розвивати уяву, увагу; формувати психологічну готовність до школи. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
В 68 Волошина, Надія Гра дарує радість пізнання : дидактичні посібники для сенсорного розвитку [Текст] / Надія Волошина> // Дошкільне виховання. - 2013. - № 12. - С. 20-22 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільне виховання--сенсорне виховання фывфывфыв: дидактична гра -- сенсорний розвиток -- дидактичні посібники Аннотация: Подано розробки багатофункціональних дидактичних посібників для сенсорного розвитку, мета яких - закріплювати знання дітей про властивості об'єктів живої природи: колір, форму, величину; розвивати пошукові дії орієнтувального змісту, логічне мислення; виховувати спостережливість; учити дітей раціональних способів орінтування у просторі;вправляти у застібанні та розстібанні застібок різних видів, шнуруванні;вправляти дітей у диференціації предметів на дотик; розвивати тактильні аналізатори, мислення, увагу, мовлення; розвивати вміння дітей розрізняти кольори та їхні відтінки, зорово-моторну координацію, окомір; виховувати самостійність та ін. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
А 98 Ашарапова, С. Ф. Программа коррекционно-развивающих занятий в сенсорной комнате "В мире эмоций" [Текст] / С. Ф. Ашарапова> // Вестник психосоциальной и коррекционно-реабилитационной работы. - 2013. - N № 4. - С. 22-39. Рубрики: Дошкільне виховання--сенсорне виховання Психологія дитини--емоції фывфывфыв: розвиток моторики рук -- розвиток уваги -- сенсорний розвиток -- корекційні вправи -- сенсорна кімната Аннотация: У статті йде мова про програму "В мире эмоций", метою якої є корекція та розвиток сенсорної і емоційно-вольової сфери дитини. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Б 74 Богуш, Алла Екологія емоційно-психічного здоров’я у системі взаємодії дорослих і дітей [Текст] / Алла Богуш> // Дошкільне виховання. - 2014. - № 5. - С. 9-12 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільне виховання--валеологічне виховання Дошкільне виховання--сенсорне виховання фывфывфыв: культура здоров’я дітей -- емоційно-психічне здоров’я -- екологія здоров’я дітей -- дорослі і діти Аннотация: В статті йдеться про те, як змалку формувати культуру здоров’я дітей, як зберегти їх психічне та емоційне здоров’я, навчити будувати екологічно сприятливі стосунки між людьми, взаємодіяти з довкіллям, щоб не зашкодити екологічній рівновазі. Подано визначення терміну "культура здоров’я" та визначено складові культури здоров’я. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |