Д 53 Дмитриев, С. В. Антропоконструкты самосознания, мышления и деятельности человека в сфере образовательных технологий / С. В. Дмитриев, С. Д. Неверкович, Е. В. Быстрицкая> // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2012. - № 2. - С. 209-222. - Библиогр.: 7 назв. . - ISSN 2073-8528 Рубрики: Освітні технології--вища школа Самосвідомість Мислення Діяльність людини Кафедра психології фывфывфыв: самість -- саморегуляція -- розвиток особистості -- особистість -- самоорганізація -- інтегральна індивідуальність Аннотация: На основе междисциплинарного подхода проанализированы современные подходы к исследованию образовательных технологий, на новой теоретической и методической основе выделены и описаны базовые компоненты структуры образовательного пространства и методы дидактического моделирования профессиональной деятельности в предметной сфере физической культуры. На основі міждисциплінарного підходу проаналізовані сучасні підходи до дослідження освітніх технологій, на новій теоретичній і методичній основі виділені і описані базові компоненти структури освітнього простору і методи дидактичного моделювання професійної діяльності в предметній сфері фізичної культури. Доп.точки доступа: Неверкович, С. Д.; Быстрицкая, Е. В. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Инв./УК 1 (1 экз.) - свободны 1 |
П 31 Петрунько, Ольга Володимирівна. Молодь та інноваційні технології: перспективи і ризики взаємодії [Текст] : Методичний посібник / О. В. Петрунько ; Нац. акад. пед. наук України, Інститут соціальної та політичної психології. - Кіровоград : Імекс ЛТД, 2013. - 84 с. ; 20 см. - ISBN 978-966-189-217-9 (в м. обкл.) : 8.00 грн. РУБ 378 Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи Кафедра загальної та практичної психології Молодь--інноваційні технології Інноваційні технології навчання--вища школа Освітні технології--вища школа Інформаційне суспільство--людина--особистість Доп.точки доступа: Національна академія педагогічних наук України (Київ); Інститут соціальної та політичної психології Экземпляры всего: 3 фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (1) Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (1) |
Н 56 Нестерова, Марія. Імплементація когнітивних технологій соціальної згуртованості в систему вищої освіти: європейський досвід [Текст] / М. Нестерова> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2016. - № 1. - С. 37-41. - Бібліогр. в кінці ст. 4 назв Рубрики: Освітні технології--вища школа фывфывфыв: когнітивні технології -- соціальна згуртованість -- трансверсальні компетенції Аннотация: У статті розглядається європейський досвід упровадження когнітивних технологій підвищення соціальної згуртованості в систему сучасної вищої освіти. Окрім упровадження принципів інклюзії, рівності в освіті, важливим фактором, що сприяє покращенню соціальної згуртованості, стабільності та єдності суспільства, є розвиток за допомогою освітніх когнітивних технологій трансверсальних компетенцій. Саме вони створюють умови для громадянського, публічного діалогу, ненасильницького типу комунікації. Ці "навички ХХІ століття" є надзвичайно актуальними не тільки й не стільки для європейського суспільства, а й для нашої країни. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |