Ф 79 Формування навичок здорового способу життя в дітей і підлітків [Текст] : Навчально-методичний посібник / За ред. В. Г. Панка ; Міністерство освіти і науки України, Академія педагогічних наук України, Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи, Всеукраїнська благодійна організація "Громадська Рада з соціальних проблем розвитку підростаючого покоління". - К. : Ніка-Центр, 2001. - 264 с. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 966-521-133-1 : 10.00 грн. Содержание: Максимова, Н. Ю. Психокорекція як форма профілактики алкоголізму та наркоманії / Н. Ю. Максимова. - С .7-86 Капська, А. Й. Профілактика тютюнокуріння серед школярів / А. Й. Капська, О. Г. Карпенко, Н. Л. Лук’янова. - С .86-129 Коструб, О. П. Програма психологічного тренінгу "Як стати вільним і любимим" (профілактика куріння та інших форм поведінки залежності в підлітків 12-16 років) / О. П. Коструб. - С .129-154 Вінда, О. В. Авторська програма психологічного тренінгу "Життя без гачка" (профілактика тютюнокуріння й інших форм залежної поведінки) / О. В. Вінда. - С .155-205 Сомова, І. Г. Програма валеологічного тренінгу: "Скажемо курінню - "Ні!"" / І. Г. Сомова. - С .206-255
РУБ 371.014 Рубрики: Здоровий спосіб життя--підлітки Доп.точки доступа: Панок, В. Г. \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниАкадемія педагогічних наук України; Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи; Всеукраїнська благодійна організація "Громадська Рада з соціальних проблем розвитку підростаючого покоління" Экземпляры всего: 2 фб (1), Ч.З.№2 (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1) |
С 79 Степанюк, Ю. Ведичні знання про здоров’я : навчальна дисципліна для студентів ВНЗ та предмет за вибором для 10-12-х класів [Текст] : материалы о Школе / Ю. Степанюк> // Освіта. - 2010. - 10-17 березня (№ 12). - С. 8. Рубрики: Кафедра фізвиховання та валеології Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Навчання студентів здоровий спосіб життя--підлітки |
Г 65 Гончаров, В. Думаєте, ви п’єте горілку? Ні, вона п’є вас! [Текст] / В. Гончаров> // Соціальний педагог. - 2010. - N 8(серпень). - С. 32-42 Рубрики: Соціальна педагогіка Алкоголізм--профілактика Алкоголізм--підлітки Здоровий спосіб життя--підлітки Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи Соціальна робота--робота з дітьми, молоддю Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Л 33 Лебедева, О. А. "Курение - личное дело каждого?" [Текст] : (Классный час с учащимися старших классов) / О. А. Лебедева> // Воспитание школьников : Теоретический и научно-методический журнал. - 2011. - N 1. - С. 72-78 . - ISSN 0130-0776 Рубрики: Здоровий спосіб життя--підлітки Класні години Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
С 89 Суматохин, С. В. Рискованное поведение детей и подростков: причины, последствия, профилактика / С. В. Суматохин> // Воспитание школьников : теорет. и науч.-метод. журн. - 2013. - № 1. - С. 42-50. - Библиогр.: 11 назв. . - ISSN 0130-0776 Рубрики: Виховання школярів--профілактика девіантної поведінки Здоровий спосіб життя--підлітки фывфывфыв: виховання школярів -- профілактика девіантної поведінки -- формування антинаркогенної позиції -- здоровий спосіб життя -- проблеми виховання підлітків Аннотация: Профілактика девіантної поведінки підлітків у ЗНЗ (формування здорового спосібу життя). Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Р 73 Роппе, О. В. Ожиріння підлітка як причина багатьох захворювань [Текст] / О. В. Роппе, В. С. Литвинов> // Біологія : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 16/18. - С. 87-91. Рубрики: Здоровий спосіб життя--підлітки фывфывфыв: ожиріння підлітків -- захворювання через ожиріння Доп.точки доступа: Литвинов, В. С. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 6 / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2012. - 244 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 74.33 грн. Содержание: Багрій, Вікторія Неофидівна. Актуалізація рефлексивної здатності студентів як суб’єктів фахової підготовки / В. Н. Багрій. - С .7-10 Бейгер, Галина. Соціальна й професійна активізація підопічних системи соціального забезпечення: парадигми й досягнення / Г. З. Бейгер. - С .11-22 Біла, Олена Олександрівна. Мобілізаційні функції майбутніх фахівців соціономічного профілю у сфері соціально-педагогічного проектування / О. О. Біла. - С .23-29 Гордієнко, Тетяна Володимирівна. Педагогічні моделі багаторівневої підготовки майбутніх учителів / Т. В. Гордієнко. - С .30-34 Заболотна, Оксана Адольфівна. Трансдисциплінарність як стратегія практичної реалізації засад альтернативної освіти / О. А. Заболотна. - С .35-38 Ковальчук, Василь Іванович. Зміст та структура педагогічної майстерності майстра виробничого навчання ПТНЗ / В. І. Ковальчук. - С .39-44 Леонова, Інна Михайлівна. Особливості професійної етики майбутнього соціального педагога в закладах соціального захисту дітей / І. М. Леонова. - С .45-49 Парфанович І. І., Іванна Іванівна. Особливості діяльності та фахового рівня суб’єктів профілактики девіантної поведінки / Іванна Іванівна Парфанович І. І. - С .50-55 Скиба, Марина Миколаївна. Особливості медіаграмотності майбутніх соціальних педагогів / М. М. Скиба. - С .56-60 Спіліоті, Олена Володимирівна. Проблема формування музично-інтонаційного мислення майбутніх учителів музики у процесі фахової підготовки: теоретико-експериментальне дослідження / О. В. Спіліоті. - С .61-68 Стрельнікова, Ніна Михайлівна. Виховні проблеми сучасної неповної сім’ї / Н. М. Стрельнікова. - С .69-72 Хоменко, Олександр Вікторович. Стан та проблеми іншомовної підготовки у вищій школі України / О. В. Хоменко. - С .73-79 Благінін, Валерій Михайлович. Сучасні інформаційні технології навчання віртуального характеру / В. М. Благінін, Я. І. Наріжна. - С .80-83 Бобро, Артур Анатолійович. Формування потреби здорового способу життя в учнів старших класів / А. А. Бобро. - С .84-88 Бондарчук, Алла Ярославівна. Тренінг як важлива форма оптимізації виховної роботи студентів музично-педагогічних факультетів / А. Я. Бондарчук. - С .89-93 Качалова, Тетяна Василівна. Формування мовно-комунікативної компетентності майбутніх соціальних педагогів у процесі вивчення "Основ красномовства" / Т. В. Качалова, Г. М. Вакуленко. - С .94-98 Мацегора, Анастасія Віталіївна. Профорієнтація як напрям діяльності соціального педагога загальноосвітнього навчального закладу / А. В. Мацегора, Л. М. Степченко. - С .99-103 Москалець, Олена Олександрівна. Етапи навчання іншомовного писемного мовлення як засобу спілкування / О. О. Москалець. - С .104-107 Нагач, Марина Володимирівна. Використання методу проектів на семінарських заняттях з країнознавства / М. В. Нагач. - С .108-112 Новак, Тетяна Анатоліївна. Роль соціально-педагогічного комплексу сільської школи у формуванні соціальної компетентності особистості / Т. А. Новак. - С .113-116 Онищенко, Ірина Володимирівна. Сучасні підходи до використання інформаційно-комунікаційних технологій у професійній підготовці майбутніх учителів початкових класів / І. В. Онищенко. - С .117-122 Останіна, Ніна Степанівна. Особливості соціально-педагогічної роботи з учнівською молоддю у сфері дозвілля / Н. С. Останіна. - С .123-126 Пихтіна, Ніна Порфиріївна. Особливості формування негативних проявів у поведінці дошкільників, що зумовлені неправильними типами сімейного виховання / Н. П. Пихтіна. - С .127-132 Пожидаєва, Оксана Володимирівна. Педагогічні умови підготовки майбутніх соціальних педагогів до консультативної діяльності / О. В. Пожидаєва. - С .133-139 Половіна, Олена Анатоліївна. Вплив сім’ї на інтелектуальний розвиток дітей / О. А. Половіна. - С .140-144 Равлюк, Тетяна Анатоліївна. Креативні педагогічні технології у підготовці фахівців соціально-педагогічної сфери / Т. А. Равлюк. - С .145-148 Стадник, Денис Олександрович. Педагогічний зміст реабілітації дезадаптованих дітей в умовах освітнього середовища / Д. О. Стадник. - С .149-153 Шрагіна, Лариса Ісааківна. Методи і прийоми управління творчою уявою / Л. І. Шрагіна. - С .154-157 Борисюк, Світлана Олексіївна. Вивчення стану шкільної дезадаптації підлітків як важливий аспект підготовки фахівців до практики соціально-педагогічного консультування у школі / С. О. Борисюк. - С .158-161 Василевська, Людмила Семенівна. Проектна діяльність методиста як засіб удосконалення професійної майстерності педагогів / Л. С. Василевська. - С .162-168 Кабриль, Катерина Володимирівна. Особливості формування ціннісних компетентностей майбутніх учителів музики в процесі диригентсько-хорової підготовки / К. В. Кабриль. - С .169-173 Клос, Лілія Євгенівна. Підготовка майбутніх соціальних працівників до здоров’язбережувальної діяльності: ціннісний вимір / Л. Є. Клос. - С .174-179 Кобилянський, Олександр Володимирович. Практичні аспекти формування основних професійних компетенцій з охорони праці у майбутніх фахівців у вищих навчальних закладах / О. В. Кобилянський. - С .180-185 Ларіна, Тетяна Валеріївна. Професійний розвиток учителів: перспективні напрями реформування / Т. В. Ларіна. - С .186-190 Остапчук, Олена Леонідівна. Гендерний підхід до професійної підготовки соціальних педагогів / О. Л. Остапчук. - С .191-195 Островська, Наталія Олександрівна. Підготовка фахівців соціально-педагогічної сфери до формування усвідомленого батьківства молоді в територіальній громаді / Н. О. Островська. - С .196-199 Підлипська, Світлана Дмитрівна. Основні аспекти підготовки майбутніх соціальних педагогів до реалізації професійних функцій в умовах ДОЗ / С. Д. Підлипська. - С .200-203 Тукач, Ірина Іванівна. Професійна підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти до ознайомлення дошкільників з їх правами та обов’язками / І. І. Тукач. - С .204-208 Чусова, Ольга Миколаївна. Професійна мобільність майбутніх соціальних педагогів у процесі взаємодії з молодшими школярами девіантної поведінки / О. М. Чусова. - С .209-212 Захарчук, Мар’яна Євгенівна. Аналіз досвіду США в організації інклюзивного навчання дітей загальноосвітньої школи / М. Є. Захарчук. - С .213-220 Конончук, Іван Миколайович. Використання історичного досвіду Ніжинської вищої школи 20-х рр. XX ст. у підготовці фахівців соціально-педагогічної сфери / І. М. Конончук. - С .221-226 Лещенко, Марина Євгенівна. Загальні засади морального виховання школярів в Україні у др. пол. XX ст. / М. Є. Лещенко. - С .227-229 Романенкова, Людмила Олексіївна. Використання зарубіжного досвіду для підвищення якості підготовки спеціалістів соціальної сфери в Україні / Л. О. Романенкова, І. М. Біляєва. - С .230-233 Трофименко, Марина Юріївна. Порівняльно-історичний аналіз досвіду використання анімаційних технологій у процесі навчання іноземним мовам у Франції / М. Ю. Трофименко. - С .234-237 Устименко-Косоріч, Олена Анатоліївна. Передумови формування Сербської баянно-акордеонної школи (кін. XIX - поч. XX ст.) / О. А. Устименко-Косоріч. - С .238-242
РУБ 15 Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Соціально-педагогічна робота Соціальна робота робота з сім’ями професійна підготовка вчителів--дошкільна освіта професійна підготовка вчителів--початкові класи Діти з особливими потребами Соціальні працівники--підготовка--практика Соціальна педагогіка Соціальні педагоги--професійна підготовка Сучасні освітні технології Здоровий спосіб життя--підлітки Тренінг Профорієнтація Діти дошкільного віку Дошкільна освіта--інноваційна діяльність підготовка майбутніх вчителів--зарубіжний досвід Дошкільне виховання--історія дозвіллєва діяльність Педагогічна майстерність Сербія--освіта франція--освіта США--освіта Ніжинщина--освіта Україна--Освіта Доп.точки доступа: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя Экземпляры всего: 5 фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) |