Р 31 Реализация компетентностного подхода в образовательном процессе> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 3. - С. 100-121 . - ISSN 0869-561X Рубрики: Навчання--компетентнісний підхід Росія--освіта фывфывфыв: процес навчання -- компетентність -- компетентнісний підхід в освіті -- університети -- гуманітарні університети -- педагогічні журнали Аннотация: Про проведення в 2012 р. "круглого столу" "Реалізація компетентнісного підходу в освітньому процесі" журналом "Педагогика" і Московським державним гуманітарним університетом ім. М. О. Шолохова. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
О-35 Овчарук, Оксана Василівна. Інформаційно-комунікаційна компетентність як предмет обговорення: міжнародні підходи [Текст] / О. В. Овчарук> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 7. - С. 3-6. - Бібліогр.: 11 назв. Рубрики: Навчання--інформаційно-комунікаційні технології--інформаційно-комунікаційна компетентність Навчання--компетентнісний підхід фывфывфыв: інформаційно-комунікаційна компетентність -- освітня політика -- ключові компетентності -- е-компетентність -- реформування освіти Аннотация: У статті здійснено аналіз питання визначення інформаційно-комунікаційної компетентності у міжнародних і вітчизняних освітніх колах. Подано міжнародні погляди на поняття інформаційно-комунікаційної компетентності. Виокремлено терміни, які лежать в межах ІКТ для усвідомлення місця ІК-компетентності учнів і вчителів. Особливу увагу звернено на відповідну термінологію у міжнародних стратегічних документах з освітньої політики країн Європи. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Т 77 Трубачева, Світлана Універсальні способи навчальної діяльності учнів у реалізації компетентнісного підходу [Текст] / Світлана Трубачёва, Осадчук Раїса> // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 7. - С. 48-51. - Бібліогр.: 5 назв. Рубрики: Навчання--компетентнісний підхід фывфывфыв: компетентнісний підхід -- способи навчальної діяльності Аннотация: Стаття присвячена проблемі реалізації компетентнісного підходу в освіті через універсалізацію навчальних дій, якими мають оволодіти учні для соціального становлення й професійно-орієнтованої підготовки. Одним із підходів до розв'язання цієї проблеми є створення інваріантної основи освітнього й виховного процесу у вигляді системи універсальних способів навчальних дій, які, з одного боку, будуть відігравати фундаменталізуючу роль у процесі формування змісту освіти, а з іншого, - узагальнювати та систематизувати вимоги до інтегрованого результату сучасної освіти - ключових компетентностей учнів. До основних універсальних блоків віднесено такі: загальнокультурний, особистісний, загальнонавчальний, технологічний, комунікативний. Характерними особливостями універсальних навчальних дій є по-перше, їх надпредметний і метапредметний характер; по-друге, спрямованість на забезпечення цілісності загальнокультурного, особистісного й пізнавального розвитку і саморозвитку особистості; по-третє, є основою організації й регуляції навчальної діяльності учня та основою для формування ключових компетентностей учнів. Доп.точки доступа: Раїса, Осадчук Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободных экз. нет Экз.1 (Ч.З.№3) занят |
Т 58 Топузов, Олег. Оцінити компетентності учня [Текст] / О. Топузов> // Освіта України : Педагогічна газета. - 2016. - N 7/8 (29 лютого). - С. 15. Рубрики: Навчання--компетентнісний підхід фывфывфыв: компетентність учнів -- оцінювання компетентностей Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
К 95 Кух, Аркадій. Компетентність як науковий світогляд [Текст] / А. Кух> // Фізика та астрономія в рідній школі. - 2017. - N 5. - С. 10-14.
фывфывфыв: компетентісний підіхід Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |