Рибалко, О. О. Створення електронних навчальних посібників і використання їх у навчальному процесі початкової школи [Текстььь] / О.О. Рибалко, В. Мішок, Т. Хорт> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2007. - N3. - С. 31-34 Рубрики: Початкова школа--навчання--інформаційно-комп’ютерні технології фывфывфыв: початкова освіта -- електронні підручники -- електронні навчальні посібники Доп.точки доступа: Мішок, В.; Хорт, Т. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Жук, Л. Впровадження інформаційних технологій в початковій школі [Текстььь] / Л. Жук> // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2008. - N1. - 1-20 вкладки . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--навчання--інформаційно-комп’ютерні технології Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Сафонова, О. М. Комп’ютер - надійний помічник учителя початкових класів [Текстььь] / О.М. Сафонова> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2008. - N4. - С. 47-49 Рубрики: Вчителі початкової школи--інформаційно-комунікаційна компетентність Початкова школа--навчання--інформаційно-комп’ютерні технології Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
М 27 Маркова, Євгенія Сергіївна. Використання мультимедійних презентацій у педагогічній діяльності вчителя початкової школи [Текст] / Є. С. Маркова> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 3. - С. 36-39. Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів початкової школи--формування інформаційної культури Вчителі початкової школи--педагогічна діяльність--інформаційно-комп’ютерні технології Освіта в Україні--інформатизація освіти Початкова школа--навчання--інформаційно-комп’ютерні технології Запорізька область--освіта--інформатизація фывфывфыв: мультимедійні презентації -- класифікація мультимедійних презентацій -- педагогічна діяльність вчителя -- формування комп’ютерної грамотності -- мультимедійні технології навчання Аннотация: У статті окреслено напрямки практичного використання мультимедійних презентацій у педагогічній діяльності вчителя початкової школи. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
П 57 Попкова, Олена Павлівна. Використання інтернет-технологій соціальних мереж у початковій школі [Текст] / О. П. Попкова> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 3. - С. 40-42. Рубрики: Початкова школа--навчання--інформаційно-комп’ютерні технології Діти--профілактика комп’ютерної залежності Початкова школа--навчання--дистанційне навчання Вчителі початкової школи--педагогічна діяльність--інформаційно-комп’ютерні технології Молодші школярі--гігієна навчання Вчителі--взаємодія--батькі, учні фывфывфыв: локальний інформаційний освітній простір -- ігрова залежність Аннотация: У статті розкрито підходи щодо створення засобами Інтернет-технологій локального інформаційного освітнього простору, суб'єктами якого стали вчитель-учні-батьки, й показано можливості в організації навчання і виховання молодших школярів. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Шаповалова, Ірина. Використання ІКТ у початковій школі [Текст] / І. Шаповалова> // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 1. - С. 38-39 . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--навчання--інформаційно-комп’ютерні технології фывфывфыв: мультимедійні презентації Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Симониченко, Тетяна. Використання інноваційних технологій у роботі з молодшими школярами / Т. Симониченко> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 3. - С. 77-78. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Початкова школа--навчання--інформаційно-комп’ютерні технології фывфывфыв: інноваційні технології -- розвиток критичного мислення -- нестандартні уроки -- кубування (стратегія навчання) -- робота з букварем -- проектна діяльність -- гронування (стратегія навчання) -- початкова школа -- молодші школярі Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
З-48 Зеленська, Олена. Використання інноваційних технологій на уроках у початкових класах [Текст] / О. Зеленська> // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 9. - С. 47-48 . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--навчання--інформаційно-комп’ютерні технології Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
В 23 Вашуленко, Оксана Вікторівна. Мультимедійні презентації як засіб організації повторення в початковому навчанні [Текст] / О. В. Вашуленко> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2015. - N 3. - С. 32-35. - Бібліогр.: 8 назв. Рубрики: Початкова школа--навчання--інформаційно-комп’ютерні технології Початкова школа--навчання--засвоєння знань фывфывфыв: початкова школа -- мультимедійна презентація -- етапи і рівні засвоєння знань -- засвоєння знань Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
К 75 Кочубей, Наталія Павлівна. Розробка комп’ютерної рольової гри для навчання англійського діалогічного мовлення учнів 1-х класів [Текст] / Н. П. Кочубей> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2015. - N 3. - С. 36-38. - Бібліог.: 6 назв. Рубрики: Початкова школа--навчання--інформаційно-комп’ютерні технології Англійська мова--методика викладання--початкова школа фывфывфыв: початкова школа -- англійське діалогічне мовлення -- комп’ютерна рольова гра Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
С 60 Солодовник, Наталія. Навчальні матриці: робота з даними [Текст] : використання спеціальних інформаційних моделей на уроках з різних предметів / Н. Солодовник> // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 3. - С. 30-33 Рубрики: Початкова школа--навчання--інформаційно-комп’ютерні технології фывфывфыв: інформаційні технології навчання -- пошукові таблиці -- навчальні матриці Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
В 68 Волошанюк, Валентина. Сходинки до інформатики, 2 клас [Текст] / В. Волошанюк> // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 6. - С. 52-53. . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--навчання--інформаційно-комп’ютерні технології Початкова школа--уроки інформатики фывфывфыв: урок інформатики в 2 класі Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
С 91 Суховірський, Олег. Планшетні комп’ютери у початковій школі [Текст] : використання різноманітних гаджетів на уроках інформатики / О. Суховірський> // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 8. - С. 18-21. Рубрики: Початкова школа--навчання--інформаційно-комп’ютерні технології фывфывфыв: уроки інформатики -- планшетні комп’ютери -- початкова школа Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
С 13 Саган, О. Методика вивчення алгоритмів у початкових класах / Олена Саган> // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 6. - С. 26–32. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 0131-5358
фывфывфыв: алгоритми -- вивчення алгоритмів -- послідовність дій -- графічні диктанти -- обчислювальні навички -- рольові ігри Аннотация: У статті розповідається про вивчення теми "Алгоритми і виконавці" на уроках інформатики в початковй школі. У межах цієї статті представлено логіку подання навчального матеріалу пов’язаного з алгоритмами з деякими методичними рекомендаціями. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
М 30 Марченко, Т. Проектна діяльність як засіб формування компетентностей в учінв початкової школи / Тетяна Марченко> // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 7. - С. 44–46. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 0131-5358
фывфывфыв: ІКТ-компетентність молодших школярів -- проектна діяльність молодших школярів -- дослідницькі проекти -- навчальні проекти Аннотация: У статті обґрунтовано методичні аспекти організації роботи над проектом з інформатики від підготовчого до заключного етапів, охарактеризовані діяльність учнів та вчителя при використанні методу проектів. Запропоновано розглянути це на прикладі міні-проекту для учнів 2 класу "Як мишка свій хвостик загубила", який можна запропонувати учням після вивчення теми "Пристрої для роботи з інформацією". Описано методи та прийоми організації роботи учнів у групах, само- та взаєхмооцінювання роботи у проекті, роль учителя в ньому. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
С 83 Стрілецька, Н. М. Формування логічних умінь молодших школярів у початковому курсі інформатики [Текст] / Н. М. Стрілецька> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2018. - N 1. - С. 11-20. Рубрики: Початкова школа--навчання--інформаційно-комп’ютерні технології фывфывфыв: логічні уміння молодших школярів -- початковий курс інформатики -- складені висловлювання -- таблиці істинності Аннотация: У статті здійснений аналіз теоретичних та методичних підходів до формування логічних умінь молодших школярів. Автром розкрита система логічних задач початкового курсу інформатики, що пропонується у сучасних методичних комплексах з інформатики для 2-4-х класів. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : інф. (1) Свободны: інф. (1) |
Височинська, Наталія. Якщо візьмемось дружно, створим спільно справжнісінькі покадрові мультфільми [Текст] : урок образотворчого мистецтва у 3-му класі / Н. Височинська> // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2020. - N 7/8. - С. 37-39. Рубрики: Початкова школа--навчання--інформаційно-комп’ютерні технології Початкова школа--уроки образотворчого мистецтва фывфывфыв: уроки образотворчого мистецтва -- інформаційно-комп’ютерні технології навчання -- створення мультфільму -- 3 клас Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
К 11 Кіщук, Наталія Василівна. Розвиток аналітичного мислення молодших школярів на образно-графічному пізнавальному рівні [Текст] / Н. В. Кіщук> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 4. - С. 23-32.
Початкова школа--навчання--інформаційно-комп’ютерні технології фывфывфыв: аналітичне мислення молодших школярів -- задачі на залежність між величинами -- послідовність станів Аннотация: У статті пропонується технологія формування аналітичного мислення молодших школярів на уроках математики засобами образно-графічної математичної мови. Дана технологія реалізується за допомогою динамічних моделей, розроблених автором у середовищі динамічної математики GeoGebra. Ці моделі утворюють навчальні середовища, які дозволяють учням самостійно досліджувати різноманітні процеси, виявляти варіативність у певному сенсі, встановлювати послідовності станів досліджуваних об’єктів у процесі зміни (руху). Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : інф. (1) Свободны: інф. (1) |
К 78 Кравчук, Олена Федорівна. Форми роботи на уроках з використанням електронних освітніх ігрових ресурсів Smart Kids [Текст] / О. Ф. Кравчук> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 4. - С. 32-39.
фывфывфыв: ігрові ресурси Smart Kids -- електронні освітні ігрові ресурси -- програма Smart Kids -- комп’ютерні ігри Аннотация: У публікації розглядаються способи створення комфортного навчання у початковій школі з максимальним залученням ігрової діяльності і використанням потенціалу електронних освітніх ігрових ресурсів за різних умов забезпечення навчального середовища комп’ютерною технікою. На прикладі окремих ігрових завдань з математики та української мови показана можливість залучати як фронтальну, так і групову та індивідуальну форми роботи на уроці для максимального зацікавлення кожного учня навчальною діяльністю, формування стійкої мотивації до активного пізнавального процесу. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : інф. (1) Свободны: інф. (1) |