Боряк, О.
    Теоретико-методологічні засади функціональної системи формування та корекції мовленнєвої діяльності молодших учнів із інтелектуальними порушеннями [Текст] : [проаналізовано комплекс анатомофізіологічних, психологічних та соціальних чинників, які обумовлюють якісну своєрідність процесу мовленнєвого розвитку. Визначено пріоритетні напрями розв’язання проблеми формування та корекції мовленнєвої діяльності молодших учнів із інтелектуальними порушеннями] / О. Боряк // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2019. - N 1. - С. 52–60. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 2312-2781
Рубрики: Діти з особливими потребами--мовленнєва діяльність
фывфывфыв:
мовлення -- мовленнєвий розвиток -- інтелектуальні порушення -- молодші школярі


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)




    Бойко, О. П.
    Життя диких тварин узимку [Текст] : заняття з розвитку мовлення для дітей 4-го року навчання: [розробка заняття мета якого: розширити й узагальнити знання дітей про тварин лісу] / О. П. Бойко // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2020. - N 5(65). - С. 19–20.
Рубрики: Діти з особливими потребами--мовленнєва діяльність
фывфывфыв:
логопедія -- заняття з розвитку мовлення -- ставлення до природи -- дикі тварини


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


376-056.264:81-028.31](477)
Т 76


    Трофименко, Л.
    Специфіка формування граматичної компетенції у дітей із тяжкими порушеннями мовлення / Людмила Трофименко // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2020. - № 2. - С. 64–73. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--мовленнєва діяльність
фывфывфыв:
діти із тяжкими порушеннями мовлення -- граматична компетенція -- психологічні механізми порушень -- учні початкових класів -- усне мовлення -- писемне мовлення -- морфемна структура слова
Аннотация: Мета статті – у рамках загальної проблеми навчання учнів початкових класів з мовленнєвими порушеннями проаналізувати та представити теоретичні й прикладні підходи до вирішення питання формування граматичних знань про морфемну структуру слова.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


376-056.264(477)
Д 64


    Долженко, С.
    Концептуальні засади вивчення мовленнєвої діяльності з позицій психолінгвістичного підходу / Світлана Долженко, Юлія Рібцун // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2020. - № 2. - С. 74–80. - Бібліогр.: 11 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--мовленнєва діяльність
фывфывфыв:
логопедія -- мовленнєва діяльність -- психолінгвістичний підхід -- порушення мовленнєвого розвитку -- мовлення
Аннотация: Відстежено паралелізм наукового підгрунтя щодо вивчення мовленнєвої діяльності у логопедії та психолінгвістиці, запропоновано порівняльні визначення мови, мовлення та мовленнєвої діяльності, розглянуто лінгвістичний, психологічний та психолінгвістичний підходи до трактування поняття мовленнєвої діяльності, розкрито складові мовленнєвої діяльності, зроблено акцент на психолінгвістичному підході як провідному для наукових досліджень у галузі логопедії у напрямі діагностики, попередження та подолання порушень мовленнєвого розвитку в осіб різних вікових груп.


Доп.точки доступа:
Рібцун, Ю.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)




    Арутюнян, В. В.
    Тематичні контрольні роботи з літературного читання для учнів 4-го класу з ДЦП та порушеннями мовленнєвого розвитку: [приклади контрольних робіт для перевірки знань в учнів з літ. читання] [Текст] / В. В. Арутюнян, Г. В. Коротецька // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2020. - N 9(69). - С. 14–19.
Рубрики: Діти з особливими потребами--мовленнєва діяльність
фывфывфыв:
перевірка знань -- діти з ДЦП -- діти з порушеннями мовленнєвого розвитку -- мовленнєвий розвиток -- літературні читання


Доп.точки доступа:
Коротецька, Г. В.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)




    Рібцун, Юлія.
    До питання створення універсальних освітніх програм для дітей з особливими мовленнєвими потребами [Текст] / Ю. Рібцун // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2022. - N 2. - С. 59-64. . - ISSN 2312-2781
Рубрики: Діти з особливими потребами--мовленнєва діяльність
фывфывфыв:
діти з особливими потребами -- мовленнєві порушення у дітей -- порушення мовлення -- програми -- універсальні освітні програми


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)




    Мартинюк, Зоряна.
    Рівні підтримки дітей з ринолалією в освітньому процесі [Текст] / З. Мартинюк // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2022. - N 2. - С. 65-72. . - ISSN 2312-2781
Рубрики: Діти з особливими потребами--мовленнєва діяльність
фывфывфыв:
діти з особливими потребами -- корекційна робота -- мовлення дітей -- мовленнєві порушення -- ринолалія


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)




    Рібцун, Юлія.
    До питання створення універсальних освітніх програм для дітей з особливими мовленнєвими потребами [Текст] / Ю. Рібцун // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2022. - N 3. - С. 74-83. . - ISSN 2312-2781
Рубрики: Діти з особливими потребами--мовленнєва діяльність
фывфывфыв:
діти з особливими потребами -- мовленнєві порушення у дітей -- універсальні освітні програми


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)




    Трохименко, Людмила.
    Освітні труднощі в учнів початкових класів з алалією [Текст] / Л. Трохименко // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2022. - N 4. - С. 58-68. . - ISSN 2312-2781
Рубрики: Діти з особливими потребами--мовленнєва діяльність
фывфывфыв:
освітні туднощі -- порушення мовлення -- учні початкових класів -- логопедична допомога


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)