74.200.4
З-34


    Зарецкая, И. И.
    Профилизация образования - цель обучения или воспитания? / И. И. Зарецкая // Воспитание школьников : теорет. и науч.-метод. журн. - 2013. - № 3. - С. 3-8. - Библиогр.: 5 назв. . - ISSN 0130-0776
ББК 74.200.4 + 74.202.04
Рубрики: Виховання школярів--профілізація
   Освіта--профілізація освіти

   Росія--освіта
фывфывфыв:
загальна освіта -- профілізація освіти -- особистісно-орієнтоване навчання -- виховні задачі -- виховання школярів -- саморозвиток особистості учня -- профільне навчання школярів -- шлях професійного становлення -- актуальні виховні задачі
Аннотация: Актуальні виховні задачі профілізації загальної освіти, необхідність забезпечення реалізації особистісно-орієнтованого навчального процесу, підготовки особистості до соціального і професійного самовизначення.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)




    Горбань, Л. В.
    Профорієнтована освіта як засіб запобігання маргіналізації населення [Текст] / Л. В. Горбань // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology. Newsletter of the NAPS of Ukraine : наук.-теорет. та інформ. вісн. - 2018. - N 1. - С. 62-70. - Бібліогр.: с. 69-70 (18 назв) . - ISSN 2304-0629
Рубрики: Освіта--профілізація освіти
фывфывфыв:
державна профорієнтація -- маргіналізація -- соціалізація -- самореалізація -- соціальна політика -- виховання -- профорієнтована освіта -- розвиток
Аннотация: Висвітлено особливості дефініції "профорієнтована освіта", що слугує параметром теоретичного аналізу його використання в дослідженні явища маргінальності.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)