Г 85 Грицак, Т. Вплив хромотерапії на розвиток особистості дитини, яка має вади зору [Текст] / Т. Грицак> // Дефектолог. - 2010. - N 7(липень). - С. 20-49 Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення зору діти--розвиток особистості Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності фывфывфыв: хромотерапія -- лікування кольором Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
З-78 Зозуля, В. Особливості екологічного виховання дітей з вадами зору [Текст] / В. Зозуля> // Дефектолог. - 2010. - N 10(жовтень). - С. 20-26 Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення зору виховання екологічне Діти з особливими потребами методична допомога вчителям Ніжина Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
К 67 Корнєєва, Г. Підготовка дітей із порушеннями зору до сприйняття творів живопису [Текст] / Г. Корнєєва> // Дефектолог. - 2010. - N 11(листопад). - С. 33-36 Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення зору Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи Дефектологія Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Я 14 Яблан, Б. Особенности понимания проблемных ситуаций детьми с нарушением зрения / Б. Яблан, Н. Ханак, Н. Глумбик> // Вопр. психологии : науч. журн. - 2011. - № 2. - С. 36-44. - Библиогр.: 22 назв. . - ISSN 0042-8841 Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення зору Кафедра психології вікова психологія дитини фывфывфыв: модель психічного -- діти -- порушення зору Доп.точки доступа: Ханак, Н.; Глумбик, Н. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
В 27 Великанова, Е. С. Перспективное планирование работы тифлопедагога в старшей группе для детей с нарушениями зрения [Текст] / Е. С. Великанова> // Дошкольная педагогика : Петербургский научно-практический журнал. - 2011. - N 5. - С. 49-51. . - ISSN 1726-0973 Рубрики: педагогіка корекційна Діти з особливими потребами--порушення зору тифлопедагогіка Дошкільна освіта--планування Кафедра дошкільної освіти Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Н 62 Никитина, О. В. Модель коррекционно-образовательной среды в группах компенсирующей направленности для детей с косоглазием и амблиопией [Текст] / О. В. Никитина, Ю. В. Чехомова> // Дошкольная педагогика : Петербургский научно-практический журнал. - 2011. - N 5. - С. 52-55. . - ISSN 1726-0973 Рубрики: педагогіка корекційна Діти з особливими потребами--порушення зору Діти з особливими потребами--вади мовленнєвого розвитку Кафедра дошкільної освіти фывфывфыв: косоглазие -- амблиопия -- речевая коррекция -- неречевая коррекция Доп.точки доступа: Чехомова, Ю. В. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Ц 11 Ціотова, Лідія. Готуємо до повноцінного життя : формування трудової і комунікативної компетентності дітей з вадами зору [Текст] / Л. Ціотова> // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2011. - N 3. - С. 27-29. . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення зору Дошкільна освіта--корекційна робота фывфывфыв: формування життєвої компетентності -- формування трудової компетентності Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
К 67 Корніцова, С. В. Запровадження інклюзивної освіти в ЗНЗ [Текст] / С. В. Корніцова> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 29. - вкладка "Педагогічна академія Пані Софії" (далі буде) Рубрики: Інклюзивна освіта Діти з особливими потребами--навчання Діти з особливими потребами--порушення зору Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності фывфывфыв: інклюзивні заклади -- співпраця з батьками -- співпраця із сім’єю -- діти з порушеннями мови -- діти з ушкодженням опорно-рухового апарату -- діти з порушеннями слуху -- діти з затримкою психічного розвитку Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Чехомова, Ю. В. Формирование коррекционно-логопедической компетентности родителей детей с косоглазием и амблиопией [Текст] / Ю. В. Чехомова> // Дошкольная педагогика : Петербургский научно-практический журнал. - 2011. - N 8. - С. 52-54. . - ISSN 1726-0973 Рубрики: Корекційна педагогіка--дошкільники Дошкільна освіта--корекційна робота Діти з особливими потребами--порушення зору Діти з особливими потребами--батьки--компетентність батьків фывфывфыв: корекційна педагогіка -- дошкільна педагогіка -- діти з вадами зору Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Ц 40 Цепух, Тетяна. Особливості організації корекційно-розвивального середовища у дошкільному закладі для дітей з вадами зору [Текст] / Т. Цепух> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2011. - N 7. - С. 39-44 Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення зору корекційно-розвивальне навчання--дошкільний вік Розвивальне навчання Кафедра дошкільної освіти фывфывфыв: ігрова діяльність -- спортивний осередок Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Т 86 Туріщева, Л. В. Особливості навчання учнів з особливими потребами [Текст] / Л. В. Туріщева> // Вивчаємо українську мову та літературу : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 32. - Вкладка "Педагогічна академія пані Софії" на С. 20/6-20/16 Рубрики: Діти з особливими потребами Діти з особливими потребами--порушення зору Діти з особливими потребами--порушення слуху фывфывфыв: учні з особливими освітніми потребами -- навчання учнів з особливими потребами Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
С 91 Сушинська, І. Т. Ігри для дітей зі зниженим зором [Текст] / І. Т. Сушинська> // Фізика в школах України : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 5. - С. 2-4. Рубрики: Навчальна діяльність учнів Діти з особливими потребами--порушення зору фывфывфыв: ігри Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
О-31 Овденко, Тетяна. Особливості логопедичної роботи з дітьми, які мають порушення зору / Т. Овденко> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 4. - С. 52-59. Рубрики: Дефектологія--корекційна педагогіка--діти з вади зору Діти з особливими потребами--порушення зору фывфывфыв: порушення зору -- мовленнєві вади -- логопедична робота -- обстеження звуковимови -- картинки із зображеннями предметів -- логопедичне обстеження -- дидактичні вправи Аннотация: Матеріал статті про організацію логопедичної роботи з дітьми дошкільного віку які мають порушення зору. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Б 44 Белянцева, Л. В. Конспект занятия для детей с нарушениями зрения по формированию элементарных математических представлений на тему "Увлекательная прогулка в лесу" [Текст] / Л. В. Белянцева> // Дошкольная педагогика : Петербургский научно-практический журнал. - 2013. - N 5. - С. 56-58. . - ISSN 1726-0973 Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення зору Дошкільна освіта--корекційна робота Росія--дошкільна освіта фывфывфыв: діти з порушеннями зору -- формування математичних навичок -- корекційні заняття -- конспект занять Аннотация: Наводиться конспект занять для дітей з порушеннями зору, основна мета якого удосконалювати уміння дошкільнят усно рахувати, закріпляти уявлення про геометричні фігури, розвивати зорову і слухову увагу. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
С 45 Скрипник, Я. Ю. Використання ізотерапії та хромотерапії як арт-терапевтичного засобу в роботі з дітьми зі зниженим зором [Текст] / Я. Ю. Скрипник> // Біологія : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 30. - Вкладка "Дитина з особливими потребами". - С.7-8 Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення зору фывфывфыв: арт-терапія для дітей зі зниженим зором -- ізотерапія -- хромотерапія Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
С 45 Скрипник, Я. Ю. Використання ізотерапії та хромотерапії як арт-терапевтичного засобу в роботіз дітьми зі зниженим зором [Текст] / Я. Ю. Скрипник> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 30. - Вкладка "Дитина з особливими потребами": пілотний випуск. - С. 7-8. Рубрики: Арт-терапія--діти з обмеженими можливостями Діти з особливими потребами--порушення зору фывфывфыв: діти зі зниженим зором -- хромотерапія -- ізотерапія Аннотация: Арт-терапія - це лікування за допомогою залучення дитини до мистецтва. Дитина може самостійно висловлювати свої почуття, потреби та мотивацію своєї поведінки, діяльності й спілкування, необхідні для її повноцінного розвитку. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Дереглазова, Н. М. Особливості організації уроку в класах, у яких навчаються діти з порушеннями зору [Текст] / Н. М. Дереглазова> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2018. - N 6. - С. 7–8. Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення зору фывфывфыв: уроки -- індивідуальний підхід -- офтальмологічні рекомендації -- діти з порушеннями зору Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Бобух, О. Г. Кмітливі будівельники [Текст] : корекційно-розвивальне заняття з математики та конструювання для дітей з вадами зору / О. Г. Бобух, С. А. Смотрик> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2018. - N 1. - С. 18–21 : мал. - Бібліогр.: 7 назв. Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення зору фывфывфыв: діти дошкільного віку -- ігри -- діти з вадами зору -- інклюзивне навчання Доп.точки доступа: Смотрик, С. А. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
К 55 Кобильченко, В. Концептуальні засади педагогічної підтримки молодших школярів із порушенням зору / Вадим Кобильченко> // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2018. - № 2. - С. 7–16. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 2312-2781
фывфывфыв: діти з порушенням зору -- педагогічна підтримка -- молодші школярі -- розвиток особистості -- самовизначення -- самореалізація -- суб’єктна позиція дитини -- особистісний розвиток -- особистісні досягнення -- самостійні вчинки Аннотация: Доведено, що початок навчання в школі – один із найбільш значущих моментів у житті дитини, період якісних змін у її самосвідомості. Встановлено, що педагогіка підтримки в сучасному педагогічному співтоваристві розглядається як одна з педагогічних парадигм, як особливий напрям педагогічної діяльності, який послідовно реалізує принципи особистісно-орієнтованої освіти. Охарактеризовано механізми педагогічної підтримки. Теоретично обгрунтовано, що метою педагогічної підтримки стає цілеспрямований розвиток особистості дитини з порушеним зором, допомога зростаючій людині в пошуках себе, в самовизначенні й самореалізації, культивування суб’єктної позиції дитини, що реалізується за допомогою спеціальної педагогічної технології. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Ремажевська, Віра. Створюємо центр ранньої допомоги як підрозділ закладу освіти [Текст] / В. Ремажевська> // Практика управління дошкільним закладом : щомісячний спеціалізований журнал. - 2018. - N 11. - С. 34-40. Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення зору Діти з особливими потребами--навчально-реабілітаційні центри фывфывфыв: діти з особливими освітніми потребами -- навчально-реабілітаційний центр -- рання допомога -- освітній процес Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |