П 37 Плахотник, Василь Категоріальний підхід у лінгводидактичних дослідженнях [Текст] / Василь Плахотник> // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 7. - С. 45-48. - Бібліогр.: 18 назв. Рубрики: Мовознавство--лінгводидактика--дослідження фывфывфыв: поняття (визначення) -- категорія (визначення) -- засоби навчання (визначення) -- дидактичні засоби -- прототип -- лінгводидактичні дослідження Аннотация: Показано значення категорійного підходу в лінгводидактичних дослідженнях, доведено, що базисними категоріями лінгводидактики є: методична система, її найближче середовище (система "вчитель-учень"), підручник і процес навчання. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободных экз. нет Экз.1 (Ч.З.№3) занят |
В 55 б-ка Забарного О. В. / В 55-Ч.З.№3 Взаимодействие и взаимопроникновение языков и культур: состояние и перспективы [Текст] : Материалы Международной научной конференции г. Минск, 20-21 марта 2008 г.: В 2-х ч. Ч. 2 / Министерство образования Республики Беларусь, Учреждение образования "Белорусский государственный педагогический университет имени Максима Танка" ; Отв. ред. Т. В. Балуш. - Мн. : БГПУ, 2008. - 278 с. - ISBN 978-985-501-544-5 : 27.00 грн. РУБ 40 Рубрики: Мовознавство--лінгводидактика--дослідження Доп.точки доступа: Балуш, Т. В. \ред.\; Министерство образования Республики БеларусьУчреждение образования "Белорусский государственный педагогический университет имени Максима Танка" Экземпляры всего: 1 Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |