Рибалко, О. О.
    Створення електронних навчальних посібників і використання їх у навчальному процесі початкової школи [Текстььь] / О.О. Рибалко, В. Мішок, Т. Хорт // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2007. - N3. - С. 31-34
Рубрики: Початкова школа--навчання--інформаційно-комп’ютерні технології
фывфывфыв:
початкова освіта -- електронні підручники -- електронні навчальні посібники


Доп.точки доступа:
Мішок, В.; Хорт, Т.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)




    Жук, Л.
    Впровадження інформаційних технологій в початковій школі [Текстььь] / Л. Жук // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2008. - N1. - 1-20 вкладки . - ISSN 0131-5358
Рубрики: Початкова школа--навчання--інформаційно-комп’ютерні технології


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)




    Сафонова, О. М.
    Комп’ютер - надійний помічник учителя початкових класів [Текстььь] / О.М. Сафонова // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2008. - N4. - С. 47-49
Рубрики: Вчителі початкової школи--інформаційно-комунікаційна компетентність
   Початкова школа--навчання--інформаційно-комп’ютерні технології



Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


74.204.2
М 27


    Маркова, Євгенія Сергіївна.
    Використання мультимедійних презентацій у педагогічній діяльності вчителя початкової школи [Текст] / Є. С. Маркова // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 3. - С. 36-39.
ББК 74.204.2 + 74.04(4Укр-4Зап) + 74.202.242
Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів початкової школи--формування інформаційної культури
   Вчителі початкової школи--педагогічна діяльність--інформаційно-комп’ютерні технології

   Освіта в Україні--інформатизація освіти

   Початкова школа--навчання--інформаційно-комп’ютерні технології

   Запорізька область--освіта--інформатизація
фывфывфыв:
мультимедійні презентації -- класифікація мультимедійних презентацій -- педагогічна діяльність вчителя -- формування комп’ютерної грамотності -- мультимедійні технології навчання
Аннотация: У статті окреслено напрямки практичного використання мультимедійних презентацій у педагогічній діяльності вчителя початкової школи.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


74.04(4Укр-4Зап)
П 57


    Попкова, Олена Павлівна.
    Використання інтернет-технологій соціальних мереж у початковій школі [Текст] / О. П. Попкова // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 3. - С. 40-42.
ББК 74.04(4Укр-4Зап) + 74.202.242
Рубрики: Початкова школа--навчання--інформаційно-комп’ютерні технології
   Діти--профілактика комп’ютерної залежності

   Початкова школа--навчання--дистанційне навчання

   Вчителі початкової школи--педагогічна діяльність--інформаційно-комп’ютерні технології

   Молодші школярі--гігієна навчання

   Вчителі--взаємодія--батькі, учні

фывфывфыв:
локальний інформаційний освітній простір -- ігрова залежність
Аннотация: У статті розкрито підходи щодо створення засобами Інтернет-технологій локального інформаційного освітнього простору, суб'єктами якого стали вчитель-учні-батьки, й показано можливості в організації навчання і виховання молодших школярів.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)




    Шаповалова, Ірина.
    Використання ІКТ у початковій школі [Текст] / І. Шаповалова // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 1. - С. 38-39 . - ISSN 0131-5358
ББК 74.202.242 + 74.202.43-268.4
Рубрики: Початкова школа--навчання--інформаційно-комп’ютерні технології
фывфывфыв:
мультимедійні презентації


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)




    Симониченко, Тетяна.
    Використання інноваційних технологій у роботі з молодшими школярами / Т. Симониченко // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 3. - С. 77-78. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.202.242
Рубрики: Початкова школа--навчання--інформаційно-комп’ютерні технології
фывфывфыв:
інноваційні технології -- розвиток критичного мислення -- нестандартні уроки -- кубування (стратегія навчання) -- робота з букварем -- проектна діяльність -- гронування (стратегія навчання) -- початкова школа -- молодші школярі


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)


74.202.245
З-48


    Зеленська, Олена.
    Використання інноваційних технологій на уроках у початкових класах [Текст] / О. Зеленська // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 9. - С. 47-48 . - ISSN 0131-5358
ББК 74.202.245
Рубрики: Початкова школа--навчання--інформаційно-комп’ютерні технології


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


74.202.242
В 23


    Вашуленко, Оксана Вікторівна.
    Мультимедійні презентації як засіб організації повторення в початковому навчанні [Текст] / О. В. Вашуленко // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2015. - N 3. - С. 32-35. - Бібліогр.: 8 назв.
ББК 74.202.242
Рубрики: Початкова школа--навчання--інформаційно-комп’ютерні технології
   Початкова школа--навчання--засвоєння знань

фывфывфыв:
початкова школа -- мультимедійна презентація -- етапи і рівні засвоєння знань -- засвоєння знань


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


74.202.242
К 75


    Кочубей, Наталія Павлівна.
    Розробка комп’ютерної рольової гри для навчання англійського діалогічного мовлення учнів 1-х класів [Текст] / Н. П. Кочубей // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2015. - N 3. - С. 36-38. - Бібліог.: 6 назв.
ББК 74.202.242
Рубрики: Початкова школа--навчання--інформаційно-комп’ютерні технології
   Англійська мова--методика викладання--початкова школа

фывфывфыв:
початкова школа -- англійське діалогічне мовлення -- комп’ютерна рольова гра


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


74.202.242
С 60


    Солодовник, Наталія.
    Навчальні матриці: робота з даними [Текст] : використання спеціальних інформаційних моделей на уроках з різних предметів / Н. Солодовник // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 3. - С. 30-33
ББК 74.202.242
Рубрики: Початкова школа--навчання--інформаційно-комп’ютерні технології
фывфывфыв:
інформаційні технології навчання -- пошукові таблиці -- навчальні матриці


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


74.202.242
В 68


    Волошанюк, Валентина.
    Сходинки до інформатики, 2 клас [Текст] / В. Волошанюк // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 6. - С. 52-53. . - ISSN 0131-5358
ББК 74.202.242
Рубрики: Початкова школа--навчання--інформаційно-комп’ютерні технології
   Початкова школа--уроки інформатики

фывфывфыв:
урок інформатики в 2 класі


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


74.202.242
С 91


    Суховірський, Олег.
    Планшетні комп’ютери у початковій школі [Текст] : використання різноманітних гаджетів на уроках інформатики / О. Суховірський // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 8. - С. 18-21.
ББК 74.202.242
Рубрики: Початкова школа--навчання--інформаційно-комп’ютерні технології
фывфывфыв:
уроки інформатики -- планшетні комп’ютери -- початкова школа


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


373.3.016:004]:371.32
С 13


    Саган, О.
    Методика вивчення алгоритмів у початкових класах / Олена Саган // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 6. - С. 26–32. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--навчання--інформаційно-комп’ютерні технології
фывфывфыв:
алгоритми -- вивчення алгоритмів -- послідовність дій -- графічні диктанти -- обчислювальні навички -- рольові ігри
Аннотация: У статті розповідається про вивчення теми "Алгоритми і виконавці" на уроках інформатики в початковй школі. У межах цієї статті представлено логіку подання навчального матеріалу пов’язаного з алгоритмами з деякими методичними рекомендаціями.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


373.3.016:004]:371.31
М 30


    Марченко, Т.
    Проектна діяльність як засіб формування компетентностей в учінв початкової школи / Тетяна Марченко // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 7. - С. 44–46. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--навчання--інформаційно-комп’ютерні технології
фывфывфыв:
ІКТ-компетентність молодших школярів -- проектна діяльність молодших школярів -- дослідницькі проекти -- навчальні проекти
Аннотация: У статті обґрунтовано методичні аспекти організації роботи над проектом з інформатики від підготовчого до заключного етапів, охарактеризовані діяльність учнів та вчителя при використанні методу проектів. Запропоновано розглянути це на прикладі міні-проекту для учнів 2 класу "Як мишка свій хвостик загубила", який можна запропонувати учням після вивчення теми "Пристрої для роботи з інформацією". Описано методи та прийоми організації роботи учнів у групах, само- та взаєхмооцінювання роботи у проекті, роль учителя в ньому.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


373.3.016:004].015.3:159.955.6
С 83


    Стрілецька, Н. М.
    Формування логічних умінь молодших школярів у початковому курсі інформатики [Текст] / Н. М. Стрілецька // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2018. - N 1. - С. 11-20.
ББК 373.3.016:004].015.3:159.955.6
Рубрики: Початкова школа--навчання--інформаційно-комп’ютерні технології
фывфывфыв:
логічні уміння молодших школярів -- початковий курс інформатики -- складені висловлювання -- таблиці істинності
Аннотация: У статті здійснений аналіз теоретичних та методичних підходів до формування логічних умінь молодших школярів. Автром розкрита система логічних задач початкового курсу інформатики, що пропонується у сучасних методичних комплексах з інформатики для 2-4-х класів.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : інф. (1)
Свободны: інф. (1)




    Височинська, Наталія.
    Якщо візьмемось дружно, створим спільно справжнісінькі покадрові мультфільми [Текст] : урок образотворчого мистецтва у 3-му класі / Н. Височинська // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2020. - N 7/8. - С. 37-39.
Рубрики: Початкова школа--навчання--інформаційно-комп’ютерні технології
   Початкова школа--уроки образотворчого мистецтва

фывфывфыв:
уроки образотворчого мистецтва -- інформаційно-комп’ютерні технології навчання -- створення мультфільму -- 3 клас


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


372.851:514.115
К 11


    Кіщук, Наталія Василівна.
    Розвиток аналітичного мислення молодших школярів на образно-графічному пізнавальному рівні [Текст] / Н. В. Кіщук // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 4. - С. 23-32.
УДК
Рубрики: Інформаційні технології навчання--початкова школа
   Початкова школа--навчання--інформаційно-комп’ютерні технології

фывфывфыв:
аналітичне мислення молодших школярів -- задачі на залежність між величинами -- послідовність станів
Аннотация: У статті пропонується технологія формування аналітичного мислення молодших школярів на уроках математики засобами образно-графічної математичної мови. Дана технологія реалізується за допомогою динамічних моделей, розроблених автором у середовищі динамічної математики GeoGebra. Ці моделі утворюють навчальні середовища, які дозволяють учням самостійно досліджувати різноманітні процеси, виявляти варіативність у певному сенсі, встановлювати послідовності станів досліджуваних об’єктів у процесі зміни (руху).


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : інф. (1)
Свободны: інф. (1)


371.68:004.428:373.3.016:004
К 78


    Кравчук, Олена Федорівна.
    Форми роботи на уроках з використанням електронних освітніх ігрових ресурсів Smart Kids [Текст] / О. Ф. Кравчук // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 4. - С. 32-39.
УДК
Рубрики: Початкова школа--навчання--інформаційно-комп’ютерні технології
фывфывфыв:
ігрові ресурси Smart Kids -- електронні освітні ігрові ресурси -- програма Smart Kids -- комп’ютерні ігри
Аннотация: У публікації розглядаються способи створення комфортного навчання у початковій школі з максимальним залученням ігрової діяльності і використанням потенціалу електронних освітніх ігрових ресурсів за різних умов забезпечення навчального середовища комп’ютерною технікою. На прикладі окремих ігрових завдань з математики та української мови показана можливість залучати як фронтальну, так і групову та індивідуальну форми роботи на уроці для максимального зацікавлення кожного учня навчальною діяльністю, формування стійкої мотивації до активного пізнавального процесу.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : інф. (1)
Свободны: інф. (1)