З-34 Зарецкая, И. И. Профилизация образования - цель обучения или воспитания? / И. И. Зарецкая> // Воспитание школьников : теорет. и науч.-метод. журн. - 2013. - № 3. - С. 3-8. - Библиогр.: 5 назв. . - ISSN 0130-0776 Рубрики: Виховання школярів--профілізація Освіта--профілізація освіти Росія--освіта фывфывфыв: загальна освіта -- профілізація освіти -- особистісно-орієнтоване навчання -- виховні задачі -- виховання школярів -- саморозвиток особистості учня -- профільне навчання школярів -- шлях професійного становлення -- актуальні виховні задачі Аннотация: Актуальні виховні задачі профілізації загальної освіти, необхідність забезпечення реалізації особистісно-орієнтованого навчального процесу, підготовки особистості до соціального і професійного самовизначення. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Горбань, Л. В. Профорієнтована освіта як засіб запобігання маргіналізації населення [Текст] / Л. В. Горбань> // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology. Newsletter of the NAPS of Ukraine : наук.-теорет. та інформ. вісн. - 2018. - N 1. - С. 62-70. - Бібліогр.: с. 69-70 (18 назв) . - ISSN 2304-0629 Рубрики: Освіта--профілізація освіти фывфывфыв: державна профорієнтація -- маргіналізація -- соціалізація -- самореалізація -- соціальна політика -- виховання -- профорієнтована освіта -- розвиток Аннотация: Висвітлено особливості дефініції "профорієнтована освіта", що слугує параметром теоретичного аналізу його використання в дослідженні явища маргінальності. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |