Н 84 Носаченко, І. М. Медіаосвіта як напрям навчально-виховного процесу [Текст] / І. М. Носаченко> // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал. - 2013. - N 7. - С. 2-9
Рубрики: Медіаосвіта--школа Освіта--медіаосвіта в школі фывфывфыв: шкільна медіаосвіта -- медаіпедагогіка -- медаікультура Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
И 75 Йовко, О. М. Упровадження медіаосвіти в навчально-виховний процес загальноосвітньої школи [Текст] / О. М. Йовко> // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал. - 2013. - N 7. - С. 10-16
Рубрики: Медіаосвіта--школа Освіта--медіаосвіта в школі Загальноосвітні навчальні заклади--навчально-виховний процес--медіаосвіта фывфывфыв: шкільна медіаосвіта -- вплив медіа -- медіакультура -- медіапедагогіка -- навчально-виховний процес Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Б 90 Бугрова, А. В. Внедрение медиаобразования во внешкольных учебных заведениях (на прмере Центра детского и юношеского творчества Соломенского района г. Киева) [Текст] / А. В. Бугрова> // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал. - 2013. - N 7. - С. 17-19
Рубрики: Освіта--медіаосвіта в школі Позашкільні заклади--медіаосвіта фывфывфыв: позашкільні заклади -- позашкільна медіаосвіта -- медіатворчість дітей -- гурток журналістики Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Пугач, Анжеліна. Розвиток шкільної медіаосвіти як національний пріоритет [Текст] / А. Пугач> // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2021. - N 3. - С. 67-73. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Освіта--медіаосвіта в школі фывфывфыв: шкільна медіаосвіта -- медіаграмотність -- медіапедагогіка -- критичне мислення -- національний пріоритет -- інформаційна безпека Аннотация: У статті розглянуто питання розвитку шкільної медіаосвіти. На основі напрацювань зарубіжних і вітчизняних дослідників, а також з урахуванням положень Концепції впровадження медіаосвіти в Україні окреслено сутність базових понять: “медіаосвіта”, “медіакультура”, “медіаграмотність”. Проаналізовано документи і матеріали ЮНЕСКО, в яких обґрунтовується значення медіаосвіти у розвитку критичного мислення особистості. Репрезентовано теорії медіаосвіти, запропоновані відомим ученим О. Федоровим. Розглянуто напрями реалізації завдань шкільної медіаосвіти в різних країнах, зокрема США, Канаді, Швеції, Болгарії, Казахстану, а також в Україні. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |