И 27 Игры и занятия с детьми раннего возраста с психофизическими нарушениями [Текст] : методическое пособие для родителей и педагогов дошкольных учреждений / под ред. Е. А. Стребелевой, Г. А. Мишиной ; Институт коррекционной педагогики РАО. - 2-е изд. - М. : Экзамен, 2006. - 160 с. - (Ранняя помощь). - ISBN 5-472-00953-7 : 25.00 грн.
РУБ 371.9 Рубрики: Діти з особливими потребами--дошкільний вік фывфывфыв: діти з психічними вадами Доп.точки доступа: Стребелева, Е. А. \ред.\; Мишина, Г. А.; Институт коррекционной педагогики РАО Экземпляры всего: 5 фб (1), НМК ф-т ПСР (2), Ч.З.№2 (2) Свободны: фб (1), НМК ф-т ПСР (2), Ч.З.№2 (2) |
Микадзе, Ю. В. Готовность к школе 6-летних детей с общим недоразвитием речи: сравнительный анализ различных видов диагностики [Текстььь] / Ю.В. Микадзе, Н.П. Чурсина> // Вестник Московского университета. Серия 14. Психология. : Научный журнал. - 2002. - N4. - С. 67-76. . - ISSN 0201- 738
Рубрики: психологія дошкільника Діти з особливими потребами--дошкільний вік фывфывфыв: діти з загальним недорозвитком мовлення -- дошкільники з вадами мовлення Доп.точки доступа: Чурсина, Н.П. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Р 37 Ремажевська, В. Дитина з вадами зору в групі раннього віку [Текст] / В. Ремажевська> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2009. - N 10. - С. 16-22 Рубрики: Діти з особливими потребами--дошкільний вік Кафедра дошкільної освіти фывфывфыв: діти з фізичними вадами -- діти раннього віку Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
К 43 Кириллова, Ю. А. Профилактика нарушения осанки у дошкольников [Текст] / Ю. А. Кириллова> // Дошкольная педагогика : Петербургский научно-практический журнал. - 2010. - N 6. - С. 4-7 . - ISSN 1726-0973 Рубрики: Діти з особливими потребами--дошкільний вік здоров’я дітей--дошкільний вік Кафедра дошкільної освіти фывфывфыв: діти з фізичними вадами Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
В 72 Волянська, О. Створення умов для реабілітації дітей з порушенням опорно-рухового апарату [Текст] / О. Волянська, Т. Ошкадьорова> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2011. - N 4. - С. 56-65 Рубрики: Діти з особливими потребами--дошкільний вік Дошкільний вік--розвиток дитини Кафедра дошкільної освіти фывфывфыв: діти з ушкодженням опорно-рухового апарату Доп.точки доступа: Ошкадьорова, Т. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Я 44 Як зберегти та поліпшити зір дитини за допомогою зорової гімнастики> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 11. - С. 50-51. Рубрики: Діти з особливими потребами--дошкільний вік фывфывфыв: зорова гімнастика -- рекомендації батькам -- вправи для очей -- діти з вадами зору -- корекційні вправи Имеются экземпляры в отделах: Экз. 1 (свободен) Ч.З.№2 Экз. 2 (свободен) |
Н 48 Некраш, Л. Теоретичні аспекти формування концепції раннього втручання в психолого-педагогічних дослідженнях / Л. Некраш> // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2018. - № 4. - С. 88–95. - Бібліогр.: 15 назв. . - ISSN 2312-2781
фывфывфыв: раннє втручання -- комплексна допомога -- діагностика порушень -- особливі потреби -- порушення розвитку -- діти раннього віку -- діти з порушеннями розвитку Аннотация: Узагальнено історичні аспекти формування концепції раннього втручання та наявні визначення, які описують модель раннього втручання. Визначено цільову групу, завдання та принципи раннього втручання. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Чебаненко, Ірина. Трикутник психолог-педагогічного супроводу дітей з ООП [Текст] / І. Чебаненко, Л. Громико> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2019. - N 10. - С. 21-23. Рубрики: Дошкільна освіта--інклюзивна освіта Діти з особливими потребами--дошкільний вік фывфывфыв: інклюзивні групи -- дошкільна освіта -- інклюзивна освіта -- психолого-педагогічний супровід -- діти з особливими освітніми потребами Аннотация: У статті описано досвід дошкільного навчального закладу (ясел-садка) комбінованого типу № 138 міста Києва щодо модифікації освітнього процесу в інклюзивній групі. Доп.точки доступа: Громико, Лідія Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Янкевич, Т. С. Формування геометричних уявлень та навчання дітей дошкільного віку із ЗПР визначати форму предмета [Текст] : [презентовано добірку нетрадиційних ігрових прийомів з формування геометричних уявлень у дошкільників із затримкою психічного розвитку] / Т. С. Янкевич> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2019. - N 12. - С. 14–16 : іл. - Бібліогр.: 4 назв. Рубрики: Діти з особливими потребами--дошкільний вік фывфывфыв: геометричні уявлення -- діти дошкільного віку -- діти із затримкою психічного розвитку Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Костерова, Н. В. Малювання намиста [Текст] : [заняття з малювання для дітей із глибокою розумовою відсталістю 3-го року навчання] / Н. В. Костерова> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2019. - N 12. - С. 17–18. : іл. Рубрики: Діти з особливими потребами--дошкільний вік фывфывфыв: образотворче мистецтво -- правопівкульне малювання -- діти із розумовою відсталістю Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Кобильченко, Вадим. Зорове сприйняття та його порушення в дитячому віці [Текст] / В. Кобильченко> // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2019. - N 4. - С. 46-59. . - ISSN 2312-2781 Рубрики: Діти з особливими потребами--дошкільний вік фывфывфыв: зір -- зорові функції -- зоровий аналізатор -- зорове сприймання -- порушення зору Аннотация: Встановлено, що в процесі пізнання навколишнього світу найважливіша роль належить зору, а саме – зоровому сприйманню. Зір також є засобом спілкування між дитиною й батьками, іншими дорослими і дітьми, спілкування з навколишнім світом. З’ясовано, що відсутність зовнішніх впливів або ж їх істотне обмеження (сенсорна депривація), змінює нормальне співвідношення біологічних, психологічних і соціальних чинників у психічному розвитку дітей. Доведено, що порушення зору в дитини можуть викликати значні утруднення в процесі її розвитку, навчання й виховання. Обґрунтовано, що проблема пошуку оптимальних методів і засобів навчання та виховання дітей з аномаліями зору тісно пов’язана з розумінням психофізіологічних механізмів, що лежать в основі відповідного дефекту. Встановлено, що порушення зорового аналізатора і його провідних шляхів негативно позначається на формуванні у дитини психіки й складних психічних процесів, а згодом – і на розвитку особистості загалом. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Костенко, Тетяна. Психодіагностичні методики для дітей із порушеннями зору: адаптація та модифікація [Текст] / Т. Костенко> // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2019. - N 4. - С. 60-67. . - ISSN 2312-2781 Рубрики: Діти з особливими потребами--дошкільний вік фывфывфыв: психодіагностика -- діти з порушеннями зору Аннотация: Висвітлено проблему діагностики дітей із порушеннями зору, що пов’язана зі специфікою підготовки діагностичного матеріалу індивідуально для кожної дитини залежно від зорового діагнозу. Визначено важливе значення адаптації (модифікації) діагностичного матеріалу в контексті якісного та ефективного навчання дітей із порушеннями зору як у спеціальних закладах так і загальноосвітніх з інклюзивною формою навчання. Проаналізовано стан діючих, стан розроблення та адаптації (модифікації) діагностичних методик в закладах освіти на сьогодні. Піднято питання розроблення єдиного переліку діагностичних методик обстеження дітей з різною патологією зору з відповідними вимогами та рекомендаціями. Запропоновано вимоги до стимульного матеріалу методик, до організації і проведення обстеження дітей із порушеннями зору, представлено пам’ятку особливостей зорового приймання при порушеннях зору, яку можна використовувати не лише при проведенні діагностики, а й під час написання висновків та рекомендацій. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Косаренко, О. В. Фантастичні пригоди малюків [Текст] : групові розвивальні заняття для дітей середнього дошкільного віку із синдромом Дауна: [цикл занять] / О. В. Косаренко> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2020. - N 10. - С. 16–22. Рубрики: Діти з особливими потребами--дошкільний вік фывфывфыв: діти із синдромом Дауна -- розвивальні заняття -- діти середнього дошкільного віку Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Н 34 Щербакова, К. Й. Професійна готовність вихователя до забезпечення психолого-педагогічного супроводу розвитку дітей з особливими освітніми потребами [Текст] / К. Й. Щербакова> // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2021 = Research Notes. - № 1. - С. 141
Дошкільна освіта--інклюзивна освіта фывфывфыв: психолого-педагогічний супровід Доп.точки доступа: Бурназова, Віра Володимирівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя Имеются экземпляры в отделах: всего 5 : фб (3), Ч.З.№2 (2) Свободны: фб (3), Ч.З.№2 (2) |