Ч-49 Чернецька, Тетяна. Таблиці-матриці як дійовий засіб моделювання навчально-дослідницької діяльності молодших школярів [Текст] / Т. Чернецька> // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 6. - С. 28-33 . - ISSN 0131-5358
Рубрики: Процес навчання--початкова школа фывфывфыв: навчально-дослідницька діяльність -- таблиці-матриці -- пізнавальні завдання -- навчальне пізнання Аннотация: У статті розглянуто навчально-дослідницьку діяльність у полях діяльності учнів і учителя. Запропоновано спосіб моделювання навчально-дослідницької діяльності з використанням трьох типів таблиць-матриць: таблиці-матриці проблемного викладу навчального матеріалу, твблиці-матриці реалізації частково-пошуковгого методу викладу навчального матеріалу та таблиці-матриці організації творчої навчально-дослідницької діяльності дітей. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |