Е 69 Ерёмин, В. С. Концепции постнеклассической педагогики / В. С. Ерёмин> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 3. - С. 19-23. - Библиогр.: 15 назв. . - ISSN 0869-561X Рубрики: Освіта--філософія освіти--освітні парадигми--концепції педагогічного світогляду Росія--освіта фывфывфыв: філософія освіти -- освітні парадигми -- конценції педагогічного світогляду -- постнекласична педагогіка -- антропологічна педагогіка -- живе знання -- синергетика Аннотация: Про теоретичне і філософське осмислення процесу зміни знаннєвої парадигми шкільної освіти на компетентнісну. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
С 13 Савотина, Н. А. Понятие "парадигма" и его статус в педагогике / Н. А. Савотина> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 10. - С. 3-10. - Библиогр.: 6 назв. . - ISSN 0869-561X Рубрики: Освіта--філософія освіти--освітні парадигми--концепції педагогічного світогляду Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Росія фывфывфыв: освіта -- філософія освіти -- освітні парадигми -- парадигма виховання -- особистісно-компетентнісна парадигма -- соціально-педагогічна парадигма -- концепції педагогічного світогляду Аннотация: У статті розкрито причини різноманіття парадигм у вихованні. В статье раскрыты причины многообразия парадигм в воспитании. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |