С 22 Сахарова, Н. П. Дифференцированный и индивидуальный подходы на уроках физической культуры [Текст] / Н. П. Сахарова, Ю. В. Витченко> // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал. - 2013. - N 3. - С. 15-22. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: Навчання--індивідуальний підхід уроки фізичної культури Навчання--диференційований підхід фывфывфыв: індивідуально-диференційований підхід -- рухові дії -- навчальний проект -- викладання фізичної культури -- диференційований підхід -- індивідуальний підхід Аннотация: Этот метод может стать основным при работе со старшеклассниками. Учащиеся получат знания и навыки по анатомии, физиологии, биохимии, теории и методике физического воспитания, освыоят основные методы самоконтроля; метод проектов позволит мотивировать их к самостоятельным занятиям физическими упражнениями, особенно если их индивидуальные способности не соответствуют требуемым нормам, а также поможет оценить свои возможности при выборе будущей профессии. Доп.точки доступа: Витченко, Ю.В. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
О-53 Олійник, Т. А. Диференційоване навчання хімії в загальноосвітній школі сільської місцевості з досвіду дослідно-експериментальної роботи [Текст] / Т. А. Олійник> // Хімія : науково-методичний журнал. - 2014. - N 15/16. - С. 22-29. Рубрики: Викладання хімії в школі Навчання--диференційований підхід фывфывфыв: диференціація освіти -- навчальний процес -- диференційоване навчання Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |