Б 79 Болотов, В. А. Действие педагога и ученика в различных образовательных системах / В. А. Болотов> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 4. - С. 50-57. - Библиогр.: 17 назв. . - ISSN 0869-561X Рубрики: Педагогіка--дидактика--процес навчання Росія--педагогіка фывфывфыв: процес навчання -- навчальна діяльність -- спільна навчальна діяльність -- діяльність вчителів та учнів -- засвоєння знань -- якість знань Аннотация: У статті дається опис різних підходів до взаємодії педагогів і учнів у процесі навчання. В статье даётся описание различных подходов к взаимодействию педагогов и учащихся в процессе обучения. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Я 65 Янушкявичене, О. Л. Реформа образования и развитие мышления ребёнка в начальной школе / О. Л. Янушкявичене> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 8. - С. 63-66. - Библиогр.: 5 назв. . - ISSN 0869-561X Рубрики: психологія дитяча Педагогіка--дидактика--процес навчання Технології навчання Росія--Освіта фывфывфыв: дитяча психологія -- психологія школярів -- процес навчання -- молодші класи -- освіта -- реформи освіти Аннотация: У статті розглядаються фактори, що сприяють і перешкоджають розвитку мислення учнів початкових класів у контексті проведених реформ освіти. Дане дослідження базується на психології розвитку мислення, розробленої Л. С. Виготським та іншими вченими. В статье рассматриваются факторы, способствующие и препятствующие развитию мышления учащихся начальных классов в контексте проводимых реформ образования. Данное исследование базируется на психологии развития мышления, разработанной Л. С. Выготским и другими учеными. Доп.точки доступа: Виготський, Лев Семенович (російський психолог ; 1896-1934) \о нем\ Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
С 12 Савенков, А. И. Исследовательское обучение: авторский взгляд на проблему / А. И. Савенков, Л. Е. Осипенко> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 9. - С. 41-45. - Библиогр.: 7 назв. . - ISSN 0869-561X Рубрики: Педагогіка--методологія--науково-дослідний процес Педагогіка--дидактика--процес навчання Педагогіка--дидактика--навчальні досліди фывфывфыв: науково-дослідний процес -- навчальні досліди -- дослідження як стиль життя -- пошукова активність дітей -- принципи дослідницького навчання -- пізнавальні інтереси школярів -- фасилітатори (помічники) -- вчителі як фасилітатори навчання -- фасилітатори процесу навчання -- тренінги -- тренінги дослідницьких здібностей -- дослідницька практика -- моніторинги -- конференції -- науково-практичні конференції учнів Аннотация: У ході дослідного навчання дитина повинна освоювати не тільки певний обсяг знань, а й шляхи осягнення істини. Зміст дослідного навчання включає три відносно самостійні підпрограми: тренінг, дослідницьку практику і моніторинг. Такий підхід забезпечить формування у дитини уявлення про дослідження як про стиль життя. Доп.точки доступа: Осипенко, Л. Е. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |