Україна. М-во освіти і науки. Про створення експертно-консультативної ради з питань аутизму : наказ... від 28.05.2013 № 621> // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України : офіц. вид. М-ва освіти і науки, молоді та спорту України. - 2013. - № 19/21. - С. 91-93. - Додаток. - Содержание: Склад експертно-консультативної ради з питань аутизму Рубрики: Освіта в Україні--правові джерела--нормативні документи Інклюзивна освіта в Україні--правові джерела Діти з особливими потребами--аутизм--інклюзивне навчання фывфывфыв: офіційний документ -- наказ МОН України -- інклюзивне навчання -- методичний супровід -- експертно-консультативна рада -- діти з особливими потребами -- діти з розладами спектру аутизму -- аутичні діти Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Шинкаренко, Віра Іванівна. Навчання дітей з розладами спектра аутизму - реалії та перспективи : [розмова з начальником від. інклюз. освіти та інтернат. закладів департаменту заг. серед. та дошк. освіти МОН України В. І. Шинкаренко / вела розмову Оксана Жованик]> // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України : офіц. вид. М-ва освіти і науки, молоді та спорту України. - 2013. - № 19/21. - С. 94-95 Рубрики: Діти з особливими потребами--аутизм--інклюзивне навчання фывфывфыв: інклюзивна освіта -- методичний супровід -- експертно-консультативна рада -- діти з особливими потребами -- діти з розладами спектру аутизму -- аутичні діти Доп.точки доступа: Жованик, Оксана \вела розмову.\ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
С 65 Сорока, Валентина. Підтримати “зламану квітку” [Текст] : про дітей з розладами аутичного спектра / В. Сорока> // Освіта України : Педагогічна газета. - 2014. - N 23 червня. - С. 14. Рубрики: Освіта в Україні--інклюзивна освіта Діти з особливими потребами--аутизм--інклюзивне навчання фывфывфыв: інклюзивна освіта -- діти-аутисти Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
С 45 Скрипник, Тетяна. Аутична дитина в дитсадку: організація психолого-педагогічного супроводу [Текст] / Т. Скрипник> // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2014. - N 12. - С. 10-14. . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Діти з особливими потребами--аутизм--інклюзивне навчання діти-інваліди фывфывфыв: діти-аутисти -- аутизм дитячий Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Мягка, О. Г. Урок математики в 1-му класі для дитини з розладом аутичного спектра та затримкою мовленнєвого розвитку, яка навчається за індивідуальною формою [Текст] / О. Г. Мягка> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2018. - N 3. - С. 25–30 : рис. Рубрики: Діти з особливими потребами--аутизм--інклюзивне навчання фывфывфыв: аутизм -- затримка мовленнєвого розвитку -- урок математики -- інклюзивне навчання Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
К 20 Каплієнко, А. Інклюзивне навчання дітей з особливими освітніми потребами в позашкільних закладах / Анастасія Каплієнко> // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2018. - № 2. - С. 65–75. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 2312-2781
фывфывфыв: інклюзивна освіта -- діти з особливими освітніми потребами -- позашкільні навчальні заклади -- позашкільна освіта -- гуртки декоративно-ужиткового напрямку -- діти з розладами аутистичного спектра -- самостійна творча діяльність Аннотация: Стаття присвячена темі впровадження принципів інклюзивного навчання в роботу позашкільних навчальних закладів. Представлено результати впровадження методики роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в гуртку декоративно-ужиткового напрямку. Цільовою аудиторією стали діти з розладами аутистичного спектра. Запропоновано компетенції, які необхідно сформувати у таких дітей впродовж навчання в гуртках. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Борович, Р. Р. Шляхи розв’язання проблем раннього дитячого аутизму [Текстььь] : [вивчено проблему дитячого аутизму. Окреслено шляхи навчання та виховання дітей із даною особливістю психічного розвитку] / Р. Р. Борович> // . - С. 4–8 : фото. - Бібліогр.: 9 назв. Рубрики: Діти з особливими потребами--аутизм--інклюзивне навчання фывфывфыв: порушення психічного розвитку -- ранній дитячий аутизм -- корекційна робота Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Комбарова, А. О. Що таке комп’ютер? [Текст] : [презентовано розробку уроку інформатики для дітей 1-го року навчання з розладами аутичного спектра. Заняття призначене ознайомити учнів із можливостями сучасного комп’ютера] / А. О. Комбарова> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2019. - N 6. - С. 30–31. : іл. Рубрики: Діти з особливими потребами--навчання--уроки інформатики Діти з особливими потребами--аутизм--інклюзивне навчання фывфывфыв: уроки інформатики у 1 класі -- діти з розладами аутичного спектра Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |