В79 Вощевська, Ольга Володимирівна. Професійна підготовка інженерів-аграрників в системі вищої освіти США [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.04 - теорія і методика професійної освіти / О. В. Вощевська ; Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка (Тернопіль). - Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2008. - 20 с. -
РУБ 74 Рубрики: Освіта в зарубіжних країнах--професійна підготовка автореферати дисертацій--педагогіка США--вища освіта--професійна підготовка Доп.точки доступа: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка (Тернопіль) Экземпляры всего: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
Г 61 Головацька, Юлія Богданівна. Система магістерської підготовки перекладачів в університетах Канади [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня канд.пед.наук. Спец.13.00.04 - теорія і методика професійної освіти / Ю. Б. Головацька ; Міністерство освіти і науки України, Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка (Тернопіль). - Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2015. - 21 с. -
РУБ 74 Рубрики: підготовка магістрів автореферати дисертацій--професійна освіта Кафедра іноземних мов Освіта в зарубіжних країнах--професійна підготовка Підготовка перекладачів Канада--Освіта. Педагогіка фывфывфыв: освіта в Канаді -- перекладач майбутній Доп.точки доступа: Міністерство освіти і науки України; Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка (Тернопіль) Экземпляры всего: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
П 99 Пятничук, Т. Дуальна система навчання: досвід Німеччини та особливості впровадження в Україні / Тетяна Пятничук> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2018. - № 5/8. - С. 44–48. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 0131-6788
Німеччина--освіта--професійна підготовка фывфывфыв: дуальна система навчання -- професійна освіта -- профтехосвіта -- професійна компетентність -- професійна кваліфікація Аннотация: У статті висвітлено особливості дуальної системи професійного навчання Німеччини, зокрема обов’язки закладів професійної освіти, роботодавців, профспілок, уряду, переваги від її впровадження для всіх сторін-учасників. Розглянуто напрями та можливості застосування елементів дуальної системи у закладах професійної (професійно-технічної) освіти України. Проаналізовано перший досвід упровадження елементів дуальної системи освіти у різних регіонах України у 2017 році. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |