П78 Проблеми сучасного підручника [Текст] : Збірник наукових праць. Вип. 8 / Інститут педагогіки АПН України. - К. : Педагогічна думка, 2008. - 544 с. - ISBN 978-966-644-096-2 : 15.50 грн. Содержание: Загальні питання теорії сучасного підручникотворення Шамелашвілі, Р. М. Підручник для загально-освітньої школи як феномен навчально-методичного та деякі питання його експертного оцінювання / О. М. Топузов; В. В. Мелешко. - С .8-19 Топузов, О. М. Профільне навчання: проблеми формування змісту курсів за вибором та організація навчальної діяльності в загально-освітніх навчальних закладах / В. В. Мелешко; І. М. Семененко. - С .20-27 Мелешко, В. В. Використання навчальної книги як основного засобу фомування ключових компетенцій учнів сільскої малочисельної школи / І. М. Семененко; Т. П. Соколовська. - С .28-34 Семененко, І. М. Підручник як засіб організації навчальної діяльності / Т. П. Соколовська; Ю. С. Мельник. - С .35-41 Теорія і практика створення й використання електронних засобів навчання Соколовська, Т. П. Інноваційні електронні навчально-методичні комплекти як засіб модифікації традиційної системи навчання / Ю. С. Мельник; Л. М. Калініна. - С .42-46 Волинський, В. П. Конструювання і впровадження електронних підручників: проблеми, завдання, шляхи вирішення / К. Г. Назаренко; В. П. Корнєєв. - С .47-55 Мельник, Ю. С. Методичні аспекти використання електронного підручника з фізики у сільській школі / Л. М. Калініна; Л. І. Круглик. - С .56-65 Назаренко, К. Г. Методичні можливості застосування електронних засобів навчання на уроках англійської мови / В. П. Корнєєв; Л. Б. Паламарчук. - С .66-70 Калініна, Л. М. Програмно-методичне забеспечення навчального модулю "інформаційне управління в сфері освіти" для керівників шкіл / Л. І. Круглик; І. В. Лов’янова. - С .71-84 Особливості підручникотворення в галузях природничо-математичних дисціплін і технологій Корнєєв, В. П. Дидактичні і методичні засади підручника географії / Л. Б. Паламарчук; О. В. Корнєєв. - С .85-101 Круглик, Л. І. Результати апробації підручника "загальна географія" для 6-го класу ЗНЗ 12-річної школи / І. В. Лов’янова; В. М. Андрєєва. - С .102-106 Назаренко, Т. Г. Методичні засади та реалізація ії у новому підручнику з географії / Г. М. Ісаєва; П. С. Скавронський. - С .107-111 Паламарчук, Л. Б. Реалізація соціокультурної складової змісту шкільних підручників з географії / О. В. Корнєєв; Т. В. Коршевнюк. - С .112-120 Лов’янова, І. В. Задачі у підручниках з природничих дисциплін як засіб формування інтелектуальних умінь старшокласників / В. М. Андрєєва; Т. В. Колесник, Т. В. Хмара. - С .121-129 Ісаєва, Г. М. Формування умінь і навичок роботи з текстом підручника географії / П. С. Скавронський; О. І. Глобін. - С .130-137 Корнєєв, О. В. Роль і значення географічного краєзнавства в підручниках географії / Т. В. Коршевнюк; Н. Д. Мацько, Д. В. Ситник, А. В. Гривко. - С .138-144 Андрєєва, В. М. Роль шкільного підручника фізичної географії в розвитку творчої діяльності учнів / Т. В. Колесник, Т. В. Хмара; І. П. Крячко. - С .168-175 Скавронський, П. С. Шкільний підручник з географії - один з основних засобів формування картознавчої компетенції учнів основної школи / О. І. Глобін; Є. П. Соколов. - С .188-198 Коршевнюк, Т. В. Знання про молекулярні основи життя у змісті чинних підручників біології для учнів 10 класів / Н. Д. Мацько, Д. В. Ситник, А. В. Гривко; П. В. Мороз. - С .215-223 Колесник, Т. В. Про дидактичні можливості педагогічних программних засобів з алгебри і початків аналізу / І. П. Крячко; М. М. Сидоренко. - С .239-247 Глобін, О. І. Модель побудови системи текстових задач у підручниках з математики / Є. П. Соколов; О. В. Іванова. - С .248-255 Мацько, Н. Д. Оцінювання якості шкільного підручника з математики / П. В. Мороз; В. Собко. - С .256-262 Крячко, І. П. Дидактичні принципи та концептуальні засади створення підручника з астрономії / М. М. Сидоренко; Н. Васильківська. - С .269-277 Соколов, Є. П. Про складні етапи в розв’язуванні фізичних задач шкільного курсу фізики / О. В. Іванова; О. Д. Карпюк. - С .306-316 Проблеми шкільного підручника з гуманітарних дисциплін Мороз, П. В. Роль і місце навчального тексту шкільного підручника історії в умовах дослідницького навчання (на прикладі експериментального підручника історії стародавнього світу) / В. Собко. - С .340-351 Сидоренко, М. М. Система вправ і завдань підручника з іноземної мови як засіб розвитку пізнавальної активності учнів / Н. Васильківська. - С .407-414 Шкільний підручник для початкових та спеціальних шкіл Іванова, О. В. Буквар - видання приоритетне / О. Д. Карпюк. - С .421-425 Суржук, Т. Індивідуалізований підхід до навчання грамоти / Т. Суржук. - С .444-457 Собко, В. Граматична пропедевтика у процесі навчання грамоти / В. Собко. - С .476-482 Васильківська, Н. Громадянське виховання особистості молодшого школяра засобами матеріалів букваря / Н. Васильківська. - С .483-488 Григор’єва, О. Матеріал букваря як засіб формування і розвитку культури мовлення першокласників / О. Григор’єва, С. Олійник. - С .489-498 Карпюк, О. Д. Обгрунтування концепції авторської серії навчальних видань з англійської мови для початкових класів загальноосвітніх шкіл України / О. Д. Карпюк. - С .532
РУБ 371.01 Рубрики: Профільне навчання Електронні підручники Електронні засоби навчання Викладання англійської мови Викладання фізики Підручники географії Підручники математики Підручники астрономії Підручники фізики Підручники біології Підручники інформатики Підручники іноземної мови Підручники англійської мови Підручники історії Підручники для школи Буквар Культура мовлення першокласників навчання грамоти фывфывфыв: електронні підручники -- індивідуальне навчання Доп.точки доступа: Академія педагогічних наук України; Інститут педагогіки Экземпляры всего: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
Т35 Терно, Сергій Олександрович. Критичне мислення - сучасний вимір суспільствознавчої освіти [Текст] : научное издание / С. О. Терно. - Запоріжжя : Просвіта, 2009. - 268 с. - ISBN 978-966-653-208-7 : б/кошт. Содержание: Як забезпечити мотивацію до вивчення історії? . - С .69-78 Складові ефективного навчання, або що потрібно знати вчителюпро пізнавальні процеси учнів? . - С .79-88 Розвиток мислення учнів у процесі навчання історії . - С .89-139 Полікультурність як умова розвитку критичного мислення . - С .140-155 Оцінювання навчальних досягнень: проблеми та перспективи . - С .156-198 Сучасний підручник з історії: яким він має бути? . - С .199-222 Критичне мислення в громадянській освіті . - С .223-257
РУБ 30(07) Рубрики: Викладання історії в школі Громадянська освіта Суспільствознавча освіта Підручники історії фывфывфыв: забобони Экземпляры всего: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
Р 49 Рибак, І. Український підручник : міркування методистів та вчителів [Текст] / І. Рибак, Н. Ольхіна> // Історія в школах України. - 2009. - N 10. - С. 28 Рубрики: Викладання історії в школі Підручники історії Кафедра історії України та політології Кафедра всесвітньої історії Доп.точки доступа: Ольхіна, Н. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Ф 86 Фрейман, Г. Підручник як засіб формування предметних компетентностей у старших класах загальноосвітніх шкіл України ( на прикладі теми : " Розгортання Української революції (1917 р.), 10 кл. [Текст] / Г. Фрейман> // Історія в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - N 1. - С. 14-19 Рубрики: Викладання історії в школі Підручники історії Кафедра права та методики викладання історико-правознавчих дисциплін Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
У 31 Удод, О. Шкільний підручник з української історії як історіографічне явище [Текст] / О. Удод> // Історія України. - 2010. - N 45(грудень). - С. 3-7 Рубрики: Підручники історії Викладання історії України Кафедра історії України та політології методична допомога вчителям Ніжина Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
С 82 Сторінками нових підручників [Текст]> // Історія в школах України. - 2010. - N 9. - С. 2-48. - Содержание: Історія України. 10 клас / Н. М. Гупан, О. І. Пометун, Г. О. Фрейман. Всесвітня історія. 10 клас / Т. В. Ладиченко, С. О. Осмоловський. Правознавство. 10 клас / С. Б. Гавриш, В. Л. Сутковий, Т. М. Філіпенко. Рубрики: викладання історії України в школі Викладання всесвітньої історії в школі викладання правознавства Підручники історії Кафедра історії України та політології Кафедра права та методики викладання історико-правознавчих дисциплін методична допомога вчителям Ніжина Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Ш 66 б-ка Бойка О. Д. / Ш 66-фб Шкільна історична освіта України: зміст, проблеми, пошуки [Текст] : збірник / Національна Академія Наук України, Інститут історії України, Міністерство освіти і науки України, Інститут інноваційних технологій і змісту освіти ; упоряд. О. А. Удод. - Х. : Гімназія, 2010. - 144 с. - ISBN 978-966-474-130-6 : 11.00 грн., 14.00 грн. Содержание: ЯКИМ МАЄ БУТИ ЗМІСТ СУЧАСНОЇ ІСТОРИЧНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ: ПРОБЛЕМИ ВЗАЄМОДІЇ АКАДЕМІЧНОЇ Й ДИДАКТИЧНОЇ ІСТОРІЇ . - С .5-30 КОНЦЕПТУАЛЬНО-ТЕОРЕТИЧНІ ПРОБЛЕМИ ШКІЛЬНОЇ ІСТОРИЧНОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ ХХІ ст. . - С .31-102 Бойко, О. Феномен історичної пам’яті в сучасному українському контексті: характерні риси та особливості / О. Бойко. - С .31-37 Бойко, О. 17 Тез про "Королівство кривих дзеркал", або Чому і як переписується історія? / О. Бойко. - С .38-46 Гирич, І. Українська історична освіта на початку ХХІ ст.: від обмежень філософії етноцентризму до концепції засвоєння "чужого" як "свого" / І. Гирич. - С .47-57 Кремень, В. Україна: сучасне майбутнього, сучасне минулого / В. Кремень, В. Ткаченко. - С .58-68 Ткаченко, В. Суд на Кліо: "переформатування" історичної пам’яті / В. Ткаченко. - С .69-93 Удод, О. Про актуальні проблеми інтеграції історичної науки і освіти / О. Удод. - С .94-102 ЯКИМ МАЄ БУТИ СУЧАСНИЙ ПІДРУЧНИК З ІСТОРІЇ . - С .103-143 Гупан, Н. Нові підходи до відбору і структурування змісту підручника з історії України : Інтерв’ю журналу "Історія в школах України" / Н. Гупан. - С .103-106 Мицик, Ю. Нове чи призабуте старе? / Ю. Мицик. - С .107-118 Удод, О. Дидактика історії: яким має бути універсальний підручник з української історії / О. Удод. - С .119-134 Удод, О. Сучасні українські підручники з історії в оцінці польських та німецьких істориків / О. Удод. - С .135-143 РУБ 9(4Укр)(07) Рубрики: Кафедра історії України та політології Історична освіта України Підручники історії Викладання історії в школі Доп.точки доступа: Удод, О. А. \упоряд.\; Національна Академія Наук УкраїниІнститут історії України; Міністерство освіти і науки України; Інститут інноваційних технологій і змісту освіти Экземпляры всего: 2 фб (2) Свободны: фб (2) |
П 78 Про вивчення 2011/2012 навчального року предметів суспільно-гуманітарного спрямування [Текст]> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 24. - С. 2-7 Рубрики: Викладання історії в школі Підручники історії Кафедра права та методики викладання історико-правознавчих дисциплін Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
К 90 Кульчицький, С. Тема: "Західноукраїнські землі в 1921-1938 рр." [Текст] / С. Кульчицький, Ю. Лебедєва> // Історія в школах України. - 2011. - N 4. - С. 40-43 Рубрики: викладання історії України в школі уроки історії України в 10 кл. Підручники історії Доп.точки доступа: Лебедєва, Ю. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Г 11 Гісем, О. Тема: "Західноукраїнські землі в 1921-1938 рр." [Текст] / О. Гісем, О. Мартинюк> // Історія в школах України. - 2011. - N 4. - С. 44-48 Рубрики: викладання історії України в школі уроки історії України в 10 кл. Підручники історії Доп.точки доступа: Мартинюк, О. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
М 80 Мороз, П. Підручник Історії Стародавнього світу: методика розвитку в школярів уміння бачити проблеми засобами ілюстрацій [Текст] / П. Мороз> // Історія в школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 5/6. - С. 33-38 Рубрики: Підручники історії наочність на уроках Уроки історії Викладання історії Стародавнього світу фывфывфыв: підручник історії стародавнього світу -- навчання засобами ілюстрацій Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Т 80 Трухан, Олександр. Організація роботи з підручником учнів основної школи на уроках історії / О. Трухан> // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 8/9. - С. 36-40 : портр. - Бібліогр.: 10 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Уроки історії Підручники історії Кафедра права та методики викладання історико-правознавчих дисциплін фывфывфыв: формування умінь -- емпіричний рівень -- теоретичний рівень пізнання -- пізнавальні уміння Аннотация: У статті висвітлено способи формування в учнів основної школи умінь працювати з підручником у процесі навчання історії. Акцентовано увагу на ефективних методах та прийомах навчальної роботи. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) Ч.З.№2 Экз. 2 (свободен) |
П 71 Презентація підручників з історії і правознавства для 11-го класу> // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 8/9. - С. 27 . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Підручники історії фывфывфыв: презентації підручників Аннотация: Стаття присвячена презентації підручників для 11-го класу загальноосвітніх навчальних закладів: "Історія України", "Всесвітня історія", "Правознавство", яка відбулася на базі Інституту історії України НАН України. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) Ч.З.№2 Экз. 2 (свободен) |
К 18 Камбалова, Яніна. Сучасний підручник з історії як ключовий компонент навчально-методичного комплекту [Текст] / Я. Камбалова> // Історія в школах України : науково-методичний журнал. - 2011. - N 7/8. - С. 34-36 Рубрики: Підручники історії Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Г 11 Гісем, Олександр. Історія України. 11 клас [Текст] / О. Гісем, О. Мартинюк> // Історія в школах України : науково-методичний журнал. - 2011. - N 7/8. - С. 46-55 Рубрики: викладання історії України в школі Підручники історії Доп.точки доступа: Мартинюк, Олександр Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
О-66 Орлова, Т. Курс "Сучасна політична історія країн світу" - важлива складова підготовки майбутніх фахівців [Текст] / Т. Орлова> // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2013. - N 5. - С. 72-85 : іл. - Бібліогр.: 9 назв. . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Викладання історії у ВНЗ Підручники історії фывфывфыв: політична історія країн світу -- криза західної демократії -- демократія -- авторитаризм -- пріоритети політики -- пріоритети економіки -- банкрутство ідеології "суспільства споживання" -- держава всезагального добробуту -- перехідний тип розвитку Аннотация: Висвітлено особливості політичної історії, основні тенденції розвитку політичної сфери на сучасному етапі розвитку світу. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
В 53 Вісник студентського наукового товариства [Текст]. Вип. 8 / Відп. ред. О. В. Мельничук ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2012. - 260 с. - 45.00 грн., 45.00 грн. Содержание: ПРИРОДНИЧО-ГЕОГРАФІЧНІ НАУКИ Гаврилей, М. А. Походження сучасних порід кішок / М. А. Гаврилей. - С .3-6 Білан, Ю. В. Небезпечні метеорологічні явища та їх сучасні особливості в місті Ніжині / Ю. В. Білан. - С .6-8 Кириченко, І. Г. Просторові аспекти та проблеми розвитку релігійного туризму в Україні / І. Г. Кириченко. - С .8-11 Лугина, Т. М. Перспективи кластеризації Чернігівської області (на прикладі міста Чернігова) / Т. М. Лугина. - С .11-14 Рябоконь, О. В. Відображення особливостей рельєфу в ойконімах Сумщини / О. В. Рябоконь. - С .14-17 Федірко, С. С. Особливості флювіальної морфоскульптури в межах басейну річки Удай / С. С. Федірко ; 17-18 Харченко, М. С. Радіаційна ситуація в Чернігівській області / М. С. Харченко. - С .18-22 Яцун, Р. П Форми територіальної організації розселення Сумської області / Р. П Яцун. - С .22-24 ФІЗИКО-МАТЕМАТИЧНІ НАУКИ, ІНФОРМАТИКА, ЕКОНОМІКА Баско, А. А. Проблеми розвитку малого та середнього бізнесу в Україні та шляхи їх вирішення / А. А. Баско. - С .25-28 Бойко, Ю. С. Грошова система України: Загальне і специфічне / Ю. С. Бойко. - С .28-31 Василевський, Д. О. Xcos – система комп’ютерного моделювання у SCILAB / Д. О. Василевський. - С .31-33 Герман, О. В. Непрямі податки у контексті податкового кодексу України: теоретичні зміни та їх практичне застосування / О. В. Герман. - С .33-36 Гринь, В. О. Дослідження фотопровідності напівпровідникових кристалів оптичними методами / В. О. Гринь. - С .36-40 Дюхіна, А. М. Аналіз застосування кавітаційних та термічних деаераторів на котельнях середньої потужності / А. М. Дюхіна. - С .40-43 Малий, М. І. Використання електронно-обчислювальної техніки для одержання та обробки вимірювальної інформації / М. І. Малий. - С .43-46 Мохір, А. О. Нові можливості математичної системи SCILAB 5.3 / А. О. Мохір. - С .46-48 Павлюк, А. В. Плата студентів за проживання у гуртожитках ВНЗ / А. В. Павлюк. - С .48-49 Павлюченко, О. В. Сучасний стан ринку праці в Україні / О. В. Павлюченко. - С .49-51 Педорич, В. М. Проблеми залучення іноземних інвестицій в економіку України / В. М. Педорич. - С .51-53 Пирог, Г. О. Комп’ютерно-орієнтоване евристичне навчання математики / Г. О. Пирог. - С .53-54 Помазан, І. С. Ефект Фарадея в легованому цинком арсеніді Індію / І. С. Помазан. - С .54-57 Попело, Н. М. Земельна реформа в Україні / Н. М. Попело. - С .58-60 Сахіпзадін, Р. Р. Дослідження лікарських рослин методами ІЧ-спектроскопії / Р. Р. Сахіпзадін. - С .60-64 Сибірякова, Т. О. Дослідження способів підвищення чутливості та селективності супергетеродинних радіоприймачів / Т. О. Сибірякова. - С .64-67 Сопов, Д. О. Дослідження електропровідності деяких сучасних будівельних матеріалів / Д. О. Сопов. - С .67-69 Третяк, О. С. Розробка програмного забезпечення “Графік навчального процесу” на платформі 1С: підприємство / О. С. Третяк. - С .70-72 Юрова, Ю. В. Формування дослідницьких компетентностей в процесі навчання розв’язуванню рівнянь, нерівностей (їх систем) з параметрами методом використання властивостей функцій та застосування СКТ / Ю. В. Юрова. - С .73-76 ІСТОРІЯ, ПРАВОЗНАВСТВО, ФІЛОСОФІЯ Борисенко, О. О. Історіографія українсько-російських взаємовідносин середини ХVІІ ст.: традиційне і нове / О. О. Борисенко. - С .77-78 Даниленко, О. А. Повсякденне життя ніжинців у період повоєнної відбудови (1943–1953 рр.): соціальний аспект / О. А. Даниленко. - С .79-81 Желєзко, Р. А. Ніжинський полковник Матвій Гвинтівка / Р. А. Желєзко. - С .81-84 Жигун, І. М. Мода як джерело вивчення історії / І. М. Жигун. - С .84-86 Заєць, Д. М. Зміна компетенцій гетьманської влади Б.Хмельницького після підписання Переяславського договору (1654–1657 рр.) / Д. М. Заєць. - С .86-90 Злиденна, Н. Становлення безвірницького руху на Ніжинщині в контексті державно-церковних відносин в УСРР у 1920-х роках / Н. Злиденна. - С .90-93 Кошкідько, А. В. Правові засади створення та функціонування Малої академії наук Уукраїни / А. Кошкідько. - С .93-95 Кошкідько, А. В. Формування політичної культури міського та сільського населення Гетьманщини у ІІ пол. XVII–XVIII століття / А. В. Кошкідько. - С .96-98 Мазурик, О. Розвиток міського транспорту україни в роки “воєнного комунізму” (на прикладі міст Києва та Ніжина) / О. Мазурик. - С .99-101 Марченко, А. В. Методика використання історичних настільних ігор в навчальному процесі середньої школи / А. В. Марченко. - С .101-103 Овраменко, С. О. Актуальні проблеми методики викладання історії в сучасних російських школах / С. О. Овраменко. - С .104-105 Панченко, Н. . Еволюція шкільного підручника з нової історії України доби незалежності / Н. . Панченко. - С .105-109 Ребенок, В. В. Світоглядні уявлення українців про Московію в кінці XVI – XVII ст. / В. В. Ребенок. - С .110-112 Рослий, Д. М. “Записки українського наукового товариства у Києві” як історичне джерело / Д. М. Рослий. - С .113-116 Рудьков, О. І. Знищення української вільної торгівлі на початку XVIII століття / О. І. Рудьков. - С .116-118 Сакун, Р. Повсякденне життя франції останньої третини ХІХ століття у творчості художників нових напрямків / Р. Сакун. - С .118-121 Самко, Ю. М. Формування філософського світогляду М. Гоголя як українського мислителя / Ю. М. Самко. - С .121-124 Тимко, Я. І. Вивчення історії у 5 класі в контексті сучасних змін у системі шкільної освіти / Я. І. Тимко. - С .124-126 Титенко, О. О. Самотворення особистості в умовах сучасного суспільства / О. О. Титенко. - С .126-130 Філь, В. М. Радянсько-китайська конфронтація 1979–1981 років через призму карикатур офіційного видання ЦК КПРС “Правда” / В. М. Філь. - С .130-133 Фоменко, К. Ю. Адміністративні та комерційні установи Прилук в ХІХ ст. / К. Ю. Фоменко. - С .133-137 Хоменко, М. В. Еволюція військово-політичних поглядів УПА (Б-Б) з зовнішньополітичними силами Другої світової війни / М. В. Хоменко. - С .137-140 Чабаненко, О. С. Ілюстрація як важливий компонент підручника та її еволюція на прикладі підручника з середніх віків / О. С. Чабаненко. - С .140-141 Юшкевич, М. Феофан Вишенський: святитель, перекладач, богослов / М. Юшкевич. - С .141-144 ІНОЗЕМНІ МОВИ Микитенко, К. Навчання читання на уроках англійської мови у початковій школі / К. Микитенко. - С .145-147 Наріжна, Я. І. Графічний спосіб подання інформації у навчанні англійської мови / Я. І. Наріжна. - С .147-149 Онищенко, О. О. Використання пісень та віршованих творів на уроках англійської мови / О. О. Онищенко. - С .149-151 Перевідін, Я. М. Використання мережі Інтернет у процесі вивчення іноземної мови у межах професійного спрямування / Я. М. Перевідін. - С .151-153 Руденок, М. М. Навчання письма в початковій школі / М. М. Руденок. - С .153-155 Сідняєва, К. Навчання письма у початковій школі / К. Сідняєва. - С .155-158 Трошина, А. Навчання монологічного мовлення на уроках англійської мови у початковій школі / А. Трошина. - С .158-160 Шибченко, М. Особливості контролю на уроках англійської мови у початковій школі / М. Шибченко. - С .160-162 УКРАЇНСЬКА МОВА ТА ЛІТЕРАТУРА Галамага, Н. М. Безеквівалентна лексика як відображення національно-культурної своєрідності мови / Н. М. Галамага. - С .163-164 Говорун, Ю. О. Відприкметникові похідні ад’єктиви з демінутивними суфіксами в художньому мовленні Олеся Гончара / Ю. О. Говорун. - С .165-167 Дяченко, Т. І. Формування ергонімікону міста Прилук / Т. І. Дяченко. - С .167-170 Іващенко, Л. А. Стереотипи українського сьогодення в анекдотах / Л. А. Іващенко. - С .170-172 Леус, Т. В. Онімний простір поезії Василя Стуса. / Т. В. Леус. - С .172-176 Нестеренко, О. В. Перерозподіл ґендерних ролей у драматичних поемах Лесі Українки “Кассандра” та “Оргія” / О. В. Нестеренко. - С .176-178 Остапенко, О. О. Засоби ускладнення в синтаксичній організації роману Валерія Шевчука “Дім на горі” як важливий компонент індивідуального стилю письменника / О. О. Остапенко. - С .178-181 Тритяченко, О. . Реалізація фразеологічних одиниць як маркерів базових культурних знань / О. . Тритяченко. - С .181-183 ПСИХОЛОГІЯ, ПЕДАГОГІКА, СОЦІАЛЬНА РОБОТА, ДОШКІЛЬНА ОСВІТА Андрушко, А. М. До питання про організаційно-педагогічні умови застосування методу моделювання в екологічному вихованні дошкільників (практичні аспекти) / А. М. Андрушко. - С .184-186 Вашук, А. М. Зміст валеологічних знань і умінь дітей старшого дошкільного віку / А. М. Вашук. - С .186-189 Герасименко, Ю. М. Дотримання вимог базової програми розвитку дитини дошкільного віку “Я у світі” як умова ефективності ознайомлення дітей 5–6 років із суспільним довкіллям засобами живопису / Ю. М. Герасименко. - С .189-192 Горбань, В. В. Організаційно-педагогічні умови формування у старших дошкільників відповідального ставлення до природного довкілля / В. В. Горбань. - С .192-194 Гринь, С. О. Особливості дизайнерської діяльності дітей старшого дошкільного віку / С. О. Гринь. - С .194-197 Єременко, О. О. Експериментальне дослідження особливостей виховання дітей дошкільного віку з негативними проявами поведінки, що зумовлені неправильним вихованням в сім’ї / О. О. Єременко. - С .197-202 Жажковська, В. А. Особливості інтерпретації буденності творчими людьми / В. А. Жажковська. - С .202-204 Зайцева, Я. М. Вивчення стану проблеми формування соціальної компетентності у дітей старшого дошкільного віку / Я. М. Зайцева. - С .205-206 Івашко, А. М. Вивчення стану проблеми забезпечення рухової активності старших дошкільників в умовах дошкільного навчального закладу / А. М. Івашко. - С .206-209 Кізенок, Д. В. Еекспериментальне вивчення особливостей формування культури поведінки дошкільників як превентивної основи попередження негативних проявів у їх поведінці / Д. В. Кізенок. - С .209-212 Козачок, М. В. Організаційно-педагогічні умови формування уявлень здорового способу життя у дітей старшого дошкільного віку (за результатами констатувального експерименту) / М. В. Козачок ; М. В. Казачок. - С .212-214 Кравченко, І. В. Методика формування мовленнєвої компетентності дітей старшого дошкільного віку / І. В. Кравченко. - С .214-216 Кріль, І. А. Морально-етичне виховання дітей старшого дошкільного віку засобами українського фольклору / І. А. Кріль. - С .216-219 Литвиненко, Т. С. Особливості профілактики негативних проявів у дошкільників, що зумовлені кризами психовікового розвитку / Т. С. Литвиненко. - С .219-221 Мовчан, Т. В. Інтерактивні методи навчання щодо формування відповідального ставлення до здоров’я студентської молоді / Т. В. Мовчан. - С .221-223 Недоля, Н. М. Практичне вивчення організаційно-педагогічних умов використання особистісно-зорієнтованих технологій виховання у попередженні негативних проявів у поведінці дошкільників / Н. М. Недоля. - С .223-225 Нестеренко, П. О. Психологічні аспекти старості як етапу онтогенезу особистості / П. О. Нестеренко. - С .225-229 Пархоменко, А. В. Вивчення труднощів у дитячо-батьківських взаємовідносинах, які потребують консультативної допомоги соціального педагога (емпіричний аспект) / А. В. Пархоменко. - С .229-233 Педора, І. В. Неблагополучна сім’я як фактор несприятливої соціалізації дітей дошкільного віку / І. В. Педора. - С .233-236 Ридзель, Л. В. Психологічні умови подолання емоційного вигорання педагогічних працівників ЗНЗ / Л. В. Ридзель. - С .236-240 Скрильнікова, Н. А. Формування творчих здібностей старших дошкільників у театралізованій діяльності / Н. А. Скрильнікова. - С .240-242 Ступак, І. О. Суть інтерактивних технологій та їх переваги і недоліки при використанні на уроках у школі / І. О. Ступак. - С .243-245 Хніпель, В. В. Використання конструктивних стилів педагогічного спілкування вихователем ДНЗ у роботі з дітьми дошкільного віку з неповних сімей / В. В. Хніпель. - С .245-247 Черевко, Л. М. Театралізована діяльність дітей дошкільного віку як засіб попередження негативних проявів у їх поведінці / Л. М. Черевко. - С .247-250 Шимко, Н. В. Організаційно-педагогічні умови використання досвіду педагогів ХХ століття у попередженні негативних проявів поведінки дошкільників у сучасному ДНЗ (практичні аспекти) / Н. В. Шимко. - С .250-254 Шусть, Ю. В. Організаційно-педагогічні умови виховання дітей дошкільного віку з негативними проявами поведінки, що зумовлені кризами психовікового розвитку (практичний аспект) / Ю. В. Шусть. - С .254-256 РУБ 378.4 Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукові праці студентів Інтерактивні технології навчання Викладання історії в школі Викладання іноземної мови Початкова школа--уроки англійської мови Підручники історії Українська мова--мова художніх творів Туризм в Україні Бізнес Грошова система України Земельна реформа Комп’ютерне моделювання Програмне забезпечення Евристичне навчання--математика Податки--правове регулювання Ринок праці Дошкільне виховання Дошкільне виховання--валеологічне виховання Дошкільне виховання--екологічне виховання Дошкільне виховання--екологічне виховання Дошкільники--поведінка--корекція Психологія старості Кафедра педагогіки Чернігівщина--географія Чернігівщина--історія Ніжинщина--історія Ніжин, місто--історія Сумщина--історія Прилуки, місто--історія фывфывфыв: електропровідність -- негативна поведінка дошкільників Доп.точки доступа: Мельничук, Олександр Володимирович; Гвинтівка, Матвій (Ніжинський полковник) \о нем\; Гоголь, Микола Васильович (рос. та укр. прозаїк, драматург ; 1809-1852) \о нем\; Вишенський, Феофан (святитель, перекладач, богослов) \о нем\; Гончар, Олесь (Олександр) Терентійович (український письменник ; 1918-1995) \о нем\; Стус, Василь Семенович (укр. поет ; 1938-1985) \о нем\; Українка, Леся (укр. письменниця ; 1871-1913) \о ней\; Шевчук, Валерій Олександрович (укр. письменник ; 1939) \о нем\; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Экземпляры всего: 6 фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (2), аб (2) Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (2), аб (2) |
О-75 б-ка Бойка О. Д. / О-75-фб (б-ка Бойка О. Д.) Основи політичної науки [Текстььь] : курс лекцій / За ред. Б. Кухти. - Львів : Кальварія, 1998 - . Ч. 1 : З історії політичної думки: від стародавності до наших днів / ред. Б. Кухта. - 2-е вид., випр. і доп. - Львів : Кальварія, 1997. - 288 с. - ISBN 966-7092-18-6 : 2.00 грн. Рубрики: Політична наука Кафедра історії України та політології Підручники історії Доп.точки доступа: Кухта, Б. \ред.\ Экземпляры всего: 1 фб (б-ка Бойка О. Д.) (1) Свободны: фб (б-ка Бойка О. Д.) (1) |