Д 11 Дічек, Наталія. Психолого-педагогічні дослідження в УРСР у контексті індивідуалізації шкільного навчального процесу : (1945 - початок 1950-х років) / Н. Дічек> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 11. - С. 13-20. - Бібліогр.: 45 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Педагогічна психологія--історія, 20 ст. 2 пол. Педагогіка України--історія, 1945-1952 рр. фывфывфыв: педагогічна психологія -- свідоме засвоєння знань -- психологія мислення -- психологія пам’яті -- індивідуальний підхід -- ідеологізація вітчизняної психології Аннотация: У статті на основі архівних і документальних джерел розкрито внесок Науково-дослідного інституту психології Міністерства освіти УРСР у розвиток шкільної освіти, зокрема щодо індивідуалізації навчально-виховного процесу в період 1945 - 1952 років. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |