74.04(3)
Т 50


    Товканець, Г. В.
    Фінансово-економічна освіта як чинник подолання економічної кризи в Чеській Республіці / Г. В. Товканець // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 2. - С. 59-64. - Бібліогр.: 18 назв.
ББК 74.04(3) + 74.58
Рубрики: Освіта дорослих--фінансово-економічна освіта
   Освіта в зарубіжних країнах

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   Чехія--освіта
фывфывфыв:
фінансова освіта -- економічна освіта -- фінансова грамотність -- грошова грамотність -- освіта дорослих -- фінансово-економічна освіта
Аннотация: Розглянуто проблему економічної освіти, зокрема забезпечення фінансової грамотності та її роль у подоланні економічної кризи. Проаналізовано Національну стратегію фінансової освіти в Чеській Республіці. Схарактеризовано різні форми забезпечення ефективної співпраці в контексті фінансової освіти, зокрема навчально-методичний проект. Визначено грошову, цінову й бюджетну грамотність як частину фінансово-економічної освіти. Окреслено завдання й принципи розвитку фінансової освіти як одного з чинників подолання економічної кризи, а також узагальнено пріоритетні напрямки розвитку фінансової освіти в країні. Серед заходів забезпечення належного рівня фінансово-економічної грамотності виділено ефективну співпрацю між державними органами, професійними асоціаціями фінансових установ і асоціаціями споживачів, формування стандартів фінансової грамотності дорослих.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)