С 38 Синьов, Віктор Миколайович. Психологія розумово відсталої дитини [Текст] : Підручник / В. М. Синьов, М. П. Матвєєва, О. П. Хохліна. - К. : Знання, 2008. - 359 с. - ISBN 978-966-346-243-1 : 48.00 грн.
РУБ 158.9(075.3) Рубрики: Розумово відсталі учні--корекція особистості Дефектологія--підручники та посібники для ВНЗ Діти з особливими потребами--розумова відсталість фывфывфыв: діти з інтелектуальними вадами Доп.точки доступа: Матвєєва, Марія Петрівна; Хохліна, Олена Петрівна Экземпляры всего: 10 фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (6), НМК ф-т ПСР (2) Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (6), НМК ф-т ПСР (2) |
Ш67 Школа першого ступеня: Теорія і практика [Текст] : Збірник наукових праць Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету імені Григорія Сковороди. Вип. 20 / Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди ; Ред. кол.: В. П. Коцур (гол. ред.) та інші. - Тернопіль : Астон, 2006. - 400 с. - 4.00 грн. Содержание: КУЛЬТУРОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ПЕДАГОГІЧНОЇ СПАДЩИНИ В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО Кузь, В. Педагогіка В. О. Сухомлинського - педагогіка ХХІ століття / Л. Ляшко; О. Петренко. - С .12-20 Ляшко, Л. Проблема родинно-сімейного виховання у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського / О. Петренко. - С .123-127 Петренко, О. Культурологічні аспекти гендерної освіти і виховання в Україні / О. Петренко. - С .135-146 ШКІЛЬНА ОСВІТА У КУЛЬТУРОЛОГІЧНИХ ВИМІРАХ КУЛЬТУРОЛОГІЧНИЙ АСПЕКТ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ
РУБ 371 Рубрики: Молодші школярі Підлітки Майбутні вчителі Діти з особливими потребами--розумова відсталість Педагогічна освіта Педагогічна культура вчителя хімії Культура майбутнього вчителя Культура мислення--молодші школярі Доп.точки доступа: Коцур, Віктор Петрович \ред.\; Сухомлинський, Василь \о нем\; Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди Экземпляры всего: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
П 30 Петрик, Н. Робота з дітьми, які мають інтелектуальні вади [Текст] / Н. Петрик> // Дефектолог. - 2010. - N 2 (лютий). - С. 17-20 Рубрики: Діти з особливими потребами--розумова відсталість Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності методична допомога вчителям Ніжина Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
С 44 Скорікова, Ю. Профілактика токсикоманії у підлітків із легким ступенем розумової відсталості [Текст] / Ю. Скорікова> // Дефектолог. - 2010. - N 4 (квітень). - С. 3-9. Рубрики: профілактика шкідливих звичок Діти з особливими потребами--розумова відсталість фывфывфыв: розумова відсталість Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Б 76 Божева, Т. М. Творческая лаборатория для педагогов "Обучение грамоте и подготовка руки к письму детей с нарушением интеллекта" [Текст] / Т. М. Божева, С. Б. Горбушина> // Дошкольная педагогика : Петербургский научно-практический журнал. - 2012. - N 5. - С. 25-30. . - ISSN 1726-0973 Рубрики: Діти з особливими потребами--розумова відсталість Дошкільна освіта--корекційна робота Дошкільна освіта--заняття з навчання грамоти Кафедра дошкільної освіти фывфывфыв: порушення інтелекту у дошкільників -- розвиток моторики рук -- навчання грамоти Доп.точки доступа: Горбушина, С. Б. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Б 76 Божева, Т. М. Наглядные пособия для обучения грамоте дошкольников с нарушениями интеллекта [Текст] / Т. М. Божева> // Дошкольная педагогика : Петербургский научно-практический журнал. - 2012. - N 5. - С. 67-69. . - ISSN 1726-0973 Рубрики: Діти з особливими потребами--розумова відсталість Дошкільна освіта--наочні посібники Навчання грамоти--дошкільний вік--методика занять Дошкільна освіта--ігри Кафедра дошкільної освіти фывфывфыв: ігрові вправи -- розвиток мови -- наочні посібники -- порушення інтелекту у дошкільників Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Z99 [Иллюстрации к статье Т. М. Божевой "Наглядные пособия для обучения грамоте дошкольников с нарушениями интеллекта"] [Текст]> // Дошкольная педагогика : Петербургский научно-практический журнал. - 2012. - N 5. - 3-я с. облож. . - ISSN 1726-0973 Рубрики: Діти з особливими потребами--розумова відсталість Дошкільна освіта--наочно-дидактичні посібники Навчання грамоти--дошкільний вік--методика занять фывфывфыв: ілюстрації до статті Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
О-76 Остапенко, А. А. Интеллект на службе милосердия, или Спасение через развитие / Андрей Александрович Остапенко, Темыр Айтечевич Хагуров> // Соц. педагогика : науч.-практ. журн. для соц. работников и педагогов. - 2012. - № 4. - С. 89-94. . - ISSN 2220-6051 Рубрики: Соціальна педагогіка Діти з особливими потребами--розумова відсталість фывфывфыв: важка дитина -- обдарована дитина -- сім’я -- сімейне неблагополуччя Аннотация: У статті презентовано проект установи додаткової освіти дітей, ключова ідея якого - помістити важких підлітків в ситуацію розвитку нарівні з обдарованими дітьми. Доп.точки доступа: Хагуров, Темыр Айтечевич Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Трубенко, В. М. Вивчаємо математику з розумово відсталими дітьми в спеціальній школі [Текст] : формування знань про іменовані числа та дії з ними / В. М. Трубенко> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2018. - N 2. - С. 5–13 : фот., мал. Рубрики: Діти з особливими потребами--розумова відсталість фывфывфыв: діти-олігофрени -- уроки математики -- прості і складені числа -- інклюзивне навчання Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Святенко, О. В. Скарби моєї родини [Текст] : фестиваль народної творчості для учнів 4 класу з порушенням розумового розвитку / О. В. Святенко> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2018. - N 2. - С. 18–22 : фот., мал. Рубрики: Діти з особливими потребами--розумова відсталість Діти з особливими потребами--фестивалі фывфывфыв: українські народні традиції -- народне виховання -- родинне виховання -- порушення розумового розвитку Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Гайтина, Л. Г. Особливості організації та проведення уроків з розумово відсталими дітьми, які здобувають освіту в ЗОШ за індивідуальною формою навчання [Текст] / Л. Г. Гайтина> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2018. - N 3. - С. 2–8 : табл. - Бібліогр.: 2 назв. Рубрики: Діти з особливими потребами--розумова відсталість фывфывфыв: розумово відсталі діти -- індивідуальна форма навчання -- організація уроків -- інклюзивна освіта Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Іванова, О. М. Практична робота "Виготовлення плану шкільної ділянки методом аплікації" [Текст] : інтегрований урок з географії та трудового навчання для учнів 6-го класу з інтелектуальними порушеннями / О. М. Іванова> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2018. - N 3. - С. 19–24 : рис., табл. Рубрики: Діти з особливими потребами--розумова відсталість фывфывфыв: інтелектуальні порушення -- інтегрований урок -- практична робота -- інклюзивне навчання Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Л 63 Лисенкова, І. Психолого-педагогічні умови організації корекційно-розвивального середовища для дітей із порушеннями розумових функцій / Ірина Лисенкова> // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2018. - № 3. - С. 20–27. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 2312-2781
фывфывфыв: діти з порушеннями розумових функцій -- корекційно-розвивальне середовище -- психолого-педагогічні умови -- пізнавальний розвиток -- емоційний розвиток -- корекційно-педагогічний процес -- активність дитини Аннотация: Розкрито особливості навчання та виховання дітей з особливими освітніми потребами, зокрема з порушеннями розумових функцій. Визначено, пріоритетного значення в навчально-виховному процесі сучасного навчального закладу набувають питання організації корекційно-розвивального середовища. Воно є варіативним, тематичним, мобільним, дієвим і має тенденції до розвитку й динаміки відповідно до пізнавального та емоційного розвитку дитини. Основний акцент у статті зроблений на експериментальне дослідження ефективності запропонованих психолого-педагогічних умов організації корекційно-розвивального середовища для дітей із порушеннями розумових функцій у сучасних навчальних закладах України з інклюзивним навчанням. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
С 59 Соколова, Г. Психологічний супровід учнів із синдромом Дауна в процесі соціальної взаємодії / Ганна Соколова> // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2018. - С. 28–36. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 2312-2781
фывфывфыв: розумові вади -- діти з синдром Дауна^ -- психологічний супровід -- соціальна взаємодія -- соціальні навички -- корекція поведінки -- соціальне середовище -- практичні навички Аннотация: Представлено теоретичний аналіз спеціальної психолого-педагогічної літератури з питань психологічного супроводу учнів із синдромом Дауна. Визначено роль психологічного супроводу в процесі соціальної взаємодії таких учнів. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
М 69 Михновецька, І. Особливості інтерсуб’єктного компонента взаємовідносин у старших дошкільників із синдромом Дауна : (за диспозиційним критерієм) / Ірина Михновецька> // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2018. - № 3. - С. 74–83. - Бібліогр.: 4 назви. . - ISSN 2312-2781
фывфывфыв: розумові вади -- діти з синдром Дауна -- взаємовідносини -- старші дошкільники -- інтерсуб’єктний компонент -- диспозиційний критерій -- соціальний статус Аннотация: Доведено, що взаємовідносини дітей із синдромом Дауна доцільно вивчати через компоненти. Проаналізовано інтерсуб’єктний компонент взаємовідносин та критерії, що його характеризують, детально розглянуто показники, що відповідають диспозиційному критерію інтерсуб’єктного компонента взаємовідносин у дітей старшого дошкільного віку з синдромом Дауна. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |