76р
Н 84


    Носаченко, І. М.
    Медіаосвіта як напрям навчально-виховного процесу [Текст] / І. М. Носаченко // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал. - 2013. - N 7. - С. 2-9
ГРНТИ
ББК 76р + 74.202
Рубрики: Медіаосвіта--школа
   Освіта--медіаосвіта в школі

фывфывфыв:
шкільна медіаосвіта -- медаіпедагогіка -- медаікультура


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


76р
И 75


    Йовко, О. М.
    Упровадження медіаосвіти в навчально-виховний процес загальноосвітньої школи [Текст] / О. М. Йовко // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал. - 2013. - N 7. - С. 10-16
ГРНТИ
ББК 76р + 74.202
Рубрики: Медіаосвіта--школа
   Освіта--медіаосвіта в школі

   Загальноосвітні навчальні заклади--навчально-виховний процес--медіаосвіта

фывфывфыв:
шкільна медіаосвіта -- вплив медіа -- медіакультура -- медіапедагогіка -- навчально-виховний процес


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


76р
Б 90


    Бугрова, А. В.
    Внедрение медиаобразования во внешкольных учебных заведениях (на прмере Центра детского и юношеского творчества Соломенского района г. Киева) [Текст] / А. В. Бугрова // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал. - 2013. - N 7. - С. 17-19
ГРНТИ
ББК 76р + 74.200.587
Рубрики: Освіта--медіаосвіта в школі
   Позашкільні заклади--медіаосвіта

фывфывфыв:
позашкільні заклади -- позашкільна медіаосвіта -- медіатворчість дітей -- гурток журналістики


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)




    Пугач, Анжеліна.
    Розвиток шкільної медіаосвіти як національний пріоритет [Текст] / А. Пугач // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2021. - N 3. - С. 67-73. . - ISSN 0131-6788
Рубрики: Освіта--медіаосвіта в школі
фывфывфыв:
шкільна медіаосвіта -- медіаграмотність -- медіапедагогіка -- критичне мислення -- національний пріоритет -- інформаційна безпека
Аннотация: У статті розглянуто питання розвитку шкільної медіаосвіти. На основі напрацювань зарубіжних і вітчизняних дослідників, а також з урахуванням положень Концепції впровадження медіаосвіти в Україні окреслено сутність базових понять: “медіаосвіта”, “медіакультура”, “медіаграмотність”. Проаналізовано документи і матеріали ЮНЕСКО, в яких обґрунтовується значення медіаосвіти у розвитку критичного мислення особистості. Репрезентовано теорії медіаосвіти, запропоновані відомим ученим О. Федоровим. Розглянуто напрями реалізації завдань шкільної медіаосвіти в різних країнах, зокрема США, Канаді, Швеції, Болгарії, Казахстану, а також в Україні.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)