Л 88 Лызь, Н. А. Виды и формы педагогического знания / Н. А. Лызь> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 9. - С. 12-20. - Библиогр.: 14 назв. . - ISSN 0869-561X Рубрики: Педагогіка--методологія--система педагогічної науки Педагогіка--методологія--педагогіка та інші науки фывфывфыв: наукові знання -- педагогічні знання -- науково-педагогічні знання -- систематизація педагогічних знань -- самоосвіта -- педагогічна дійсність -- закономірності Аннотация: У статті розглянуті основні форми науково-педагогічного знання, визначені актуальні методологічні проблеми його розвитку. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
М 29 Мартиросян, Б. П. Центры инновационного развития Российской академии образования / Б. П. Мартиросян, Н. Е. Рубцова, И. А. Шаповалова> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 9. - С. 29-40. - Библиогр.: 9 назв. . - ISSN 0869-561X Рубрики: Педагогіка--методологія--інновації в педагогіці Педагогіка--методологія--педагогіка та інші науки фывфывфыв: Російська академія освіти (РАО) -- наукові установи РАО -- педагогічні лабораторії -- експериментальні навчальні заклади -- експериментальні майданчики -- експериментальні педагогічні майданчики -- дослідно-експериментальні роботи -- педагогічна інноватика -- метод експертних оцінок Аннотация: У статті представлено інформаційно-аналітичний огляд досвіду апробації сучасних наукових досягнень на 385 експериментальних майданчиках РАО. Доп.точки доступа: Рубцова, Н. Е.; Шаповалова, И. А. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |