З-36 Засоби масової інформації [Текст] : підготовлено Програмою правового захисту та освіти ЗМІ при IREX ПроМедіа. Українське законодавство / Український прес-центр, IREX ПроМедіа. - К. : [б. и.], 2002. - 312 с. - 8.80 грн.
РУБ 34(4Укр)4 Рубрики: Реклама--закони Доп.точки доступа: Український прес-центр; IREX ПроМедіа Экземпляры всего: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
В 75 Ворошилов, Валентин Васильевич. Право и этика в журналистике [Текст] : курс лекций / В. В. Ворошилов . - СПб. : Изд-во Михайлова В. А., 2004. - 160 с. - (Библиотека профессионального журналиста). - Лит.: с. 156-158. - ISBN 5-8016-0235-6 : 27.17 грн. Содержание: Закон "О средствах массовой информации" . - С .95-132 Закон "О рекламе" . - С .132-156
РУБ 002.6 Рубрики: Журналістика--журналістська етика Журналістика--підручники та посібники для ВНЗ Свобода друку--закони Реклама--закони Кафедра української літератури та журналістики Экземпляры всего: 10 ав (1), фб (1), Ч.З.№3 (6), Ч.З.№2 (2) Свободны: ав (1), фб (1), Ч.З.№3 (6), Ч.З.№2 (2) |
Р 68 б-ка Бойка О. Д. / Р 68-фб Роль рекламы в создании сильных брендов [Текст] / Под ред. Д. Ф. Джоунса. - М. ; СПб. ; К. : Вильямс, 2005. - 496 с. - Парал. тит. лист англ. мовою. - ISBN 5-8459-0773-Х : 50.00 грн. РУБ 338 Рубрики: Реклама--закони Менеджмент Бізнес фывфывфыв: бренд-менеджмент -- брендінг Доп.точки доступа: Джоунс, Джон Филип \ред.\ Экземпляры всего: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |