Демиденко, Т. В.
    Кому і чому важко дається математика [Текст] : [про ефективні шляхи навчання дітей з діскалькулією та акалькулією в умовах інклюзивного навчання] / Т. В. Демиденко // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2018. - N 12. - С. 2–5 : фот. - Бібліогр.: 3 назви.
Рубрики: Діти з особливими потребами--навчання--уроки математики
фывфывфыв:
діскалькулія -- акалькулія -- інклюзивне навчання -- учні з особливими освітніми потребами


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)




    Дриганець, В. К.
    Віднімання від 15 чисел 6, 7, 8, 9. Многокутник. Здорове харчування [Текст] : [інтегрований урок з математики та основ здоров’я для учнів 3-го класу з легкою розумовою відсталістю] / В. К. Дриганець // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2019. - N 2. - С. 10–13. : мал.
Рубрики: Діти з особливими потребами--навчання--уроки математики
фывфывфыв:
таблиця віднімання -- числа -- цифри -- інтегровані уроки (математика, основи здоров’я) -- 3 клас -- діти з легкою розумовою відсталістю


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)




    Кучерява, О. В.
    Дроби, що дорівнюють одиниці. Розв’язування задач на рух [Текст] : [презентовано конспект уроку з математики для учнів 4-го класу з інклюзивним навчанням] / О. В. Кучерява // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2019. - N 4. - С. 21–24 : фото., іл. - Бібліогр.: 3 назв.
Рубрики: Діти з особливими потребами--навчання--уроки математики
фывфывфыв:
уроки математики -- молодші школярі -- інклюзивне навчання -- 4 клас


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)