Набок, М. В. Підвищення ефективності управління - визначальний чинник розвитку загальної середньої освіти / М. В. Набок> // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 3. - С. 61-66. - Бібліогр.: 15 назв. Рубрики: Освіта в Україні--державне управління Освіта в Україні--середня освіта--управління фывфывфыв: ефективність управління -- державне управління -- загальна середня освіта Аннотация: Обгрунтовано потребу підвищення ефективності управління як визначального чинника розвитку загальної середньої освіти. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
П 18 Паращенко, Людмила. Європейський вимір у системі загальної середньої освіти України [Текст] / Л. Паращенко> // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2012. - Том 15, N 1. - С. 7-13. Рубрики: Освіта в Україні--державне управління Освіта в Україні--європейська інтеграція Освіта в Україні--середня освіта фывфывфыв: державне управління освітою -- європейський вимір -- євроінтеграція освіти -- європейський клуб -- загальна середня освіта Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
П 18 Паращенко, Людмила. Підвищення ефективності шкільної освіти: українська практика та європейський досвід [Текст] / Л. Паращенко> // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2012. - Том 15, N 4. - С. 12-17. Рубрики: Шкільна освіта--підвищення ефективності Освіта в Україні--державне управління фывфывфыв: шкільна освіта -- державне управління освітою -- система освіти Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Соловйов, Юрій. Освітній округ як багатофункціональний механізм державно-громадського управління у регіоні / Ю. Соловйов> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 7. - С. 3-7. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Освіта в Україні--державне управління Освіта в Україні--освітні округи фывфывфыв: освітній округ -- соціально-педагогічна модель -- державно-громадське управління Аннотация: У статті здійснено аналіз суспільних передумов та різнорівневих причин, що стали поштовхом до активізації діяльності освітніх округів як нової соціально-педагогічної системи. Охарактеризовано функції інноваційної моделі освітніх округів, обгрунтовано необхідність упровадження державно-громадського управління в загальноосвітніх школах. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Н 14 Набок, Микола. Філософські засади ефективності управління освітою / Микола Набок> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 3. - С. 42-50. - Бібліогр.: 12 назв. Рубрики: Освіта--управління--філософські засади Освіта--філософія освіти Освіта в Україні--державне управління фывфывфыв: соціальне управління -- державне управління -- управління освітою -- ефективність управління -- якість управління -- філософія освіти Аннотация: Стаття присвячена дослідженню філософських засад ефективності управління освітою як важливої складової теорії соціального управління в його історичному контексті. Узагальнено наукові погляди на взаємодію суб’єкта і об’єкта управління в процесі еволюції. З’ясовано багатокритеріальність та багатоаспектність поняття ефективності. Охарактеризовано вплив нових викликів на державне управління в умовах нестабільності українського суспільства. Обґрунтовано необхідність підвищення ефективності державного управління освітою в глобалізованому світі. Встановлено взаємозв’язок понять ефективність і якість управління та залежність зміни ефективності системи від зміни якості її елементів або її структури. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |