74.24
А 65


    Андрієць, Олена.
    Психологічний супровід становлення і розвитку успішної особистості як пріоритетний напрям роботи навчального закладу інноваційного типу [Текст] / О. Андрієць, Г. Андрющенко, К. Бондар // Рідна школа : Щомісячний науково-педагогічний жупнал. - 2015. - N 7/8. - С. 20-32. - Бібліогр.: 19 назв.
ББК 74.24 + 88.840
Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--психологічна служба
   Практичні психологи--робота з батьками

   Практичні психологи--робота з педагогами

   Шкільний психолог--робота з учнями

фывфывфыв:
психологічний супровід -- педагогічний колектив -- успішна особистість -- успішна людина -- життєвий успіх -- модель успішного випускника -- діагностичне забезпечення -- робота практичного психолога -- робота шкільного психолога
Аннотация: У статті розглянуто поняття “психологічний супровід”, його мету і основні завдання в рамках дослідно-експериментальної роботи.


Доп.точки доступа:
Андрющенко, Ганна; Бондар, Катерина

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


74.24
П 43


    Погорєлова, Г. В.
    Шкільна служба примирення [Текст] / Г. В. Погорєлова // Позакласний час : на допомогу вчителю. - 2016. - N 12. - С. 37-52. - Зміст: Положення про ШСП; Що таке “медіація”; Анкета для відбору потенційних медіаторів; Програма навчальних занять (для учнів-медіаторів ШСП); Зошит з медіації однолітків; Формування упереджень; Підходи до вирішення конфліктів; Навички активного слухання; Сценарій медіатора; Тренінг “Оминаймо гострі кути”; Тренінг “Привіт! Я - конфлікт”.
ББК 74.24
Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--психологічна служба
фывфывфыв:
формування безпечного простору ЗНЗ -- формування упереджень -- вирішення конфліктів -- медіація -- медіатори -- тренінги (конфлікти)
Аннотация: В статті розповідається про особливості створення та функціонування служби примирення у навчальному закладі. Ця служба складається з координатора ШСП (практичного психолога, соціального педагога або вчителя), учнів та їхніх батьків, які пройшли необхідну підготовку щодо навчання базових основних методів шкільної медіації та медіативного підходу. Мета Шкільної служби примирення (ШСП) - формування сприятливого, гуманного та безпечного простору (середовища) для повноцінного розвитку, а також соціалізації дітей і підлітків, в тому числі під час виникнення важких життєвих ситуацій, таких як вступ у конфлікт із правосуддям.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


316.647.5:004
П 11


    Пількевич, Лідія.
    З досвіду роботи психологічної служби у "Дитячій інженерній академії” [Текст] / Л. Пількевич // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2018. - N 3. - С. 32-37. - Бібліогр.: 12 назв.
УДК
Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--психологічна служба
фывфывфыв:
підлітковий вік -- криза підліткового віку -- психологічна служба -- самосвідомість -- інтимно-особистісне спілкування -- мотивація досягнення -- заклади інтернатного типу
Аннотация: Профільне навчання в школі - один із найважливіших компонентів модернізації загальної середньої освіти, спрямований на забезпечення індивідуальних потреб школярів, які виявляють підвищений інтерес до окремих предметів, а саме інженерне направлення та поглиблене вивчення фізики, математики та робототехніки.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : інф. (1)
Свободны: інф. (1)