74.04(4УКР)
К 69


    Корсак, Костянтин.
    Ноотехнології - засіб здійснення сталого розвитку і побудови ноосуспільства [Текст] / К. Корсак, Ю. Корсак // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2012. - Том 15, N 4. - С. 70-76.
ББК 74.04(4УКР)
Рубрики: Освіта в Україні--інноваційна діяльність
   Освіта--освіта для сталого розвитку

   Сталий розвиток--ноотехнології

фывфывфыв:
нооекологія -- ноосуспільство -- ноорозвиток -- сонячна енергетика -- освіта для сталого розвитку


Доп.точки доступа:
Корсак, Юрій

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


74.04(4Укр)
С 49


    Слюсаревський, Микола.
    Відповідь на виклики інформаційної доби [Текст] / М. Слюсаревський // Освіта : всеукраїнський громадсько-політичний тижневик. - 2013. - N 35 (7-14 серпня). - С. 4-5.
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Освіта в Україні--інноваційна діяльність
   Медіаосвіта--актуальні питання

фывфывфыв:
медіакультура


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


74.04(4Укр)
Ч-81


    Чубарук, Олена Василівна.
    Організаційно-методичні засади реалізації інноваційної діяльності на основі використання інформаційно-комунікаційних технологій [Текст] / О. В. Чубарук, А. М. Шевченко // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 3. - С. 12-16.
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Освіта в Україні--інноваційна діяльність
   Початкова школа--уроки інформатики

   Київська область--заклади освіти--інноваційна діяльність
фывфывфыв:
інформаційно-комунікаційні технології -- інноваційна діяльність -- наукова лабораторія -- шкільні нетбуки -- "1 учень - 1 комп’ютер" -- Сходинки до інформатики (курс) -- програма Intel® “Навчання для майбутнього” -- “Інтелект України” (науково-педагог. проект) -- вчителі інформатики
Аннотация: В статті представлено матеріали з питань організації інноваційної діяльності в закладах освіти області на основі використання інформаційно-комунікаційних технологій. Висвітлено особливості діяльності наукової лабораторії інформаційних технологій навчання Київського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних кадрів. Описано досвід і результати реалізації програми Intel® “Навчання для майбутнього”, інноваційної діяльності з теми “Впровадження моделі навчання “1 учень-1 комп’ютер”, науково-педагогічного проекту “Інтелект України”, програми “Сходинки до інформатики” тощо.


Доп.точки доступа:
Шевченко, Антоніна Михайлівна; \о нем\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)




    Кремень, В. Г.
    Про діяльність НАПН України у 2013 р. та завдання на2014 р.: допровідь на загальних зборах НАПН України [Текст] / В. Г. Кремень // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2014. - N 2. - С. 5-14.
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Освіта в Україні--інноваційна діяльність
фывфывфыв:
діяльність НАПН України


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


74
П 79


   
    Проект Концепції розвитку освіти України на період 2015-2025 років [Текст] // Хімія : науково-методичний журнал. - 2014. - N 23/24. - С. 3-13.
ББК 74
Рубрики: Освіта в Україні--інноваційна діяльність
   Освіта в Україні--розвиток освіти, 2015-2025 рр.

фывфывфыв:
проект розвитку освіту


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


74.04(4Укр)
Н 11


    Ніколаєнко, Станіслав.
    Дослідницькі університети у системі освіти та науки України [Текст] / С. Ніколаєнко // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2014. - N 8. - С. 7-16. . - ISSN 1682-2366
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Вищі навчальні заклади України--окремі ВНЗ
   Освіта в Україні--інноваційна діяльність

фывфывфыв:
дослідницькі університети -- магістратура


Доп.точки доступа:
\о нем\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


74.04(4Укр)
К 79


    Кремень, В. Г.
    Проблеми якості української освіти в контексті сучасних цивілізаційних змін [Текст] / В. Г. Кремень // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology. Newsletter of the NAPS of Ukraine : наук.-теорет. та інформ. вісн. Нац. акад. пед. наук України. - 2014. - N 4. - С. 5-10 . - ISSN 2304-0629
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Освіта в Україні--інноваційна діяльність
фывфывфыв:
українська освіта -- дошкільна освіта -- початкова школа -- середня освіта
Аннотация: Представлено доповідь на загальних зборах НАПН України, що відбулися 30 жовтня 2014 р. Виокремлюються проблеми підвищення якості української освіти. Зроблено спробу переосмислити завдання сучасної освіти і відповісти на запитання, якими ж мають бути виміри її якості в нових умовах.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


74.202
Ш 95


    Шулікін, Дмитро.
    STEM-освіта: готувати до інновацій [Текст] / Д. Шулікін // Освіта України : Педагогічна газета. - 2015. - N 26 (29 червня). - С. 8-9.
ББК 74.202
Рубрики: Освіта--системи освіти
   Освіта в Україні--інноваційна діяльність

фывфывфыв:
STEM-освіта -- системи освіти -- творче мислення учнів


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


74.04(3)
Г 15


    Галата, С.
    Середня освіта: на порозі змін [Текст] / С. Галата // Освіта України : Педагогічна газета. - 2015. - N 39 (28 вересня). - С. 8-9.
ББК 74.04(3)
Рубрики: Освіта в Україні--інноваційна діяльність
фывфывфыв:
децентралізація системи освіти


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


74.03(4УКР)
А 66


    Андрущенко, Віктор.
    Ціннісна невизначеність особистості та її подолання засобами освіти [Текст] / В. Андрущенко // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2015. - N 3. - С. 5-14.
ББК 74.03(4УКР)
Рубрики: Освіта в Україні--інноваційна діяльність
фывфывфыв:
криза цінностей -- культура виховання


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


74
Ш 78


    Шовш, Катерина.
    Основні суперечності технологізації інформаційної культури вчителя [Текст] / К. Шовш // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2015. - N 3. - С. 26-35.
ББК 74
Рубрики: Освіта в Україні--інноваційна діяльність
   комп’ютерні технології навчання

фывфывфыв:
інформаційна культура вчителя -- інформаційно-телекомунікаційні технології -- ІКТ -- електронний підручник -- гіперпосилання


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


74
П 35


    Письменний, В.
    Експериментальна модель "Школа культури здоров’я - Школа майбутнього в контексті європейської інтеграції України" : зміст і напрями реалізації [Текст] / В. Письменний // Рідна школа : Щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. - N 9/10. - С. 3-11.
ББК 74
Рубрики: Освіта в Україні, 21 ст.
   Освіта в Україні--інноваційна діяльність

фывфывфыв:
школа майбутнього -- навчально-виховний процес -- експерименти в освіті


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


74
С 81


    Стойко, К.
    Комплексна програма засобів оздоровлення та формування висококультурної особистості: особливості впровадження [Текст] / К. Стойко // Рідна школа : Щомісячний науково-педагогічний жупнал. - 2015. - N 9/10. - С. 27-33.
ББК 74
Рубрики: Освіта в Україні--інноваційна діяльність
фывфывфыв:
особистісно-орієнтоване виховання -- здоров’язберігаючі технології


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


373.018.058:001.895](477)
Д 18


    Данилевський, В.
    Готовність навчального закладу до інноваційного розвитку: обґрунтування критеріїв / Валерій Данилевський // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 7/8. - С. 3–6. - Бібліогр.: 9 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК
Рубрики: Освіта в Україні--інноваційна діяльність
   Черкаська область--освіта
фывфывфыв:
інноваційні школи -- концепція -- Нова українська школа -- Концепція Нової української школи -- загальноосвітні навчальні заклади -- цільова обласна програма -- інноваційний розвиток -- критерії -- індикатори -- освітньо-розвивальний потенціал -- інноваційна діяльність
Аннотация: У статті висвітлено критерії та відповідні їм індикатори, що дали можливість оцінити освітньо-розвивальний потенціал та спрогнозувати можливі перспективи подальшого розвитку навчальних закладів, які долучилися до конкурсного відбору учасників цільової обласної програми "Інноваційні школи Черкащини".


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


373.3/.5.01:001.895](477)
Ч-44


    Чепурна, Н.
    Концептуальні основи інноваційного розвитку сучасного навчального закладу / Наталія Чепурна // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 7/8. - С. 7–10. - Бібліогр.: 13 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК
Рубрики: Освіта в Україні--інноваційна діяльність
   Черкаська область--освіта
фывфывфыв:
інноваційний розвиток -- концепція інноваційного розвитку -- інноваційний потенціал -- загальноосвітні навчальні заклади -- концептуальні основи -- реформування освіти -- Нова українська школа -- якість освітньої діяльності -- інноваційний процес -- інноваційна діяльність
Аннотация: У статті розглянуто основні теоретичні концепти, на яких базується інноваційний розвиток навчального закладу, що забезпечує його поступальний рух, а також організацію функціонування школи з урахуванням прогресивних світових тенденцій, підвищення конкурентоспроможності та якості освітньої діяльності.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


373.3/.5.014.3(477)
Н 19


    Назаренко, Г.
    Демократичні засади становлення Нової української школи / Галина Назаренко // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 7/8. - С. 11–16. - Бібліогр.: 16 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК
Рубрики: Освіта в Україні--інноваційна діяльність
   Загальноосвітні навчальні заклади--управління

   Черкаська область--освіта
фывфывфыв:
реформування освіти -- освітня діяльність -- Нова українська школа -- загальноосвітні навчальні заклади -- партнерська взаємодія -- паритетні відносини -- управління -- піклувальна рада -- батьківська рада -- учнівське самоврядування
Аннотация: У статті конкретизовано зміст діяльності загальноосвітніх навчальних закладів щодо реалізації пріоритетних аспектів демократизації шкільного життя, налагодження демократичної взаємодії всіх самоврядних органів навчального закладу в контексті Концепції Нової української школи. Упровадження демократичних форм управління загальноосвітнім навчальним закладом сприяє реальному набуттю всіма учасниками освітнього процесу досвіду паритетної партнерської взаємодії, яка базується на цінностях демократії.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


373.018.058(477)
К 21


    Каракаш, І.
    Модель інноваційного навчального закладу "Школа якісної освіти" / Іван Каракаш, Ілона Руденко // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 7/8. - С. 24–27. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК
Рубрики: Освіта в Україні--інноваційна діяльність
   Черкаська область--освіта
фывфывфыв:
навчально-виховні комплекси -- модель розвитку навчального закладу -- розвивальний освітній простір -- профільне навчання -- інноваційний розвиток -- освітнє середовище -- навчальний процес
Аннотация: У статті розглянуто модель розвитку інноваційного навчального закладу "Школа якісної освіти" Шполянського навчально-виховного комплексу "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 2 – ліцей" Шполянської районної ради Черкаської області. Визначено місію, мету, завдання та розкрито особливості освітньої діяльності закладу згідно з обраною моделлю, а також окреслено подальші інноваційні зміни.


Доп.точки доступа:
Руденко, І.; \о нем\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


373.018.058(477)
К 23


    Карло, Т.
    Створюємо Школу громадського партнерства / Тетяна Карло // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 7/8. - С. 36–39. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК
Рубрики: Освіта в Україні--інноваційна діяльність
   Черкаська область--освіта
фывфывфыв:
інноваційний розвиток навчального закладу -- Школа громадського партнерства -- навчально-виховні комплекси -- Концепція Нової української школи -- громада -- громадська активність -- громадське партнерство -- паритетна взаємодія -- діалогічне спілкування -- соціалізація особистості
Аннотация: У статті репрезентовано творчу модель сучасного навчального закладу освіти "Школа громадського партнерства", спрямовану на демократизацію відносин учасників освітнього процесу, створення силами всієї громади сприятливих умов для формування особистостей учнів, здатних свідомо діяти, приймати власні відповідальні рішення.


Доп.точки доступа:
\о нем\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


373.018.058:001.895](477)
М 64


    Мирошніченко, Т.
    Сприяємо громадянському самоствердженню учнів / Тетяна Мирошніченко // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 7/8. - С. 39–42. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК
Рубрики: Освіта в Україні--інноваційна діяльність
   Черкаська область--освіта
фывфывфыв:
модель інноваційного розвитку -- інноваційні школи -- Школа громадянського самоствердження -- громадянська компетентність -- Концепція Нової української школи -- самоствердження особистості -- громадянин-патріот -- громадська активність
Аннотация: У статті розглянуто модель інноваційного розвитку Чигиринської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 1 ім. Богдана Хмельницького як Школи громадянського самоствердження. Сприяння самоствердженню учнів здійснюється завдяки створенню розвивального середовища, яке базується на індивідуалізації та диференціації освітнього процесу.


Доп.точки доступа:
\о ней\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


373.018.058:001.895](477)
П 11


    Пікалюк, А.
    Національно-патріотичне виховання молоді засобами історичного краєзнавства та етнографії / Андрій Пікалюк // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 7/8. - С. 43–45. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК
Рубрики: Освіта в Україні--інноваційна діяльність
   Виховання--патріотичне виховання

   Черкаська область--освіта
фывфывфыв:
національно-патріотичне виховання -- інноваційні школи -- інноваційний розвиток навчального закладу -- концепція -- модель розвитку навчального закладу -- загальноосвітні навчальні заклади -- освітнє середовище -- національна самоповага -- патріотизм -- Школа національно-патріотичного виховання
Аннотация: У статті обґрунтовано вибір моделі розвитку Уманської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 3 як історико-краєзнавчої Школи національно-патріотичного виховання. Пріоритетним напрямом інноваційної діяльності є орієнтація на виховання свідомого, активного, критично мислячого громадянина України на основі національної ідеї, національних цінностей.


Доп.точки доступа:
\о ней\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)