74.в55
Е 69


    Ерёмин, В. С.
    Концепции постнеклассической педагогики / В. С. Ерёмин // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 3. - С. 19-23. - Библиогр.: 15 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74.в55
Рубрики: Освіта--філософія освіти--освітні парадигми--концепції педагогічного світогляду
   Росія--освіта
фывфывфыв:
філософія освіти -- освітні парадигми -- конценції педагогічного світогляду -- постнекласична педагогіка -- антропологічна педагогіка -- живе знання -- синергетика
Аннотация: Про теоретичне і філософське осмислення процесу зміни знаннєвої парадигми шкільної освіти на компетентнісну.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)


74в55
С 13


    Савотина, Н. А.
    Понятие "парадигма" и его статус в педагогике / Н. А. Савотина // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 10. - С. 3-10. - Библиогр.: 6 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74в55
Рубрики: Освіта--філософія освіти--освітні парадигми--концепції педагогічного світогляду
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   Росія
фывфывфыв:
освіта -- філософія освіти -- освітні парадигми -- парадигма виховання -- особистісно-компетентнісна парадигма -- соціально-педагогічна парадигма -- концепції педагогічного світогляду
Аннотация: У статті розкрито причини різноманіття парадигм у вихованні.
В статье раскрыты причины многообразия парадигм в воспитании.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)