Щелбанова, Е. И. Одаренность как психологическая система: выявление и развитие в школьном возрасте / Е. И. Щелбанова, Н. Б. Шумакова> // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2011. - № 1. - С. 150-161. - Библиогр.: 9 назв. . - ISSN 2073-8528 Рубрики: Обдаровані діти--навчання обдаровані діти--психологія психологія обдарованості психодіагностика обдарованості фывфывфыв: обдаровані школярі -- обдаровані діти -- пізнавальні здібності -- особистісні особливості -- дослідницька активність -- психодіагностична система -- творче міждисциплінарне навчання Доп.точки доступа: Шумакова, Н. Б. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
П 77 Прищепа, С. Г. Система факультативних занять з хімії для обдарованих учнів. 8 клас [Текст] / С. Г. Прищепа> // Бібліотека журналу "Хімія". - 2011. - N Вип.4. - С. 128. Рубрики: Викладання хімії в школі факультативні заняття з хімії Обдаровані діти--навчання Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Ш 96 Шумакова, Н. Б. Основні підходи до навчання обдарованих дітей [Текст] / Н. Б. Шумакова> // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - 2011. - N 8. - С. 2-11 Рубрики: Обдаровані діти--навчання Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Ш 96 Шумакова, Н. Б. Как нужно учить одаренного ребенка? [Текст] / Н. Б. Шумакова> // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - 2011. - N 10. - С. 2-7. Рубрики: Обдаровані діти--навчання Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Г 11 Гісь, О. М. Від репродуктивного до продуктивного мислення (розробка курсу з розвитку продуктивного мислення дітей молодшого шкільного віку) [Текст] / О. М. Гісь> // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - 2012. - N 4. - С. 10-20. Рубрики: Обдаровані діти--навчання Мислення--діти фывфывфыв: сучасна освіта -- навчальний процес -- логіка Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
К 30 Качур, О. В. Робота психолога в системі пошуку та диференціації обдарованих дітей [Текст] / О. В. Качур> // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал. - 2013. - N 3. - С. 35-41. - Библиогр. в конце ст. - Закінчення. Початок в № 2. - 2013.
Рубрики: Шкільний психолог--робота з педагогами Шкільний психолог--робота з обдарованими дітьми Обдаровані діти--навчання Вчителі--робота з обдарованими учнями Тести--тести на обдарованість фывфывфыв: методи навчання обдарованих дітей -- готовність вчителя -- робота з обдарованими дітьми -- творчі здібності обдарованих дітей -- психологічна просвіта батьків -- розвиток здібностей -- тести на обдарованість Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
К 14 Казарина, В. В. Сетевая организация становления социальной компетентности одаренных детей / В. В. Казарина> // Воспитание школьников : теорет. и науч.-метод. журн. - 2013. - № 3. - С. 9-14. - Библиогр.: 7 назв. . - ISSN 0130-0776 Рубрики: Обдаровані діти--навчання Обдаровані діти--соціалізація Росія--освіта фывфывфыв: шкільна освіта -- особистісно-орієнтоване навчання -- обдаровані діти -- соціалізація обдарованих дітей -- становлення соціальної компетентності -- інтелектуальні конкурси -- компетентний педагогічний супровід -- соціальні потреби дітей -- педагогічний супровід Аннотация: Про створення умов педагогічного супроводу обдарованих дітей-школярів (становлення соціальної компетентності обдарованих дітей, тобто, розвиток комунікативних вмінь, відповідальності, толерантності, здібності до рефлексії, та ін.). Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
> Шифр: Б649178/2013/9 Журнал 2013г. N 9 . - 104 Бухлова, Н. В. Обдарована дитина : психолого-педагогічний супровід / Н. В. Бухлова Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Т 48 Ткачова, Наталія. Асіологічні засади організації навчання здібних і обдарованих учнів / Н. Ткачова, А. Ткачов> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 10. - С. 14-18. - Бібліогр.: 13 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Обдаровані діти--навчання фывфывфыв: освітні цінності -- загальноосвітні навчальні заклади -- організація навчання -- здібні діти -- обдаровані діти -- система цінностей -- загальнолюдські цінності -- національні цінності -- громадянські цінності -- сімейні цінності -- особисті цінності Доп.точки доступа: Ткачов, Артем Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Н 15 Навчання і виховання обдарованої дитини : теорія та практика [Текстььь] : збірник науковизх праць / НАПН України, Ін-т обдаров. дитини НАПН України, Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України ; голов. ред. : Волощук І. С.]. - К. : Інститут обдарованої дитини, 2010 - . Вип. № 1 (12), 2014. - 2014. - 158 с. : іл., табл. - Бібліогр. наприкінці ст. - ISBN 2310-1598 : 66.26 грн. Содержание: ПЕДАГОГІЧНІ ПРОБЛЕМИ ОБДАРОВАНОЇ ОСОБИСТОСТІ Онопченко, Олена. Формування інформаційної культури учнів початкової школи в умовах інформаційного інтернет-середовища / О. Онопченко. - С .6-12 Луценко, Людмила. Проблеми діагностики обдарованості дітей дошкільного віку / Л. Луценко, С. Самарченко. - С .13-18 Якимчук, Мирослава. Роль сучасних педагогічних технологій у процесі вивчення української мови лінгвістично обдарованими старшокласниками гімназії / Якимчук, Микола Козяр. - С .19-26 Волощук, Іван. Творчість, структура і зміст творчого потенціалу : англ. мовою / І. Волощук, К. Сіпко. - С .27-43 Остапчук, Олена. Дитяча обдарованість і самоідентифікація особистості: теоретико-педагогічний контекст / Олена Остапчук. - С .44-55 Аніщенко, Наталія. Педагогічна інтерпретація поняття художнього сприйняття особистості / Н. Аніщенко. - С .56-65 ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ОБДАРОВАНОСТІ У ПОЗАШКІЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ Кремінський, Борис. Деякі аспекти формування змісту позашкільного навчання фізики обдарованої молоді в умовах профільного навчання / Б. Кремінський. - С .66-74 Тихенко, Лариса. Просвітницька діяльність у системі роботи з батьками обдарованих вихованців / Лариса Тихенко, Наталія Сидоренко. - С .75-80 Заярна, Вікторія. Організаційно-педагогічні засади розвитку творчих здібностей дітей дошкільного віку в умовах позашкільного навчального закладу / В. Заярна. - С .81-87 ПСИХОЛОГІЧНІ ПРОБЛЕМИ ОБДАРОВАНОЇ ОСОБИСТОСТІ Павлик, Наталія. Психологічні закономірності гармонізації характеру обдарованої особистості в юнацькому віці / Н. Павлик. - С .88-99 Чудакова, Віра. Психологічна готовність до інноваційної діяльності та конкурентоздатність персоналу - головний ресурс організаційного розвитку / В. Чудакова. - С .100-126 Постова, Катерина. Визначення показників розвитку дослідницьких здібностей обдарованих підлітків / К. Постова. - С .127-134 Лук’янчук, Мар’яна. Вплив асоціативного навчання на творчий розвиток учнів молодших класів / Мар’яна Лук’янчук. - С .135-138 Туркова, Дар’я. Специфіка підготовки майбутніх практичних психологів з ознаками обдарованості / Д. Туркова. - С .139-144 Василенко, Наталія. Обдарованість як складова частина формування особистості дитини / Н. Василенко. - С .145-147 Зінченко, Світлана. Роль викладача у розвитку особистісних якостей дорослих учнів: творчий контекст / Світлана Зінченко. - С .148-155 РУБ 371.01 Рубрики: Дошкільна освіта--обдарованість дошкільників--Продовжувані видання Обдаровані діти--навчання Обдаровані діти--виховання Психологія обдарованості Психологія старшокласника Позашкільні заклади--обдаровані діти--творча особистість Обдаровані діти--дослідницька діяльність Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кафедра загальної та практичної психології Доп.точки доступа: Волощук, І. С. \ред.\; Національна академія педагогічних наук України(Київ)Інститут обдарованої дитини(Київ); Інститут психології ім. Г. С. Костюка(Київ) Экземпляры всего: 4 фб (1), Ч.З.№2 (2), НМК ф-т ПСР (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (2), НМК ф-т ПСР (1) |
В 19 Василькевич, Ярослава. Освіта обдарованих дітей: тенденції та виклики сьогодення [Текст] / Я. Василькевич> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2015. - № 11/12. - С. 35-39 : фотогр. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Обдаровані діти--навчання фывфывфыв: обдарованість -- креативність -- елітизм -- обдаровані діти -- егалітаризм Аннотация: У статті аналізується сучасні проблеми виявлення та навчання обдарованих дітей. Розглядається вплив різних типів середовища на розвиток креативності. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
В 61 Вовк, Світлана. Організація роботи з обдарованими дітьми [Текст] / С. Вовк, О. Фадєєва> // Математика в рідній школі : науково-методичний журнал. - 2017. - N 2. - С. 29-33. Рубрики: Обдаровані діти--навчання Учні ЗНЗ--обдаровані учні--дослідницька діяльність, 2012 р. фывфывфыв: обдаровані діти -- дослідницька діяльність учнів -- мала академія наук Доп.точки доступа: Фадєєва, Ольга Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |