С 14 Сазоненко, Г. Інноваційна культура [Текст] / Г. Сазоненко> // Управління освітою : Часопис для керівників освітньої галузі. - 2010. - N 13(липень). - С. 3-6 Рубрики: Освіта--інновації методична допомога вчителям Ніжина Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності фывфывфыв: інноваційна культура освіти -- компетентісне навчання -- освітня політика Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Ч-75 Чорноморець, В. Організація НВП у дошкільному закладі: соціологічний аспект [Текст] / В. Чорноморець, Н. Буркіна> // Управління освітою : Часопис для керівників освітньої галузі. - 2010. - N 14(липень). - С. 7-12 Рубрики: Дошкільна освіта Освіта--інновації Оцінювання знань Доп.точки доступа: Буркіна, Н. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
С 89 Суліма, Євген. Інноваційно-інформаційний розвиток освіти - якісно новий етап модернізації всієї освітньої системи [Текст] / Є. Суліма> // Рідна школа : Щомісячний науково-педагогічний жупнал. - 2010. - N 9. - С. 3-8. Рубрики: Освіта--інновації фывфывфыв: інноваційний розвиток освіти Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (2) Свободны: Ч.З.№2 (2) |
Ч-72 Чичановський, А. А. Методологічний аспект аналізу інновацій у системі освіти / А. А. Чичановський> // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2010. - № 4. - С. 11-15
Рубрики: Освіта--інновації фывфывфыв: аналіз освітніх інновацій -- педінновації -- вимірювання педінновацій -- захист національних цінностей Аннотация: Запропоновано: розглядати інновації у системі освіти в контексті системи вищого порядку з урахуванням оточуючого середовища, тобто соціума, а освітній простір - на глобальному, регіональному і національному рівнях, враховуючи параметри і характер їх взаємодії; чітко розмежувати інновації, враховуючи їх техніко-технологічний і гуманітарний виміри, і більш раціонально відноситись до запровадження зарубіжних цінностей. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Химинець, В. В. Інноваційно-гуманістичне спрямування сучасної освіти / В. В. Химинець> // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2010. - № 4. - С. 15-24. - Бібліогр.: 12 назв.
Рубрики: Освіта--сучасний стан Освіта--інновації післядипломна педагогічна освіта Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності фывфывфыв: розвиток освіти -- система освіти -- інтеграційні процеси -- завдання освіти -- трансформаційні процеси Аннотация: Розглянуті впливи трансформаційних і інтеграційних процесів на стан і розвиток освіти. Показано, що сучасна освіта насамперед повинна навчити особистість вчитись жити, тобто виробити свою позиції в житті, своє світосприйняття, вимогливе ставлення до себе і толерантне до інших, навчити вмінню діяти згідно поставленої перед собою задачі. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
М 77 Монастирський, А. П. Інформаційні технології підтримки педагогічних інновацій у системі освіти республіки Білорусь / А. П. Монастирський, І. А. Дзюба> // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2010. - № 4. - С. 25-30
Рубрики: Освіта--інновації Освіта в зарубіжних країнах Інформаційні технології в освіті Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Білорусь--освіта фывфывфыв: інформаційно-аналітичні системи інновацій -- педагогічні інновації -- педагогічний досвід -- інформаційні бази для екпертиз Аннотация: Розглянуто: створення в Академії післядипломної освіти Республіки Білорусь загальнодоступного науково-педагогічного інформаційного систематично поповнюваного ресурсу - Республіканської інформаційно-аналітичної системи педагогічних інновацій і ефективного педагогічного досвіду (далі - РІАС ПІЕПД), що є інформаційною базою для експертизи педагогічних інновацій, розробки єдиних підходів до опису інновацій і оцінювання результатів їх запровадження; задачі РІАС ПІЕПД, її складові і етапи запровадження. Доп.точки доступа: Дзюба, І. А. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
К 65 Концепція інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу : проект / розробники концепції: Г. Д. Щекатунова, А. Д. Цимбалару, О. І. Красота, О. Пузіков, К. В. Гораш> // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 6. - С. 28-38. - Бібліогр.: 17 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Освіта--інновації Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Освіта--концепції Інновації в школі фывфывфыв: інновації в педагогіці -- концепції -- концепції інноваційного розвитку -- інноваційний розвиток шкіл -- розвиток шкіл Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) Ч.З.№2 Экз. 2 (свободен) |
Кузь, В. Г. Нова освітня парадигма - нові освітні технології / В. Г. Кузь> // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2011. - № 2. - С. 28-35. - Бібліогр.: 12 назв. Рубрики: Освіта--інновації нові педагогічні технології Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності фывфывфыв: освітня парадигма -- суспільство знань -- інформаційне суспільство -- випускники шкіл ХХІ ст. -- інноваційна діяльність -- інновації в освіті Аннотация: Сучасна освітня концепція спирається на такі новітні ідеї: 1) учитель - це не джерело знання, а посередник між учнем і знанням, тому теж потребує постійного навчання; 2) взаємний інформаційний обмін між учителями і учнями має відбуватися в процесі спільної освітньої, дослідницької та практичної діяльності на основі новітніх інформаційних комунікаційних технологій; 3) розроблення принципово нових технологій, що грунтуються на єдності освіти, науки та інноваційної діяльності. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Б 77 Бойко, Алла. Упровадження інновацій як чинник оптимізації співвідношення педагогічної теорії і практики / А. Бойко> // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 8/9. - С. 15-22 : портр. - Бібліогр.: 19 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Модернізація освіти Освіта--інновації Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності фывфывфыв: педагогічна інноватика -- педагогічна практика Аннотация: У статті обґрунтовано специфіку співвідношення педагогічної теорії і практики в умовах модернізації системи освіти України. Схарактеризовано найбільш значущі для практики праці вчених та діяльність з упровадження інновацій Національної академії педагогічних наук України. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) Ч.З.№2 Экз. 2 (свободен) |
С 37 Симоненко, Тетяна. Технологічний підхід до формування лінгвокультурологічної компетенції учнів на уроках рідної мови / Т. Симоненко> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 10. - С. 39-41. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Зміст освіти лінгводидактика Освіта--інновації Освітні технології фывфывфыв: педагогічні технології -- технологія навчання -- лінгвокультурологічний підхід -- лінгвокультурологічна компетенція -- зміст освіти -- рідна мова -- навчання рідної мови Аннотация: У статті розглянуто актуальну проблему лінгводидактики середньої школи, а саме питання про основні принципи та дидактичні умови розроблення перспективних технологій, які можуть бути ефективними у процесі реалізації лінгвокультурологічного підходу до навчання рідної мови в загальноосвітніх школах України. Доп.точки доступа: \про нього\ Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) Ч.З.№2 Экз. 2 (свободен) |
В 55 Вища освіта і наука [Текст] : анотований огляд періодичних видань> // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2011. - N 7/8. - С. 110-127 . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Вища освіта в Україні--огляд літератури Вища освіта--огляд літератури Болонський процес Наука Освіта--інновації Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності фывфывфыв: анотований огляд періодичних видань -- список літератури з вищої освіти Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Волочков, А. А. XXVI Мерлинские чтения: Психологические инновации в образовании / А. А. Волочков, Б. А. Вяткин> // Вопр. психологии : науч. журн. - 2011. - № 6. - С. 162-165 . - ISSN 0042-8841 Рубрики: Психологія--персоналії Психологія--наукові заходи Освіта--інновації фывфывфыв: Мерлінські читання Доп.точки доступа: Вяткин, Б. А.; Мерлін, Вольф Соломонович (психолог, автор теорії інтегральної індивідуальності ; 1898-1982) \про нього\ Имеются экземпляры в отделах: нмк іноз. мов Экз. 1 (свободен) |
М 11 Мірошниченко, Ганна. Вплив ідей М. Х. Бунге (1823-1895) на розвиток і вдосконалення університетської освіти [Текст] / Г. Мірошниченко> // Історико-педагогічний альманах : Наукове видання. - 2011. - N 2. - С. 35-40. Рубрики: Освіта--інновації історія педагогіки України до 1917 р. Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності фывфывфыв: жіноча освіта -- соціологічний напрям -- наукова школа -- навчальний процес Доп.точки доступа: Бунге, Микола Християнович (економіст, державний діяч ; 1823-1895) \о нем\ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Я 62 Янкович, Олександра. Освітні інновації вищої педагогічної школи України у ретроспективі [Текст] / О. Янкович> // Історико-педагогічний альманах : Наукове видання. - 2011. - N 2. - С. 115-120. Рубрики: історія педагогіки України(1917- Освіта--інновації професійна майстерність Вища освіта в Україні--педагогічна освіта Підготовка вчителів Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності фывфывфыв: педагогічна освіта -- вища педагогічна освіта Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
А 66 Андрушкевич, Фабіан. Компаративний аналіз особливостей освітніх інновацій у системах освіти України й Польщі [Текст] / Ф. Андрушкевич> // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2011. - N 4. - С. 83-88. Рубрики: компаративний аналіз Освіта--інновації Освітні реформи Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Польща--освіта фывфывфыв: порівняльний аналіз Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
С 36 Силадій, Іван. Якісна освіта в контексті управління впровадженням інновацій [Текст] / І. Силадій> // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2011. - N 4. - С. 105-113. Рубрики: Управління освітою Освіта--інновації Якість освіти Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Д 14 Дайко, О. А. Організаційні засади реалізації Державної цільової програми впровадження у навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів інформаційно-комунікаційних технологій "Сто відсотків" [Текст] / О. А. Дайко> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 2. - С. 7-11. Рубрики: Інформаційне суспільство Інформаційно-комунікаційні технології Освіта--інновації фывфывфыв: державні цільові програми -- програма "Сто відсотків" Аннотация: В статті йде мова про розвиток і впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у систему освіти як у зарубіжних країнах, так і на території України. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
О-66 Орлов, А. А. Актуальная и содержательная книга / А. А. Орлов> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 1. - С. 119-125 . - ISSN 0869-561X Рубрики: Освіта--інновації Вища педагогічна освіта фывфывфыв: інновації в освіті -- інновації в ЗНЗ -- педагогічна інноватика -- навчальні посібники з інноватики Аннотация: Про книгу В. С. Лазарева "Инноватика в школе: учебное пособие для системы высшего педагогического образования и повышении квалификации работников образования". - Екатеринбург. Сургут, 2011. - 160 с Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
З-11 З досвіду роботи Кременчуцького ліцею №4 Полтавської області [Текст] : спецвипуск> // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - 2011. - N 9. - С. 2-65 Рубрики: Обдаровані діти--методика занять Освіта--інновації Загальноосвітні навчальні заклади--типи шкіл Навчання--методи--форми--засоби Початкова школа--мовлення Початкова школа--уроки математики Початкова школа--мистецтво фывфывфыв: інноваційні процеси -- виховання гуманістичного типу -- робота з обдарованими дітьми -- розвиток зв’язного мовлення -- нетрадиційні форми навчання -- вербальні здібності -- зовнішнє тестування -- успіх учня -- задачі для учнів початкових класів -- задачі з логічним навантаженням -- образотворче мистецтво Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Я 49 Якушева, С. Д. Педагогическое мастерство как условие развития инновационной деятельности образовательного учреждения [Текст] / С. Д. Якушева> // Вестник Московского университета. Серия 20, Педагогическое образование: Научный журнал. - 2011. - N 4. - С. 60-76. Рубрики: Педагогічна майстерність Освіта--інновації Педагогічна культура Культура особистості фывфывфыв: професійні знання -- педагогічні здібності -- феномен самості Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |