Кучерук, Оксана
    Методи навчання в системі понять сучасної лінгводидактики [Текст] / Оксана Кучерук // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 3. - С. 10-14. - Бібліогр.: 14 назв.
ББК 81.0
Рубрики: Мовознавство--лінгводидактика
   Освіта--мовна освіта

   Кафедра української мови

фывфывфыв:
метод навчання -- прийом навчання -- основний метод навчання -- допоміжний метод навчання -- технологія навчання -- методика навчання мови
Аннотация: У статті розглянуто теоретичні засади формулювання й уточнення значення базових понять сучасної лінгводидактики. Проаналізовано сутність методу навчання мови та провідні підходи до потрактування цього питання. На основі осмислення традиційного і інноваційного педагогічного досвіду обгрунтовано місце методу навчання в системі суміжних лнгводидактичних понять.


Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№3 (2)
Свободны: Ч.З.№3 (2)


81.0
К 95


    Кучерук, О.
    Методологічні засади особистісно орієнтованої лінгводидактики [Текст] / Оксана Кучерук // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 6. - С. 20-24. - Бібліогр.: 11 назв.
ББК 81.0
Рубрики: Мовознавство--лінгводидактика
фывфывфыв:
особистісно орієнтована лінгводидактика -- методологія лінгводидактики -- методологічні підходи до лінгводидактичного дослідження -- методологічні принципи лінгводидактичного дослідження -- методи педагогічного дослідження -- методологічна культура дослідника -- лінгвометодична система
Аннотация: У статті на основі аналізу наукової літератури розглянуто теоретико-методологічні питання розвитку особистісно орієнтованої лінгводитактики, що визначають методологічні орієнтири вченого й вчителя-дослідника. Висвітлено сучасні методологічні підходи й характерні для них ключові поняття, використання яких необхідне в процесі особистісно орієнтованих лінгводидактичних досліджень. Наведено відповідні принципи наукового осмислення суперечливих тем теорії й практики навчання української мови. Зосереджено увагу на методах, важливих для наукового розв'язання освітніх проблем лінгводидактичного спрямування. Окреслено перспективні методологічні питання лінгводидактики, дослідження яких сприятиме розвитку її методології.

Нет сведений об экземплярах (Источник в БД не найден)


81.0
Л 84


    Лукацкий, М. А.
    Языковая образовательная среда: междисциплинарный поиск сущностных характеристик [Текст] / М. А. Лукацкий // Мир психологии : Научно-методический журнал. - 2013. - N 4. - С. 97-107.
ББК 81.0 + 74
Рубрики: Мовознавство--лінгводидактика
   Росія--освіта
фывфывфыв:
когнітивна лінгвістика -- мовне освітнє середовище


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


81
К 17


    Калмикова, Лариса.
    Психолінгвістика на службі у лінгводидактики: наукова школа нового інтегративного типу [Текст] / Л. Калмикова // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2015. - № 11/12. - С. 21-25. : фотогр. . - ISSN 0131-6788
ББК 81 + 88
Рубрики: Психологія--психолінгвістика
   Мовознавство--психолінгвістика

   Мовознавство--лінгводидактика

   Кафедра прикладної лінгвістики

   Кафедра психології

фывфывфыв:
наукова школа -- психолінгвістика -- наукові ідеї
Аннотация: У статті розкрито підходи до організації та функціонування психолінгвістичної наукової школи, яка є науковим напрямом, дослідницьким колективом і науково-освітньою школою.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)