М 26 Маркетинг для магістрів [Текст] : навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів / За ред. С. М. Ілляшенка. - Суми : Університетська книга, 2008. - 928 с. - ISBN 978-966-680-367-5 (в тв. опр.) : 95.00 грн. Содержание: Стратегічний маркетинг . - С .11-68 Маркетинговий менеджмент . - С .69-190 Рекламний менеджмент . - С .191-302 Маркетингові аспекти . - С .303-362 Маркетингова політика розподілу . - С .363-498 Комерційна діяльність посередницьких підприємств . - С .499-566 Товарна інноваційна політика . - С .567-722 Поведінка споживачів . - С .723-839 Некомерційний маркетинг . - С .839-882 Стандартизація та сертифікація товарів та послуг . - С .883-905
РУБ 33(075.3) Рубрики: Маркетинг--підручники та посібники для ВНЗ Доп.точки доступа: Ілляшенко, Сергій Миколайович Экземпляры всего: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
Л 84 Лук’янець, Т. І. Маркетингова політика комунікацій [Текст] : навч. посібник / Т. І. Лук’янець ; Київський Національний економічний університет. - К. : КНЕУ, 2000. - 380 с. - 17.00 грн.
РУБ 338 Рубрики: Комунікації Маркетинг--підручники та посібники для ВНЗ Доп.точки доступа: Київський Національний економічний університет Экземпляры всего: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
М 27 Маркетинг [Текст] : навчальний посібник / Т. Є. Андрєєва [и др.] ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Харківський національний університет будівництва та архітектури. - Х. : Бурун і К., 2013. - 108 с. - ISBN 978-966-8391-28-6 : 35.00 грн. РУБ 33(075.3) Рубрики: Маркетинг--підручники та посібники для ВНЗ Кафедра економічної теорії Доп.точки доступа: Андрєєва, Тетяна Євгеніївна; Сичова, Олена Євгеніївна; Гур'янова, Антон Борисович; Терещенко, Діна Акрамівна; Барабанов, Ігор Васильович; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Харківський національний університет будівництва та архітектури Экземпляры всего: 3 ав (1), Ч.З.№2 (2) Свободны: ав (1), Ч.З.№2 (2) |
М 27 Маркетинг у галузях і сферах діяльності [Текст] : навч. посібник / За ред. І. М.Буднікевич. - К. : Центр учбової літератури, 2013. - 536 с. - Бібліогр. в кінці тем. - Предм. покажч.: с. 529-535. - ISBN 978-617-673-192-4 : 115.00 грн.
РУБ 33(075.3) Рубрики: Маркетинг--підручники та посібники для ВНЗ Кафедра філософії та соціально-економічних наук фывфывфыв: торговельний маркетинг -- маркетинг народних ремесел та промислів -- банківський маркетинг -- маркетинг у туризмі -- маркетинг індустрії гостинності -- муніципальний маркетинг -- сегментування ринку -- позиціонування товару Доп.точки доступа: Буднікевич, І.; Баранник, О.; Кифяк, О.; Нємцева, І.; Скибінський, С.; Черданцева, І. Экземпляры всего: 1 Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Б 33 Баюра, В. І. Закупівля: маркетинговий підхід [Текст] : навчальний посібник / В. І. Баюра, Н. Л. Новікова, Н. В. Романченко ; Міністерство освіти і науки України. - К. : Києво-Могилянська Академія, 2015. - 228 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 225-226 (30 назв). - ISBN 978-966-518-673-1 : 32.00 грн. Содержание: Сутність закупівель Закупівельна діяльність і комерційна робота на підприємстві Організація закупівельної діяльності Ціни закупівель Розробка плану закупівель Управління виробничими запасами Планування умов постачання Політика комунікацій у закупівельній діяльності Планування доставки матеріальних ресурсів РУБ 338(075.3) Рубрики: Управління підприємствами Логістика Маркетинг--підручники та посібники для ВНЗ Економіка внутрішньої торгівлі Кафедра філософії та соціально-економічних наук фывфывфыв: закупівельна діяльність -- комерційна діяльність -- ціни закупівель -- розробка плану закупівель -- управління виробничими запасами -- планування умов постачання -- доставка матеріальних ресурсів Доп.точки доступа: Новікова, Н. Л.; Романченко, Н. В.; Міністерство освіти і науки України Экземпляры всего: 1 Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |