Туров, М. П. Обдаровані винахідники: хто вони? [Текстььь] / М. П. Туров> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2008. - N10. - С. 68-72 Рубрики: психологія обдарованості Имеются экземпляры в отделах: всего 4 : Ч.З.№2 (4) Свободных экз. нет Издания есть только в отделениях/филиалах |
Щелбанова, Е. И. Одаренность как психологическая система: выявление и развитие в школьном возрасте / Е. И. Щелбанова, Н. Б. Шумакова> // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2011. - № 1. - С. 150-161. - Библиогр.: 9 назв. . - ISSN 2073-8528 Рубрики: Обдаровані діти--навчання обдаровані діти--психологія психологія обдарованості психодіагностика обдарованості фывфывфыв: обдаровані школярі -- обдаровані діти -- пізнавальні здібності -- особистісні особливості -- дослідницька активність -- психодіагностична система -- творче міждисциплінарне навчання Доп.точки доступа: Шумакова, Н. Б. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
В 40 Взаємозв’язок когнітивних та особистісних чинників у розвитку обдарованості [Текст] : монографія / Р. О. Семенова [та інші] ; за ред. Р. О. Семенової ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - К. : Педагогічна думка, 2008. - 144 с. : табл. - Авт. вказ. на звороті тит. л. - Бібліогр.: с. 135-143 (147 назв). - ISBN 978-966-644-114-3 : 23.00 грн. Содержание: Теоретико-методологічні підходи до проблеми взаємозв’язку когнітивних та особистісних чинників у розвитку обдарованості Емпіричне дослідження взаємозв’язку когнітивних та особистісних чинників у розвитку обдарованості на різних етапах онтогенезу в умовах профільно-професійної освіти РУБ 156 Рубрики: Обдарованість--розвиток Обдаровані учні--розвиток здібностей Обдаровані діти--дошкільники--розвиток творчого потенціалу Обдарованість--музична обдарованість Обдарованість--інтелектуальна обдарованість Обдарованість--образотворча обдарованість психологія обдарованості фывфывфыв: обдаровані учні Доп.точки доступа: Семенова, Римма Олександрівна; Корольов, Д. К.; Мельник, М. О.; Нечаєва, О. С.; Карабаєва, І. І.; Соловей, Я. Г.; Сніжна, М. А.; Семенова, Римма Алексадрівна \ред.\; Академія педагогічних наук України; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Экземпляры всего: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
М 15 Макаренко, С. О. Обдарованість як здатність особистості до творчості [Текст] / С. О. Макаренко> // Мультиверсум. Філософський альманах. - 2011. - N 10. - С. 175-187. . - ISSN 2078-8142 Рубрики: Соціальна філософія--особистість психологія обдарованості Особистість--обдарованість--творчість Особистість--типи фывфывфыв: тип творчої особистості -- консервативний тип особистості -- здатність до творчості Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
М 80 Моросанова, В. И. Взаимосвязь психометрического интеллекта, осознанной саморегуляции учебной деятельности и академической успеваемости одаренных подростков [Текст] / В. И. Моросанова, Е. И. Щебланова, И. Н. Бондаренко> // Вестник Московского университета. Серия 14. Психология : Научный журнал. - 2013. - N 3. - С. 18-33. . - ISSN 0201-7385. - ISSN 0137-0936 Рубрики: психологія обдарованості обдаровані діти--психологія фывфывфыв: обдаровані підлітки -- інтелект -- досягнення в навчанні -- самостійність Доп.точки доступа: Щебланова, Е. И.; Бондаренко, И. Н. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Н 15 Навчання і виховання обдарованої дитини : теорія та практика [Текстььь] : збірник наукових праць / НАПН України, Інститут обдарованої дитини (Київ), Інститут психології ім. Г. С. Костюка (Київ); гол.ред. Волощук І. С. - К. : Інститут обдарованої дитини, 2010 - . Вип. № 2 (13). - 2014. - 158 с. : іл., табл. - Бібліогр. наприкінці ст. - ISSN 2310-1598. - 66.26 грн. Содержание: ПЕДАГОГІЧНІ ПРОБЛЕМИ ОБДАРОВАНОЇ ОСОБИСТОСТІ Гоцуляк, Юрій. Законопроект "Про освіту обдарованих дітей": на шляху до диференційованої освіти / Ю. Гоцуляк. - С .6-12 Аніщенко, Наталія. Культурологічне значення формування музичного сприйняття у підготовці майбутнього вчителя / Н. Аніщенко. - С .13-25 Піонтковський-Вихватень, Богдан. Моральні принципи освіти обдарованих дітей у XX столітті / Б. Піонтковський-Вихватень. - С .26-30 Киричук, Валерій. Вплив активності особистості на розвиток обдарованості / В. Киричук, О. Прашко. - С .31-38 Смотрін, Володимир. Проектування формування готовності обдарованих старшокласників до вибору професії / В. Смотрін, К. Андросович. - С .39-46 Марченко, Светлана. Эстетическое формирование личности на примере художественно-творческой одаренности / С. Марченко. - С .47-51 Смалиус, Людмила. Підготовка психологів до роботи з обдарованою особистістю / Л. Смалиус. - С .52-59 Флярковська, Ольга. Творча самореалізація підлітків у процесі позакласної виховної роботи / О. Флярковська. - С .59-67 Якубовська, Марія. Культурологічна підготовка як один із засобів формування творчої індивідуальності майбутнього фахівця / М. Якубовська. - С .67-70 ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ОБДАРОВАНОСТІ У ПОЗАШКІЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ Галкін, Сергій. Розвиток обдарованої дитини в умовах інформаційного суспільства / С. Галкін, Т. Юрченко. - С .71-78 Поліхун, Наталія. Критерії визначення готовності учня до самостійного дослідницького пошуку / Н. Поліхун, К. Постова. - С .79-89 Шевчук, Світлана. Розвиток інтелектуальної обдарованості вихованців як один з пріоритетних напрямів діяльності позашкільних закладів екологічного профілю / С. Шевчук. - С .89-100 ПСИХОЛОГІЧНІ ПРОБЛЕМИ ОБДАРОВАНОЇ ОСОБИСТОСТІ Вінник, Наталія. Емпіричне дослідження досвідної складової особистісного розвитку інтелектуально обдарованих старшокласників: взаємозв’язок шкільної успішності та інтелекту / Н. Вінник. - С .101-106 Микитин, Оксана. Умови психолого-педагогічного супроводу розвитку творчих якостей особистості старшокласника / О. Микитин. - С .107-111 Давоян, Єлизавета. Обдарованість і аутизм: контент-аналіз дослідженості проблеми / Є. Давоян. - С .112-118 Якимова, Ірина. Методика моніторингу інтелектуальних особливостей дитини як засіб діагностики для виявлення інтелектуальної обдарованості старшокласників / І. Якимова, А. Павлова, М. Перцев. - С .118-127 Кузьменко, Віра. Вікові особливості розвитку естетичної обдарованості дітей старшого дошкільного віку / В. Кузьменко, Т. Грицишина, Л. Савенок. - С .128-139 Подшивайлов, Федір. Особливості мотиваційної сфери особистості інтелектуально обдарованих старшокласників / Ф. Подшивайлов. - С .140-145 Турбан, Вікторія. Онтогенез етичного становлення особистості / В. Турбан. - С .146-155 РУБ 371.01 Рубрики: Обдаровані діти--Україна--Продовжувані видання Навчання--обдаровані діти Виховання--обдаровані діти Психологія обдарованості Психологія старшокласника Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кафедра загальної та практичної психології фывфывфыв: самореалізація підлітків -- інтелектуальна обдарованість -- диференційована освіта Доп.точки доступа: Волощук, І. С. \ред.\; Національна академія педагогічних наук України(Київ)Інститут обдарованої дитини(Київ); Інститут психології ім. Г. С. Костюка(Київ) Экземпляры всего: 4 фб (1), Ч.З.№2 (2), НМК ф-т ПСР (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (2), НМК ф-т ПСР (1) |
Н 15 Навчання і виховання обдарованої дитини : теорія та практика [Текстььь] : збірник науковизх праць / НАПН України, Ін-т обдаров. дитини НАПН України, Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України ; голов. ред. : Волощук І. С.]. - К. : Інститут обдарованої дитини, 2010 - . Вип. № 1 (12), 2014. - 2014. - 158 с. : іл., табл. - Бібліогр. наприкінці ст. - ISBN 2310-1598 : 66.26 грн. Содержание: ПЕДАГОГІЧНІ ПРОБЛЕМИ ОБДАРОВАНОЇ ОСОБИСТОСТІ Онопченко, Олена. Формування інформаційної культури учнів початкової школи в умовах інформаційного інтернет-середовища / О. Онопченко. - С .6-12 Луценко, Людмила. Проблеми діагностики обдарованості дітей дошкільного віку / Л. Луценко, С. Самарченко. - С .13-18 Якимчук, Мирослава. Роль сучасних педагогічних технологій у процесі вивчення української мови лінгвістично обдарованими старшокласниками гімназії / Якимчук, Микола Козяр. - С .19-26 Волощук, Іван. Творчість, структура і зміст творчого потенціалу : англ. мовою / І. Волощук, К. Сіпко. - С .27-43 Остапчук, Олена. Дитяча обдарованість і самоідентифікація особистості: теоретико-педагогічний контекст / Олена Остапчук. - С .44-55 Аніщенко, Наталія. Педагогічна інтерпретація поняття художнього сприйняття особистості / Н. Аніщенко. - С .56-65 ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ОБДАРОВАНОСТІ У ПОЗАШКІЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ Кремінський, Борис. Деякі аспекти формування змісту позашкільного навчання фізики обдарованої молоді в умовах профільного навчання / Б. Кремінський. - С .66-74 Тихенко, Лариса. Просвітницька діяльність у системі роботи з батьками обдарованих вихованців / Лариса Тихенко, Наталія Сидоренко. - С .75-80 Заярна, Вікторія. Організаційно-педагогічні засади розвитку творчих здібностей дітей дошкільного віку в умовах позашкільного навчального закладу / В. Заярна. - С .81-87 ПСИХОЛОГІЧНІ ПРОБЛЕМИ ОБДАРОВАНОЇ ОСОБИСТОСТІ Павлик, Наталія. Психологічні закономірності гармонізації характеру обдарованої особистості в юнацькому віці / Н. Павлик. - С .88-99 Чудакова, Віра. Психологічна готовність до інноваційної діяльності та конкурентоздатність персоналу - головний ресурс організаційного розвитку / В. Чудакова. - С .100-126 Постова, Катерина. Визначення показників розвитку дослідницьких здібностей обдарованих підлітків / К. Постова. - С .127-134 Лук’янчук, Мар’яна. Вплив асоціативного навчання на творчий розвиток учнів молодших класів / Мар’яна Лук’янчук. - С .135-138 Туркова, Дар’я. Специфіка підготовки майбутніх практичних психологів з ознаками обдарованості / Д. Туркова. - С .139-144 Василенко, Наталія. Обдарованість як складова частина формування особистості дитини / Н. Василенко. - С .145-147 Зінченко, Світлана. Роль викладача у розвитку особистісних якостей дорослих учнів: творчий контекст / Світлана Зінченко. - С .148-155 РУБ 371.01 Рубрики: Дошкільна освіта--обдарованість дошкільників--Продовжувані видання Обдаровані діти--навчання Обдаровані діти--виховання Психологія обдарованості Психологія старшокласника Позашкільні заклади--обдаровані діти--творча особистість Обдаровані діти--дослідницька діяльність Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кафедра загальної та практичної психології Доп.точки доступа: Волощук, І. С. \ред.\; Національна академія педагогічних наук України(Київ)Інститут обдарованої дитини(Київ); Інститут психології ім. Г. С. Костюка(Київ) Экземпляры всего: 4 фб (1), Ч.З.№2 (2), НМК ф-т ПСР (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (2), НМК ф-т ПСР (1) |